Lavendela Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Ja, som overskriften sier: Når kjøper dere vintersko til barna?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 De er på vei med posten nå. Venter dem i løpet av uken. Anonymkode: 8b373...fe8
Fanteria Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 Jeg har kjøpt Dock Boots til ungen og avventer vintersko til jeg vet hvordan været blir her på Østlandet.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 Kjøpte for et par uker siden. Har en sønn som er vanskelig å kjøpe sko til, så jeg begynte å lete tidlig og kjøpte med en gang jeg fant noen han kunne bruke. Anonymkode: aacba...925
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #6 Skrevet 13. september 2017 Kjøpte forrige uke,men tar dem ikke i bruk enda.Pleier alltid å være lite utvalg viss jeg venter til nov/des. Anonymkode: bad2f...f16
Zinatara Skrevet 13. september 2017 #7 Skrevet 13. september 2017 Har akkurat bestilt og venter på pakke. Var et 3 for 2 tilbud i en nettbutikk, så fikk til alle ungene til en ok pris. Håper de passer og ungene blir fornøyd, men viss ikke har vi tid til å returnere og kjøpe nytt.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #8 Skrevet 13. september 2017 Til eldstemann kjøpte jeg vintersko i sommer, kom over til 70% og det kunne jeg ikke gå i fra. Dock Boots kjøpte jeg på kampanje på Coop for et par uker siden. Til de to yngste skal jeg kjøpe vintersko i morgen, på 2 for 1 på Skoringen. Ene har Dock Boots som passer fra sist vinter og den andre må ha nye, men avventer og ser om det dukker opp nytt tilbud på de også.(fant ikke størrelsen på tilbudet hos coop.) Anonymkode: ff245...dd5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #9 Skrevet 13. september 2017 Kjøpte vintersko på supersalg i April til begge de største. Kjøpte dem i en størrelse opp for å være sikker. Tok dem faktisk frem i går, og til eldste var de perfekt. Men mellomste har visstnok fått laban føtter, for de var AKKURAT sånn at hun fikk foten oppi. Tviler på at de varer hele sesongen. Så det er bakdelen med å kjøpe på salg så lang tid i forveien. Heldigvis er det Kavat sko med supervarmt fór inni, så hun trenger ikke bekymre seg for å få plass til ullsokker inni. Anonymkode: 88c9a...83b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #10 Skrevet 13. september 2017 Hva er vintersko egentlig? Goretex ? Cherrox? Hilsen barnehagemamma på første året 😅 Anonymkode: 9a0ac...992 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #11 Skrevet 13. september 2017 Har kjøpt dockboots med ullsåle til minste,og viking Thermo til nest yngste. De skal få hhv Superfit og viking støvler i tillegg,Gore tex. Eldste har fra i fjor, men må ha dockboots/Thermo. (Er litt sur for at obs bare hadde dockboots fra 23 til kanpanjepris,ble altfor stort til mini som har små føtter. Kjøpte til full pris i skobutikk.) Anonymkode: 406a9...d4a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #12 Skrevet 13. september 2017 Har ikke kjøpt ennå. Vurderer om jeg skal kjøpe størrelse 25, som er sønnens skostørrelse nå - men da kommer de ikke til å være en hel vinter, eller kjøpe størrelse 26, og la ham begynne å gå i for store sko nå, men satse på at han vokser inn i de snart. Gjorde nemlig den tabben i fjor, da jeg måtte kjøpe to par vintersko. Og de fra vinter er uansett for små nå.. Anonymkode: b82f7...f8b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #13 Skrevet 13. september 2017 Et lite tips! I morgen er det 2 for 1 på utvalgte barnesko hos Skoringen 😄 Både på nett og i butikk. Kampanjen varer fram til lørdag. Lurt å sikre de seg allerede nå, det skal i hvertfall jeg!👍🏽 Anonymkode: 1ee8e...253 1
Lavendela Skrevet 13. september 2017 Forfatter #14 Skrevet 13. september 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et lite tips! I morgen er det 2 for 1 på utvalgte barnesko hos Skoringen 😄 Både på nett og i butikk. Kampanjen varer fram til lørdag. Lurt å sikre de seg allerede nå, det skal i hvertfall jeg!👍🏽 Anonymkode: 1ee8e...253 Takk for tips 😊 kjøper dere en str opp, eller den ungen bruker nå?😯 kjedelig om de vokser utav skoene i løpet av sesongen.
Lavendela Skrevet 13. september 2017 Forfatter #15 Skrevet 13. september 2017 Jeg får legge til at vi bor på Vestlandet. Får sikkert ikke tatt dem i bruk før slutten på november/ desember. Dock boots har vi. Tenkte mer på goretex vintersko 😊
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #16 Skrevet 13. september 2017 Kan jeg spørre dere erfarne mammaer, når begynner dere å bruke Goretex med tanke på været? Mini bruker joggesko i barnehagen nå (når det er tørt), tenkte å kjøpe Goretex støvler, men er disse egentlig vintersko/for varme foreløpig? Han trenger noe som gir god støtte, skal helst ikke bruke for mye av regnstøvler/dockboots.. synes alt som selges nå er enten joggesko eller foret Goretex Anonymkode: 108cb...588
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #17 Skrevet 13. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre dere erfarne mammaer, når begynner dere å bruke Goretex med tanke på været? Mini bruker joggesko i barnehagen nå (når det er tørt), tenkte å kjøpe Goretex støvler, men er disse egentlig vintersko/for varme foreløpig? Han trenger noe som gir god støtte, skal helst ikke bruke for mye av regnstøvler/dockboots.. synes alt som selges nå er enten joggesko eller foret Goretex Anonymkode: 108cb...588 De fleste sko til leking og utebruk nå har Goretex, det er ikke en type sko men et materiale som brukes for at skoene skål tåle litt vann. vi har i bhg nå vanlige joggesko, dock boot og overgangssko med goretex, de er ikke foret men er litt høyere enn vanlige joggesko, men ikke fullt så høye som vintersko. Forete vintersko bruker vi ikke før det er nærmere 0 grader ute. Anonymkode: 172bb...871 2
Lavendela Skrevet 13. september 2017 Forfatter #18 Skrevet 13. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre dere erfarne mammaer, når begynner dere å bruke Goretex med tanke på været? Mini bruker joggesko i barnehagen nå (når det er tørt), tenkte å kjøpe Goretex støvler, men er disse egentlig vintersko/for varme foreløpig? Han trenger noe som gir god støtte, skal helst ikke bruke for mye av regnstøvler/dockboots.. synes alt som selges nå er enten joggesko eller foret Goretex Anonymkode: 108cb...588 Mine på 1,5 og 3 har overgangsko. De er vanntett, men ikke foret slik som vinterskoene. Minsejenta har ECCO og eldste har Superfit. Anbefaler sistnevnte på det sterkest.😆👌
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #19 Skrevet 14. september 2017 Har i alle år hatt dock boots og viking vinterstøvler med gore tex. Ifjor ville hun bare bruke dock bootsene, så vinterstøvlene var bortkastet. Så nå har jeg for to uker siden ca kjøpt dock boots. Avventer om det blir noe behov for vinterstøvler. Anonymkode: 3cd62...947
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #20 Skrevet 14. september 2017 Jeg har kjøpt cherrox og vintersko. Charroxene kjøpte jeg sist uke, vinterskoene da de kom. Kjøpte en Str større da jeg synes det er bedre å få plass til gode sokker. Pluss at jeg gidder ikke kjøpe 2 par til hver av gjengen . Anonymkode: 92409...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå