Gå til innhold

Hva mener han egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste snakket en del med en mann. Vi hadde også kontakt for ca 10 år siden. Han er broren til ei tidligere venninne av meg, jeg møtte han mens jeg var på besøk hos henne. Vi skrev en del til hverandre, og han sa han kun tenkte på meg som en venn. 

Vi fikk kontakt igjen for ca 5 måneder siden. Har sendt en del Snap med hverandre og snakket om å møtes. Han gir utrykk for at han er interessert i noe mer enn vennskap. Altså ligge sammen, osv..

Jeg blir veldig forvirret av disse signalene. Vil han bare ha vennskap nå også, eller kan han være interessert i noe mer? Det er omtrent alltid han som sender Snap først. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må spørre han, ikke oss.

Anonymkode: cc35b...80c

• Liker 1
Skrevet

Vennskap eller vennskap med sex, ikke bland det med romantiske følelser. 

Men med tanke på at han er broren til en tidligere venninde av deg skjønner han nok selv også at det blir helt feil å ha sex med deg. Tipper han bare vil catche opp, mimre og møtes som venner. 

Anonymkode: 78352...f7d

• Liker 1
Skrevet

Det er da virkelig ingen andre enn han som kan svare på hva han tenker og ønsker. Men hvis det kommer fram at han kunne tenke seg sex så vil han ha sex. Frinds with benefits. Om det kan bli følelser ut av det er umulig å si, jeg ville ikke satset på det. Men det er jo fullt mulig at han ønsker å sjekke ut det. Men mest sannsynlig så tenker han at siden du har vært interessert tidligere, kan du være mulig å få sex med og så har han kanskje ikke tenkt så mye mer.

Skjønner ikke hvorfor det skal være feil å ha sex fordi hun er tidligere venninne med søsteren? Om det er bare sex så vil han vel neppe dele noe om det med søsteren, og skulle det bli et forhold ut av det så er da vel det bare hyggelig? Forutsatt at de har hatt et greit forhold da.

Anonymkode: e92d4...0ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...