AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #21 Skrevet 14. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok lettere for kvinner å merke enn omvendt. Kvinner har mye bedre luktesans enn menn og er mer selektive på lukt enn menn er. Dessuten merkes det på mannens muskulatur. Veldig lett å se når en mann er i andropause biologisk, da er det ingenting kunstig testosteron kan gjøre for han. Anonymkode: 5640c...7f0 Så du påstår at du kan lukte at en mann som har fått fjernet testiklene pga kreft medisineres til et normalt testosteronnivå? Tror nok du overvurderer din luktesans. Hvis det skulle stemme burde du søke jobb som dopingkontrollør i WADA. Anonymkode: cf3c2...a7a 3
NimboIt Skrevet 14. september 2017 #22 Skrevet 14. september 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ganske vanlig det, at kvinner mister tenning på eldre menn. Helt naturlig å finne en yngre mann attraktiv kontra en eldre mann. En eldre mann har tross alt ikke så god sædkvalitet lenger, og det er ikke smart å få barn med en mann når mannen er over 40-45-ish. At du tiltrekkes yngre menn er bare et sunnhetstegn! Anonymkode: 5640c...7f0 Dette stemmer med hva alle mine venninner over 35 sier. Menn over 40 er ikke verdt å bruke tid på. Best å satse på unge menn i 20-årene med ung, frisk sperm som kan gi sunne barn! Det er de unge mennene vi kvinner vil ha, ikke gammelkukene over 40. Eldre menn har sannsynligvis dårligere helse samt mindre energi og krefter til å ta vare på barna 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #23 Skrevet 14. september 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det stemme at man mister lysten på menn 45+ grunnet at de har lite testosteron? Noen som opplever at det ikke slår gnister på samme måte som med kjekke, unge virile menn? Anonymkode: 5bc4f...dda Alle mennesker blir eldre og mindre attraktive. Det er ikke noe helt kritisk punkt der det "dukker under", det er bare en prosess som heter aldring. Kvinner får mindre østrogen, og menn får mindre testosteron. Selvsagt med store variasjoner innad hvert kjønn, men jevnt over er det slik. Kan ikke bare folk bare slå seg til ro med det faktum? Du kan ikke kjempe mot alderen. Det er tydelig at forumet er preget av vanvittig mange menn og kvinner som ikke lever godt med seg selv. Enten det er menn som insisterer på at de kan få hvem som helst uansett alder, eller det er kvinner som er lei aldersdiskriminering og derfor prøver å snu det på hodet ved å hevde at menn forfaller mer enn dem. Tror dere alle må komme dere mer ut av huset og bli kjent med virkelige mennesker, ikke disse karakterene dere skaper på nett. Anonymkode: 2b84a...b5b 8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #24 Skrevet 14. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med for mye østrogen og unge jenter i dag har kropp som deres eldre mor? Jeg syntes kroppspresset blandt unge i dag er mye større enn det noen gang kan ha vært. Treningsstudio, tights for å vise fit rumpe, stram og flat mage, ja mange opererer seg til og med for å få bedre kropp utseendemessig. Men du tenker kanskje på eldes innvendig i kroppen pga dårlig livsstil, røyk og kostholdsvaner? Eller hva mente du? Og er det ikke østrogen som gjør kvinner fertile og feminine da? Det er vel ikke negativt å ha for mye av? Spør fordi jeg ikke helt skjønte hva du mente Anonymkode: d489d...53e Les om østrogendominans og hvordan det påvirker helsen. Mye du vil forstå hvis du leser flere artikler om dette. Eksempel menstruasjonproblemer, lav sexlyst, overvekt, hjerte og kar, diabetes, psykiske sykdommer, tidlig menopause, osv..... Vi mennesker eksponeres for østrogen lignende stoffer og dette kan være en medvirkende faktor til at helse Norge må ta innover seg at unge mennesker ikke vil leve like lenge som sine foreldre i snitt. Så har en person mye østrogen kan en prognose for å utvikle sykdom være økende. Ta grep. Blant annet ditt sexliv påvirkes mer enn du tror. Anonymkode: 01186...257
