Løvinna Skrevet 18. januar 2005 #1 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har tenkt å bytte ut alle håndklærne med noen nye. Jeg er på jakt etter ensfargete i en litt knalle farger, limegrønn eller turkis eller noe annet. Jeg har sett flere steder, men synes generellt at de som jeg liker ikke er knæsje nok i fargene så nå orker jeg ikke å gå rundt å lete mer på måfå. Har sett noe som muligens kan være aktuell på Steen & Strøm, men vil gjerne undersøke litt til. Er det noen av dere som kan tipse meg om butikker i Oslo som kan være aktuelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 18. januar 2005 #2 Del Skrevet 18. januar 2005 Var på Obs i går, og ble overrasket over alle de kule fargene de hadde på håndkleene sine. Så hvis du bor i nærheten av en Obs-butikk kan du jo sjekke det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 18. januar 2005 #3 Del Skrevet 18. januar 2005 TuriForm har mage kule farger med tilbehør som såper og slikt. Mange butikker som fører det, har sett det på Bohus og Skeidar og i baderomsbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinna Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 18. januar 2005 Var på Obs i går, og ble overrasket over alle de kule fargene de hadde på håndkleene sine. Så hvis du bor i nærheten av en Obs-butikk kan du jo sjekke det ut. Jeg kjørte forbi OBS i går etter å ha vært på Skeidar, A-Møbler og IKEA uten å finne noe. Vurderte om jeg skulle stoppe, men regnet det som usannsynlig at jeg skulle finne noe der. Får ta en tur i dag i stedet. Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 18. januar 2005 #5 Del Skrevet 18. januar 2005 kid har endel farger på håndklærne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yngve Skrevet 18. januar 2005 #6 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei Send mail til [email protected] Spør om hun kan sende mail og noen bilder og priser på håndkler. Hun selger både angro og til konsum. Mitt tips. De er veldig fany og meget gode. Hilsen Yngve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå