Gå til innhold

Relevant jusstudentjobb - hva er god lønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg studerer jus, og har fått tilbud om en relevant deltidsjobb. Timelønnen er 210 kroner. Er dette bra, dårlig eller midt på? Bør jeg prøve å forhandle?

Anonymkode: 4e7b5...dd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du jobber eller hvor langt ut i studiet du er, men 210kr høres ikke så galt ut. Tror det er rundt midt på treet når det gjelder timelønn - men når det er sagt, så har ikke jeg noe spesielt peiling på lønn i relevant deltidsjobb som jusstudent.

Når jeg studerte fysikk hadde jeg relevant deltidsjobb med 250kr som timelønn hos SINTEF -  da var jeg andreårsstudent.

Anonymkode: 5c61d...7d9

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg studerer jus, og har fått tilbud om en relevant deltidsjobb. Timelønnen er 210 kroner. Er dette bra, dårlig eller midt på? Bør jeg prøve å forhandle?

Jeg synes det høres ut som en bra timelønn.

Anonymkode: cb466...7b6

Skrevet

Det er bra timelønn. Jeg får 170 kr/t i en semirelevant deltidsjobb og har fått ca 200 kr/t for traineeopphold.

Anonymkode: a59ca...2ec

Skrevet

Du bør ikke prøve å forhandle, nei. Du har fått deg en relevant jobb som gir deg en timelønn bedre enn alminnelige deltidsjobber, og du vil få relevant erfaring til å putte i CVen. Hadde sagt meg mer enn fornøyd med det der.

Anonymkode: 6dc8d...5aa

• Liker 3
Skrevet

Jeg fører lønn for advokater og de fleste trainee får betalt rundt 200 kr/t. 

Anonymkode: d24dd...ab1

Skrevet

Jeg hadde vært mer enn fornøyd av å bare ha fått en deltidsjobb som er relevant!

Anonymkode: 7f0c9...64b

• Liker 2
Skrevet

Take it! Tjener 160 i timen i deltidsjobben min som student. Du er heldig

Anonymkode: 74e5c...d16

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Da sier jeg meg fornøyd med lønna. Er veldig glad for å ha fått relevant jobb altså, er jo ikke så greit som nyutdannet jurist for tiden, så det blir nok bra å ha relevant erfaring på CVen når jeg kommer dit :)

Skrevet

Jeg kjører også lønn for advokater. Vanlig lønn for studenter er på +/- 200 kroner hos de fleste :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...