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #25 Skrevet 14. september 2017 Jeg har ivertfall god luktesans, merker med en gang hvis en mann har mye testosteron. Et problem i forhold til sambo som har lite testosteron. Dessuten tenner jeg ikke på grått hår, rynker på halsen, slapp hud på overkroppen og en saggy rumpe Anonymkode: 5bc4f...dda 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #26 Skrevet 14. september 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, hvis du sier det så, mann 44 som desperat tror han fortsatt har draget Anonymkode: 5640c...7f0 Eh nei. Er dame. Hvorfor svarer du ikke på det jeg spør om og backer opp påstandene dine? Anonymkode: d489d...53e 4
HalldirV2 Skrevet 14. september 2017 #27 Skrevet 14. september 2017 At folk biter...TS troller, det er helt opplagt. 1
RoH Skrevet 15. september 2017 #28 Skrevet 15. september 2017 15 timer siden, NimboIt skrev: Dette stemmer med hva alle mine venninner over 35 sier. Menn over 40 er ikke verdt å bruke tid på. Best å satse på unge menn i 20-årene med ung, frisk sperm som kan gi sunne barn! Det er de unge mennene vi kvinner vil ha, ikke gammelkukene over 40. Eldre menn har sannsynligvis dårligere helse samt mindre energi og krefter til å ta vare på barna Det synes jeg absolutt dere skal gjøre. Men så viser det seg at kvinner likevel foretrekker aktivt gjenbruk av menn fremfor å gi flere mulighet for å bli fedre. Faktisk mer i dag enn noen gang før. Men du skjønner vel ikke denne sammenhengen. 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #29 Skrevet 15. september 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ivertfall god luktesans, merker med en gang hvis en mann har mye testosteron. Et problem i forhold til sambo som har lite testosteron. Dessuten tenner jeg ikke på grått hår, rynker på halsen, slapp hud på overkroppen og en saggy rumpe Anonymkode: 5bc4f...dda Ikke alle over 40 som kjenner seg igjen i hvordan du beskriver din samboer. Finnes menn som opplever betydelig drive seksuelt og i livet. Mye ubrukt energi da kvinnen i livet ikke jobber, steller hjemme, eller trener i nærheten av den andre parten. Der sitter man med godt betalt jobb, et flott hjem, fitness kropp og en lang tjukk kølle og grubler over at, jøss, hvem er disse kvinnene som ikke skjønner at vi finnes, menn over 40 som bobler av energi. Så neste gang du får et sjarmerende smil av en 40 pluss. Det kan være du misser en 1% mann med høy drift og seksuell selvtillit. Sizequeens se her, menn med solid utstyr, og som kan bruke det, vi er vell så ofte over 40 som under. Vi er bare på høyden i vår seksuelle reise, vi er mer seksuelt kloke, kåte og gjerne twise the size Mr Average. Vil du få jobben gjort bør du bruke en erfaren kroppsarbeider. Vi finnes. Anonymkode: 01186...257
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #30 Skrevet 15. september 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle over 40 som kjenner seg igjen i hvordan du beskriver din samboer. Finnes menn som opplever betydelig drive seksuelt og i livet. Mye ubrukt energi da kvinnen i livet ikke jobber, steller hjemme, eller trener i nærheten av den andre parten. Der sitter man med godt betalt jobb, et flott hjem, fitness kropp og en lang tjukk kølle og grubler over at, jøss, hvem er disse kvinnene som ikke skjønner at vi finnes, menn over 40 som bobler av energi. Så neste gang du får et sjarmerende smil av en 40 pluss. Det kan være du misser en 1% mann med høy drift og seksuell selvtillit. Sizequeens se her, menn med solid utstyr, og som kan bruke det, vi er vell så ofte over 40 som under. Vi er bare på høyden i vår seksuelle reise, vi er mer seksuelt kloke, kåte og gjerne twise the size Mr Average. Vil du få jobben gjort bør du bruke en erfaren kroppsarbeider. Vi finnes. Anonymkode: 01186...257 Jeg har da aldri sagt at menn 40+ er ugreit. Mener over 50+. Det må være de single mennene du snakker om. Anonymkode: 5bc4f...dda
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #31 Skrevet 20. september 2017 På 14.9.2017 den 8.56, AnonymBruker skrev: Og det ekskluderer menn over 40, siden menn over 40 får svakere og mindre smarte barn enn yngre menn Forresten er ikke menn over 40 egnet for god sex heller. Lavt testosteron, dårlig kropp og innarbeida uvaner og selvrettferdiggjørende egoisme i senga = neitakk! En 25-årig sosialt oppdatert, utholdende, energifull, spennende, muskuløs ung mann med naturlig testosteron = jatakk! Anonymkode: 5640c...7f0 Hva når du selv bikker 40 år. Tror du disse hunkene på 20 år med kropp til en gresk gud vil ha ei gammel røy da?😂 De vil ha stramme strøkne jenter på sin egen alder. Slutt å tro at disse unge guttene fantaserer om deg, fordi deg gjør de ikke. Anonymkode: 4ec00...b84 2
Gjest Nordavind Skrevet 20. september 2017 #32 Skrevet 20. september 2017 På 14.9.2017 den 13.44, NimboIt skrev: Dette stemmer med hva alle mine venninner over 35 sier. Menn over 40 er ikke verdt å bruke tid på. Best å satse på unge menn i 20-årene med ung, frisk sperm som kan gi sunne barn! Det er de unge mennene vi kvinner vil ha, ikke gammelkukene over 40. Eldre menn har sannsynligvis dårligere helse samt mindre energi og krefter til å ta vare på barna 😭
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #33 Skrevet 20. september 2017 Jøss..... mannen min er 50. Trener hver dag. Lite hår på hode (tegn på mye testosteron) veier det samme som da han var 20. Han ble prostata operert for 2 år siden. Like mye god sex som før.... Anonymkode: 375e5...048 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #34 Skrevet 20. september 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss..... mannen min er 50. Trener hver dag. Lite hår på hode (tegn på mye testosteron) veier det samme som da han var 20. Han ble prostata operert for 2 år siden. Like mye god sex som før.... Anonymkode: 375e5...048 Du vet at på kg så er menn og kvinner over 35 år sluttkjørte. Er ikke noe mere å samle på. Anonymkode: 4ec00...b84 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #35 Skrevet 20. september 2017 På 9/13/2017 den 23.09, AnonymBruker skrev: Hvor finner man disse mennene? De jeg møter på jobb og i fritiden er dvaske og dorske. Får ikke noen vibber fra de i det hele tatt. Men når jeg er på treningsenteret derimot...Og da fra de på 30+ til 45. Anonymkode: 5bc4f...dda De finnes. Jeg har studert testosteron i 5 år nå. Og det synker etter fylte 30 i gjennomsnit med 1 prosent hvert år. Noen ganger starter det allerede i 25 års alderen. Trening. Bra kosthold. Søvn. Lite stress og gode gener sørger for at noen menn forsatt kan ha høyt testosteron i eldre alder. Finnes også unge ungdommer med lavt testosteron pga overvekt...dårlig kosthold og treningsvaner. Sykdom osv Anonymkode: 9f101...10b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #36 Skrevet 20. september 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss..... mannen min er 50. Trener hver dag. Lite hår på hode (tegn på mye testosteron) veier det samme som da han var 20. Han ble prostata operert for 2 år siden. Like mye god sex som før.... Anonymkode: 375e5...048 At han ikke har hår på hodet betyr ikke at han har for mye testosteron. Ikke i det hele tatt. De fleste har autoimunn sykdomm eller mannlig håravfall som ikke har med DHT å gjøre i det hele tatt. Så det utsagnet ditt stemmer ikke. Selv om høyt testosteron er forbindet med prostatakreft så betyr det ikke at han har høy T. Gener spiller en god rolle inn her også. Folk som har lavt testosteron kan også være slanke. For all del. Så det har lite å si Eneste måten å finne ut på er blodprøve. Din mann har mest sannsynelig helt normale nivåer på hans alder Anonymkode: 9f101...10b 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #37 Skrevet 20. september 2017 På 9/14/2017 den 13.44, NimboIt skrev: Dette stemmer med hva alle mine venninner over 35 sier. Menn over 40 er ikke verdt å bruke tid på. Best å satse på unge menn i 20-årene med ung, frisk sperm som kan gi sunne barn! Det er de unge mennene vi kvinner vil ha, ikke gammelkukene over 40. Eldre menn har sannsynligvis dårligere helse samt mindre energi og krefter til å ta vare på barna Ingen menn på 20 år vil ha en 35 år gammel oppbrukt fitte. Over 25 så er det game over. De beste damene er mellom 17 og 24 år. Etter det går det drastisk nedover. Kvinner eldrer som melk vettu En annen ting. Kvinner er det kjønnet som flest er i forhold med en partner som er eldre....10 år eldre eller mer i fotskjell er ikke uvanelig. Bare se her på kg. Masse tråder om kvinner på 20 som er sammen med menn over 30. Det er håp for menn. Ikke for kvinner dessverre. Deres skjønnhet kommer tidlig og forsvinner tidlig Anonymkode: 9f101...10b 4
NimboIt Skrevet 20. september 2017 #38 Skrevet 20. september 2017 Menn forfaller fortest. Menn dør forstest. Organer og alt på en mann svikter før det svikter hos kvinner. Rest in peace Testosteronet synker naturlig hos menn fra tidlig 30-årene. Fruktbarheten til menn synker fra 33-års alder. Dette handler om mer enn trening og kosthold, men stress og miljøpåvirkninger som unge gutter eksponeres for fra barnsben av. Eldre menn øker risiko for sykdommer hos barnet. Unge kvinner tiltrekkes derfor ikke av eldre menn, men av gutter i samme alder, kanskje max 5 år eldre enn de selv. Alt over 5 år eldre handler ikke om seksuell tiltrekning fra jentas side, men kanskje får han napp om han er ekstremt kjekk eller ekstremt populær. Ikke fordi hun er seksuelt tiltrukket av han basert på biologisk kjønnsdrift. Det er ikke meningen at unge kvinner skal ha sex med eldre menn. Faktisk er det ikke meningen at eldre menn skal ha sex i det hele tatt, da de har sykdomsbærende sæd. Den eneste grunnen til at en eldre menn bør ha sex med en yngre kvinne er dersom menneskeheten stod i fare for å utryddes og alle unge, friske menn allerede var utryddet. Da kunne man kanskje vurdert å sette til verden degenererte unger (som er konsekvensen av at eldre menn blir fedre) for å prøve redde stumpene av Menneskeheten AS
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #39 Skrevet 20. september 2017 Jeg synes det er utrolig mange tiltrekkende menn på rundt 50. Trygge, snille og sjarmerende menn med bra personlighet. Sexy også. Nå har det kanskje litt å gjøre med at jeg har blitt godt voksen selv også da (43) 😁 Anonymkode: f3cd4...795 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #40 Skrevet 2. oktober 2017 På 14.9.2017 den 13.44, NimboIt skrev: Dette stemmer med hva alle mine venninner over 35 sier. Menn over 40 er ikke verdt å bruke tid på. Best å satse på unge menn i 20-årene med ung, frisk sperm som kan gi sunne barn! Det er de unge mennene vi kvinner vil ha, ikke gammelkukene over 40. Eldre menn har sannsynligvis dårligere helse samt mindre energi og krefter til å ta vare på barna Anonymkode: b8735...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå