Gå til innhold

Toro suppe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det laget for at man skal spise de som de er, eller er det egentlig meningen at man skal tilsette diverse ingredienser? 

Hilsen dum student, som fant ut at suppe med brød til er billig, hehe. 

Anonymkode: 175b2...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva de er laget for aner jeg ikke, men er ikke veldig næringsrikt å spise kun suppe og brød. Jeg pleier alltid å tilsette kokt egg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett meningen at du spiser de som det er. Kanskje du skulle tatt en titt på tilberednings-anvisningen bakpå? Der står det hva som skal i og ofte noen tips om hva ekstra man kan tilsette for variasjon :)
Hjemmelaget suppe kan forresten også være billig (ekstremt billig)! F.eks. tomatsuppe, løksuppe, grønnsakssuppe...Og ikke minst inneholder det mer næringsstoffer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Luckiness skrev:

Stort sett meningen at du spiser de som det er. Kanskje du skulle tatt en titt på tilberednings-anvisningen bakpå? Der står det hva som skal i og ofte noen tips om hva ekstra man kan tilsette for variasjon :)
Hjemmelaget suppe kan forresten også være billig (ekstremt billig)! F.eks. tomatsuppe, løksuppe, grønnsakssuppe...Og ikke minst inneholder det mer næringsstoffer. 

Ja, jeg har jo vanligvis brukt å lage de og tilsette det som passer til, men så kom jeg til å tenke på at det står faktisk ikke bak på at man skal tilsette noe. Jeg har bare alltid tenkt at det er meningen. 

Anonymkode: 175b2...3f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er laget så de kan spises som de er, men jeg syns de blir bedre hvis du tilsetter litt. Trenger ikke være mer avansert enn å tilsette litt fersk blomkål og sprøstekt bacon i blomkålsuppa. Eller koke makaroni og egg til tomatsuppe

Anonymkode: 03341...f5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toro har uttalt at de har gjort brukerundersøkelser gjennom tiårene og funnet ut at folk liker å tilsette ting i halvfabrikata slik at maten blir litt mer deres egen. Folk føler seg bedre (får bedre samvittighet av å lage posemat?) ved å gjøre noe selv. Derfor skriver Toro disse tipsene bakpå posene. Det gjør at de selger bedre. Det er altså først og fremst markedsføring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...