AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Del Skrevet 14. september 2017 Har en kompis som jeg hang mye med i begynnelsen av 20 årene til vi mistet kontakt på grunn av studier. Fikk for en tid tilbake kontakt igjen og vi begynte å omgås. Det som slo meg var hvor annerledes han var. Han virket rett og slett helt kald som menneske (men absolutt hyggelig å prate med) noe jeg ikke hadde kjent på i den grad da vi var yngre. Mulig det var fordi han hadde det litt trått men jeg syntes det var påfallende. Kan livet forandre en person så mye eller hva kan det være som er årsak til denne kaldheten? Anonymkode: ba184...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #2 Del Skrevet 14. september 2017 Ja det er fullt mulig og heller ikke veldig uvanlig. Med alderen blir mange mer profesjonelle på en måte og er ikke like sprudlende og overintense som før. Ser ikke hvorfor du har behov for å dømme han etter noen treff og anta at det trenger å være noe mystisk årsak bak. Kanskje han har blitt holdt som IS gissel eller kanskje bare det var mest naturlig for han å holde litt igjen siden det var lenge siden dere hadde møttes. Eller kanskje det er du som har forandret deg så mye og overtolket hans avslappenhet og naturlige vesen. Anonymkode: dec70...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #3 Del Skrevet 14. september 2017 Hvilken kaldhet? Må være mer konkret... eksempler.... Anonymkode: ae6c4...18d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Del Skrevet 14. september 2017 Har han brukt dop? Er vel få ting som er mer avstumpende.. Anonymkode: d8166...63f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #5 Del Skrevet 14. september 2017 Kan være at det bare trenger å gå seg til litt. Det er lenge siden de hadde kontakt, og da er det ofte en periode som går litt trått før de blir bedre kjent igjen. Anonymkode: 3314c...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #6 Del Skrevet 14. september 2017 AnonymBruker skrev (På 14.9.2017 den 2.19): Har han brukt dop? Er vel få ting som er mer avstumpende.. Anonymkode: d8166...63f Ekspander Hvordan greide du å dra den konklusjonen? Haha du kunne like gjerne spurt om han var blitt en hai Anonymkode: dec70...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 14. september 2017 #7 Del Skrevet 14. september 2017 Nå vet jo ikke vi hvor mange år som er gått siden dere var i 20-årene. Du spør om "livet"kan forandre noen,og da tenker jeg at det må ha gått mange år? Da kan det like gjerne være du som har forandret deg,og ikke har samme inntrykk av ham? Ellers er det ikke akkurat unormalt at en forandrer seg etter en del år. Hvis det ikke er så mange år siden,så kan det være at han ikke var på topp. Og folk kan vel endre seg i løpet av få år også. Men jeg skjønner ikke hva du mener med kald? Når du skriver at han var hyggelig å prate med,så mente du fysisk? For jeg ville ikke syns det var en hyggelig samtale om han viste holdninger som var blottet for sympati. Eller hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #8 Del Skrevet 14. september 2017 AnonymBruker skrev (På 14.9.2017 den 2.40): Hvordan greide du å dra den konklusjonen? Haha du kunne like gjerne spurt om han var blitt en hai Anonymkode: dec70...5c1 Ekspander Fordi det er svært vanskelig å endre personlighet på andre måter. Dop og traumer er den mest "effektive" måten å endre noens personlighet permanent. Anonymkode: d8166...63f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå