mulle Skrevet 18. januar 2005 #1 Skrevet 18. januar 2005 Noen som vet en plass i Bergen det føres Dr. Hauschka produkter? Har kun vært innom noen sunkost-butikker, og der har de ikke hatt dem.
Gjest manic Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Helios og Life-butikker fører Dr. Hauschka. Nå vet ikke jeg om de butikkene finnes i Bergen da... Jeg fant ikke Dr. Hauschka i Stavanger, var bare innom Sunnkost .
Dru Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 Det finnes en. Jeg husker ikke hva den heter. Men den ligger i krysset der Nygårdsgaten blir til Håkonsgaten. Rett over gata for Kvarteret, og i samme gate som den "nye" Rimi-butikken. Altså i krysset Nygårdsgaten/Olav Kyrres gate.
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 Det er en stor Life butikk/spa i begynnelsen av marken (ved politistasjonen). Vil tro at de fører Dr. Hauschka. De har forresten mange andre hudpleieserier og ID Bare Escentual makeup også.
Dru Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 Det er en stor Life butikk/spa i begynnelsen av marken (ved politistasjonen). Vil tro at de fører Dr. Hauschka. De har forresten mange andre hudpleieserier og ID Bare Escentual makeup også. Har de? *løpe til byen* Kul signatur, onyx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå