Gå til innhold

Mindre lyst på gamle menn pga for lite testosteron.

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 8.10.2017 den 14.18, NimboIt skrev:

Haha så tragisk at en voksen mann på 35+ skryter av "tilgangen" :fnise:

Hva er normale målsettinger for en voksen mann som deg selv? Det er iallefall ikke, for voksne menn, normale, oppegående mål å ha sex med tenåringer. Er de andre tingene du vil prøve analsex og ha sex med en 25-åring når du blir 50? Hvordan kom du dit du er i livet at du i en alder av nærmere 40 absolutt må ha sex med noen som aldersmessig kunne vært ditt barn?

Til din opplysning er det helt normalt og vanlig at unge kvinner synes menn på alder med fedrene sine og eldre er frastøtende. Det finnes kun et lite mindretall av unge kvinner som finner eldre menn interessante seksuelt. Ofte har dette opphav i psykiske problemer hos disse unge kvinnene, type emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse.

Husker kjæresten min som var 18 syntes george clooney, brad pitt, tom cruise var hot. Finnes menn som er kjekkere enn de også. Kvinner sier en ting og mener noe annet ofte. 

Anonymkode: 4ec00...b84

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltids mulighet for graviditet, så lenge kvinnen ikke har kommet i overgangsalder. Kvinner kan være fruktbare til langt oppi 40-årene, og da er det større sjans for graviditet med yngre menn enn jevngamle eller eldre menn. Derfor er det naturlig at eldre kvinner ikke er tiltrukket av eldre menn, like lite som at yngre kvinner ikke er tiltrukket av eldre menn, men yngre menn. Yngre menn er det mest attraktive for kvinner biologisk sett. Så jo, innlegget mitt gir i aller høyeste grad mening. Mulig du ligner på Trump og derfor i deg selv er født poengløs.

Anonymkode: 5640c...7f0

Unge KVINNER og MENN er mest attraktive som unge. Ikke tro at ei dame på 30-40 er guds gave til yngre menn, fordi det er de ikke..

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker kjæresten min som var 18 syntes george clooney, brad pitt, tom cruise var hot. Finnes menn som er kjekkere enn de også. Kvinner sier en ting og mener noe annet ofte. 

Nei, kvinner sier ikke en ting mens de egentlig mener noe annet! Du må være særdeles vanskelig å kommunisere med når du ikke evner å forstå hva kvinner sier til deg! 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unge KVINNER og MENN er mest attraktive som unge. Ikke tro at ei dame på 30-40 er guds gave til yngre menn, fordi det er de ikke..

Preferanser, preferanser, preferanser! Vi har alle forskjellige preferanser og er ikke tiltrukket av det samme som du er!

Skrevet
Akkurat nå, Bakepulver skrev:

Nei, kvinner sier ikke en ting mens de egentlig mener noe annet! Du må være særdeles vanskelig å kommunisere med når du ikke evner å forstå hva kvinner sier til deg! 

Les "silverfoxtråden" eller om andre tråder med kjekke eldre menn. Da var det plutselig mange som syntes de var sexy.. For å vinne en diskusjon/kjønnskamp, sier man ofte ting for å vinne debatten, selv om vi vet at det finnes mange yngre kvinner som tenner på eldre mere erfarne kjekke menn.. Blir som å si at ingen yngre gutter tenner på milfs. Skjønner du?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Bakepulver skrev:

Jo det er mange kvinner i et nøtteskall. Denne politisk korrektheten vet du..

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo det er mange kvinner i et nøtteskall. Denne politisk korrektheten vet du..

Det er på tide at du kommer deg ut av det nøtteskallet som du befinner deg i og spisser ørene dine! Du har to ører og en munn. 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Merkelig formulert overskrift. Trodde det var en som hadde mindre lyst på eldre menn pga redusert teststeron. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les "silverfoxtråden" eller om andre tråder med kjekke eldre menn. Da var det plutselig mange som syntes de var sexy.. For å vinne en diskusjon/kjønnskamp, sier man ofte ting for å vinne debatten, selv om vi vet at det finnes mange yngre kvinner som tenner på eldre mere erfarne kjekke menn.. Blir som å si at ingen yngre gutter tenner på milfs. Skjønner du?

Silverfox 😂😂 Ærlig talt?? 😂😂😂

Skrevet

Det er på tide at du kommer deg ut av det nøtteskallet som du befinner deg i og spisser ørene dine! Du har to ører og en munn. 

Tror heller det er du som burde det. Du mener sikkert at eldre kvinner er guds gave til yngre menn i samme slengen?

Skrevet

Silverfox 😂😂 Ærlig talt?? 😂😂😂

Ingen som reagerte på det når tråden ble opprettet, bortsett fra du. Men du vet sikkert ikke hva en silverfox er engang..:fnise:

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror heller det er du som burde det. Du mener sikkert at eldre kvinner er guds gave til yngre menn i samme slengen?

Nei, jeg vet at mennesker har forskjellige preferanser og er tiltrukket av forskjellige typer menn og kvinner! Hvem de er tiltrukket og hvorfor er da ikke relevant for meg.

• Liker 1
Skrevet

Kunne opprettet en tråd om at man ikke tenner på eldre kvinner fordi de har appelsinhud, deigrumpe, hengepupper, celulitter, ikke fruktbar, slapp i kroppen, slapp mus osv osv. 

Hadde omtrent vært på samme nivå som denne tråden..

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som reagerte på det når tråden ble opprettet, bortsett fra du. Men du vet sikkert ikke hva en silverfox er engang..:fnise:

Var det ingen som reagerte på tråden? Argumentasjonen din er like troverdig som en upålitelig samling av useriøse kilder.

Skrevet

Var det ingen som reagerte på tråden? Argumentasjonen din er like troverdig som en upålitelig samling av useriøse kilder.

Vis meg gjerne hva som er galt med å si silverfox? Var jo det som var navnet på tråden også. Vet du hva en silverfox er?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne opprettet en tråd om at man ikke tenner på eldre kvinner fordi de har appelsinhud, deigrumpe, hengepupper, celulitter, ikke fruktbar, slapp i kroppen, slapp mus osv osv. 

Hadde omtrent vært på samme nivå som denne tråden..

Nettopp. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

George Clooney er HOT...på bilde. IRL not so much.. 

Men; synes dette er en teit tråd. Veldig stor individuell forskjell på menn. Kjenner en HEIT mann som nettopp passerte 60. Godt trent og har sannsynligvis bra sex med kona. Ellers møter jeg mange dvaske 25 åringer. Selv om det selvsagt er naturlig at unge er mest akrobatiske i senga. 

Anonymkode: c7177...c32

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

George Clooney er HOT...på bilde. IRL not so much.. 

Men; synes dette er en teit tråd. Veldig stor individuell forskjell på menn. Kjenner en HEIT mann som nettopp passerte 60. Godt trent og har sannsynligvis bra sex med kona. Ellers møter jeg mange dvaske 25 åringer. Selv om det selvsagt er naturlig at unge er mest akrobatiske i senga. 

Hvorfor tror du han har bra sex med kona?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg gjerne hva som er galt med å si silverfox? Var jo det som var navnet på tråden også. Vet du hva en silverfox er?

Følger du ikke med på dine egne innlegg og påstander? Du refererer til silverfox trådene for å underbygge en påstand.. Det er ingen troverdig kilde. Du hevder i tillegg at kvinner sier en ting men mener noe annet... Yttingene dine er på samme nivå som denne tråden! 

Skrevet
6 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hvorfor tror du han har bra sex med kona?

Jeg liker å tenke det. Men kan jo hende han trener fordi han må ha utløp for noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...