Gå til innhold

Når ble kvinneguiden et Asperger-forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener ..

asphuh.jpg.d7435f127fe6bbb417b93f1877575500.jpg

Anonymkode: 21c82...f04

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistenker at en eller flere har det morsomt med å piske opp stemningen her.

Anonymkode: a1fe0...af8

• Liker 2
Skrevet

Det var bare tre aspie tråder? 

Anonymkode: 141b9...ebd

Skrevet

Velkommen til et internetsamfunn. Ting går i bølger. 

En kveld i forrige uke var nesten alle siste emner om graviditetstester og tidlig graviditetssymptomer. Aborttråder har også florert av. 

Noen ganger er det en masse mote og sminketråder som er i vinden. Eller bloggere.

En eller to populære tråder har ofte det med å få folk til å tenke på alternative vinkler og da startes egne tråder ofte i stedet for å avspore en allerede lang tråd. 

Også husker folk plutselig at dette har de lurt på lenge og kan lage en tråd om. 

Og sånn går nu dagane. 

Anonymkode: 4d661...064

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare tre på forsiden ja. Så kommer alle innleggene med "Kanskje du/han/hun har asperger" som svar på alle mulige problemstillinger, samt fordomsfulle karakteristikker av mennesker som er på spekteret.

• Liker 4
Skrevet

Bare tre på forsiden ja. Så kommer alle innleggene med "Kanskje du/han/hun har asperger" som svar på alle mulige problemstillinger, samt fordomsfulle karakteristikker av mennesker som er på spekteret.

Har du Asperger? 

• Liker 1
Skrevet

Det ble sånn når folk skjønte at det er den letteste gruppen å trolle. Ikke bare trigges de latterlig lett, men de holder sirkuset gående av seg selv i lang tid etterpå.

• Liker 2
Gjest Ingenting2
Skrevet

Enten det eller så har du liten penis. Velkommen til KG. :hallo:

Skrevet
2 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Det ble sånn når folk skjønte at det er den letteste gruppen å trolle. Ikke bare trigges de latterlig lett, men de holder sirkuset gående av seg selv i lang tid etterpå.

Nja jeg tror det er mange som lurer på hvordan de egentlig tenker og for å komme til bunns i mysteriet må det belyses fra flere vinkler. 

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Nja jeg tror det er mange som lurer på hvordan de egentlig tenker og for å komme til bunns i mysteriet må det belyses fra flere vinkler. 

At nivået på kg er dårlig er ingen nyhet, men om siden faktisk brukes til autismeforskning blir jeg litt bekymret.

• Liker 3
Skrevet
27 minutes ago, AnonymBruker said:

Tre av ti*

Skrevet
30 minutes ago, canacas said:

Enten det eller så har du liten penis. Velkommen til KG. :hallo:

Mener du at menn med asperger typisk har stor penis?

• Liker 2
Gjest Ingenting2
Skrevet

Mener du at menn med asperger typisk har stor penis?

:grine: mener ingenting!!! Jeg bare utropte tema numero uno på KG! 

Skrevet
37 minutes ago, MajorasMaske said:

Det er vel sjeldent aspergerstrådene får så høy temperatur eller blir spesielt lange. Alt som skjer er metadiskusjoner av typen som denne. 

Anonymkode: fb997...3a2

Skrevet
24 minutter siden, MajorasMaske skrev:

At nivået på kg er dårlig er ingen nyhet, men om siden faktisk brukes til autismeforskning blir jeg litt bekymret.

Nettforum som KG, og kanskje i enda større grad diskusjon.no, er gullgruver for forskere som vil se autister i fri utfoldelse. Dette kan ikke brukes som datamateriale for forskning, men man kan få nye ideer og innfallsvinkler som man kan ta med seg til klinikken.

• Liker 2
Skrevet

Doktor online var jo rene aspergerforumet for en stund siden. Kanskje de har flyttet hit i stedet? 

Anonymkode: afe1d...b93

Skrevet

Noe jeg ikke forstår er hvorfor det er lov til å skrive latterliggjørende, hetsende og stigmatiserende innlegg om mennesker med autisme her inne. Det har jeg jo sett i mange forskjellige tråder over lang tid. Hvorfor vil Kvinneguiden støtte slikt? De fjerner linker til sider "Kvinneguiden ikke vil assosieres med", men å assosieres med uthenging, latterliggjøring, stigmatisering og være med på å gjøre hverdagen for mennesker med funksjonsnedsettelser vanskeligere ved å tillate dette i tillegg til å la de som ønsker det spre fordommer og skadelige holdninger her på sin egen platform, det har Kvinneguiden tydeligvis ingen problemer med.

Anonymkode: b369f...c31

• Liker 5
Skrevet

Å fortelle hva Asperger faktisk innebærer er ikke det samme som hets. 

Anonymkode: afe1d...b93

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...