AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Thor selv svarer aldri der, men det er mer en nok av disse damene som er raskt ute med både svar og pekefinger. Flere som oppfatter det sånn? Anonymkode: a883f...970 2
Lita_go Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Oppfatter det ikke slik, om du søker på navnet hans i gruppen får du opp både innlegg og svar han har gitt Samme om du lurer på noe, søker du i gruppen finner du nesten garantert svar Nå har jo de fleste spørsmål vært spurt mange ganger, så skjønner godt han ikke alltid svarer, da er det fint at de mere erfarne svarer slik at hver enkelt slipper å vente på svar lenge Det er bare han og hun dama jeg ikke husker hva heter som "styrer" gruppen, å med tanke på hvor mye spørsmål som stilles i gruppen så må man vise litt forståelse for at de ikke svarer Om du ikke finner svar eller har en kompleks sykdomshistorie i forhold til å starte med kostplan er det oppfordret å sende mail om dette da innlegg fort forsvinner på siden
Hyachint31 Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 Enig med @Lita_go 😊 Syns det er mye gode svar i gruppen. Men mange har ikke skjønt at det er en søkefunksjon på fb og derfor blir det unødvendig mye som går igjen. Ellers så er den jo som de fleste grupper, mye ulike folk samlet byr på mye rare svar 😉 Ser at det er noen damer som går igjen i de fleste svar og er imponert over hvor raske og hvor mye tid de har til å sitte på fb og følge med. Ikke alle svarer like godt , men det er umulig å få til i en så stor gruppe.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 Hva / hvem er Thor for noe? Aldri hørt om før... Anonymkode: 4e810...a4b 1
Lita_go Skrevet 14. september 2017 #5 Skrevet 14. september 2017 Er en som har laget kostplaner som (før meg hvertfall) var gullbilletten til lavere vekt og bedre helse, ikke koster det skjorta heller
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #6 Skrevet 20. september 2017 Noen som har fått varsler fra denne siden i det siste, og spesielt idag? Det er mange som i det siste reagerer på disse såkalte bedrevitere som forserer gruppen med sine sure og ufine svar. Anonymkode: a883f...970
Lita_go Skrevet 20. september 2017 #7 Skrevet 20. september 2017 Er med den som med alle andre facebook grupper, sure folk er det over alt Holder meg før det meste til gruppen som går på kostplanen jeg har fulgt, og gruppene som er laget for de som er ferdige med planen. Mindre grupper men selv der kommer det sure svar fra enkelte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå