Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg insiminerte meg for 4 dager siden(lørdag), og nå ser testene slik ut. Men er det vanlig å få så sterk positiv test etter 4 dager?

IMG_3567.JPG

Anonymkode: 03925...904

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag overskrifter så vi forstår hva vi klikker oss inn på, (fra dette snakker vi om nå)  eller bruk samletrådene for denne typen postinger.

For noen er dette usmakelig å få i fleisen!

Anonymkode: 85e57...491

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lag overskrifter så vi forstår hva vi klikker oss inn på, (fra dette snakker vi om nå)  eller bruk samletrådene for denne typen postinger.

Unnskyld meg, men på hvilken måte er dette usmakelig? 

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke vanlig nei. Har du brukt eggløsningssprøyte?

Anonymkode: 8e364...3d9

Skrevet

Nei, absolutt ikke vanlig. 

Har du brukt hormoner? Eggløsningssprøyte? 

Anonymkode: 3664e...0a9

Skrevet

Har ikke brukt noe som helst. Kun sæd fra donor... hva kan dette bety da?

Skrevet

Ta en ny test, kan jo være en feil på testen.

Er det mulig at du var gravid før inseminasjonen? 

Anonymkode: 3664e...0a9

Skrevet

Tatt tre, alle er positive. Jeg er sammen med en jente, og jeg regnet ut eggløsningen, så jeg er sikker på at jeg ikke var gravid før insemeneringen.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Anonymkode: 52756...c7e

Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg insiminerte meg for 4 dager siden(lørdag), og nå ser testene slik ut. Men er det vanlig å få så sterk positiv test etter 4 dager?

IMG_3567.JPG

Det er umulig å få positiv test 4 dager etter eggløsning. Egget fester seg ikke før tidligst 6 dager etter eggløsning (mellom 6 og 12 dager) - her er en studie du kan bruke som kildeeksempel. Om du inseminerte lørdag hadde du kanskje teoretisk eggløsning søndag? Hvis du ikke tok eggløsningssprøyte slik du skriver, er det mest sannsynlig at du var gravid fra før av. Graviditetshormon gir positive eggløsningstester (men ikke motsatt), sånn i tilfelle du tok EL-test for å bestemme når du skulle insemineres.

Endret av miore
Skrevet

Det MÅ være at du har tatt eggløsningssprøyte.. Går ikke an annet. 

Skrevet

Det kan jo være at det er noe feil med graviditetstesten, Jeg kan ikke skjønne noe annet. Viss Ts har jente kjæreste så kan hun ikke være gravid fra før av. Du får kjøpe deg en  ny test:)

Anonymkode: 57f59...359

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er umulig. Hvis du ikke har tatt eggløsningssprøyte var du gravid fra før. Hvis ingen av disse er mulige bør du kontakte lege da det er noen krefttyper som gjør at en produserer hcg, men det skyldes ikke inseminasjonen. Det er umulig. 

Anonymkode: dd806...577

• Liker 1
Skrevet

Har du testet deg på nytt, TS? Evt. kontaktet lege for å spørre vedkommende om dette? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...