Gå til innhold

Har du oversikt over hva barnet ditt gjør på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører da til den gruppen som ble mobbet på skolen, noen tar livet av seg å andre blir påvirket av dette resten av livet. I voksen alder skjønner jeg at barn i alderen 13 til og med 20 år ikke alltid skjønner betydningen av ordene dem selv sier... At jeg som voksen blir kalt at jeg er en ubetydelig hore som puler alt med puls når jeg er høygravid har jeg ikke ord for. Jeg kjenner på en måte ett ubehag, selv som voksen... Jeg sitter der å føler meg så ubetydelig at noen faktisk kan mene det om noen andre over nettet når vedkommende ikke vet noe om meg. Jeg sitter også å føler delvis synd til disse barna som skriver slikt om andre fordi at ingen person som faktisk har det bra med seg selv skriver slikt om andre med mindre dem ikke har det bra selv. Jeg har ett spørsmål til foreldrene, vet du hva barnet ditt gjør på nettet? hva gjør du selv på nettet?. Er du rollemodellen til ett barn som har gitt ett annet barn følelsen av å ville ende sitt egent liv? er du foreldre å sitter å skriver stygge kommentarer om utseende/etc i ett kommentarfelt på facebook?. Jeg blir forbauset over familiefaren som skriver at innvandreren som har mistet familien sin skal dra seg tilbake til landet han kom fra å at dem alle sammen er voldtektsmenn. Ikke kom her å si at du ikke er ansvarlig for oppførsel til barnet ditt, det er du faen meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...