AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #1 Del Skrevet 13. september 2017 Hvilken? Hører jo mye om Crest, men finnes det andre. Altså slike home kit pakker med blekeskinner, funker de like bra som de hos tannlegen? Anonymkode: 1815c...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #2 Del Skrevet 14. september 2017 Jeg har prøvd Crest og et annet merke jeg ikke husker navnet på uten nevneverdige resultater. Anbefaler deg å sjekke ut gårsdagens episode av FBI på NRK, der de slår fast at hjemmebleking ikke er trygt. Hvis du skal bleke tennene vil du få det beste resultatet hos en tannlege, og du slipper å ødelegge emalje og tannkjøtt Anonymkode: 155f3...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. september 2017 #3 Del Skrevet 14. september 2017 Bruker crest whitestrips 3D noen ganger i året. Vet at det er sterkt men jeg bryr meg mer om å ha hvitere tenner enn hva jeg gjør om emaljens levestid. De funker, men har man ikke hvitt dentin kan man heller aldri få helt hvite tenner uansett hvor mye man bleker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Del Skrevet 14. september 2017 Jeg tok den med 14% hydrogenperoksid. Funka fjell. Så laget jeg en bombe av pakka etterpå. Anonymkode: 2afb3...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #5 Del Skrevet 14. september 2017 https://www.nrk.no/livsstil/_-tannbleking-med-liten-effekt-1.13685597 Anonymkode: 86900...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Del Skrevet 6. desember 2017 Har du prøvde å kjøpe fra www.hvitenner.com ? Rask levering bare 2 dager Anonymkode: ac14e...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #7 Del Skrevet 7. desember 2017 On 12/6/2017 at 11:44 AM, AnonymBruker said: Har du prøvde å kjøpe fra www.hvitenner.com ? Rask levering bare 2 dager Anonymkode: ac14e...366 Den reklameringen enkelte holder på med her inne er så tydelig og påtatt at det er komisk og skriver det samme i alle trådene, selvsagt blir det gjennomskuet. Anonymkode: a3d4c...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå