AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #1 Del Skrevet 13. september 2017 Hei! Jeg har gått gjennom et "brudd" med min beste venninne( barndomsvenninne) etter at hun oppførte seg bedritent mot meg ved flere anledninger. Jeg skal ikke gå inn på detaljer, men det gikk skikkelig inn på meg. I etterkant mistet jeg det meste av vår felles vennekrets, eller jeg søkte meg bort fra dem fordi jeg visste ikke hvem jeg kunne stole på lenger. Jeg merker at jeg etter dette er blitt veldig skeptisk til mennesker, tør ikke slippe noen inn. Jeg tenker at dersom min beste venninne som var som en del av min familie, og jeg som en del av hennes, kan oppføre seg og svikte meg slik hun gjorde, hvorfor skal da andre ville bli venn med meg? Har møtt noen av den felles omgangskretsen vi hadde nå i ettertid, og de oppfører seg merkelig. Noen later som de ikke ser meg, noen har nesen i sky, mens noen hilser, men ikke noe mer. Jeg merker jeg er ensom, men aner ikke hvordan jeg skal få nye venner nå som jeg er godt voksen(40+). Hennes liv er gått videre, og jeg tror ikke hun savner meg. Hun har venninner, men alle er mye yngre enn henne. Det merkelige er at vi har møtt hverandre helt tilfeldig ved flere anledninger de siste månendene, og dette har fått meg til å gruble og tenke. Jeg lurer på om det er noen som har fått seg nye venner i voksen alder, og hvordan dere eventuelt har gått frem for å få nye bekjentskaper? Alle virker å ha nok med sitt, og har nok venner. Jeg har familie og har jobb, men savner å omgås venner, noen jeg kan le med, gjøre ting med, snakke med, trene med, gå turer med, bry meg om osv. Beklager rotete tråd, trengte bare å lufte tankene, og lurer på om andre har opplevd noe av det samme og som har fått nye venner? Anonymkode: 73120...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #2 Del Skrevet 13. september 2017 Jeg er i begynnelsen av 40-åra, og jeg har møtt flere nye venner i godt voksen alder. Noen mer perifere venninner, men også venninner som jeg har fått veldig god kontakt med og som er blitt nære venninner. Jeg har truffet disse gjennom aktivitetsvenner.no og venneforumet på sidetmedord.no. Jeg er en relativt utadvendt og åpen person og tror nok det gjør at jeg lett får kontakt med nye folk. Håper du finner noen gode venninner som du stoler på og trives med! Anonymkode: 595ae...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #3 Del Skrevet 13. september 2017 Jeg er 40 også.... Hvor bor dere? Anonymkode: f8340...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #4 Del Skrevet 13. september 2017 Jeg er yngre, men har vært gjennom det samme. Fikk en ny venninne, som viste seg å ikke være så ålreit. Og så fikk jeg enda en ny, som min kjæreste rett og slett sa jeg ikke burde være mer med for han kjente igjen trekk fra hun i "midten". Når han sa det begynte jeg å tenke på det og etterhvert viste det seg å stemme. Så ja. Hun siste møtte jeg gjennom frivillig organisasjon, men nå aner jeg ikke hvor jeg skal lete etter nye venner. Har prøvd en slik app, men føler samtalene går i stå og jeg glemmer å svare også virker det som skrittet til å møtes er litt langt. Så vet ikke helt hva man bør gjøre. Anonymkode: 2c93e...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #5 Del Skrevet 13. september 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 40 også.... Hvor bor dere? Anonymkode: f8340...0cb Bor i Bergen.. Du da? Anonymkode: 595ae...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #6 Del Skrevet 14. september 2017 TS her. Tusen takk dere som har svart meg. Jeg bor også i Bergen. Lurte på hva slags frivillige organisasjoner dere har prøvd, og hvilken app man kan treffe venner gjennom? Vil også takke for tips om aktivitetsvenner.no og sidetmedord.no. Har aldri hørt om denne siste siden, men skal sjekke den ut. Tusen takk igjen for svar! Ønsker dere en fin kveld videre😊 Anonymkode: 73120...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #7 Del Skrevet 14. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Tusen takk dere som har svart meg. Jeg bor også i Bergen. Lurte på hva slags frivillige organisasjoner dere har prøvd, og hvilken app man kan treffe venner gjennom? Vil også takke for tips om aktivitetsvenner.no og sidetmedord.no. Har aldri hørt om denne siste siden, men skal sjekke den ut. Tusen takk igjen for svar! Ønsker dere en fin kveld videre😊 Anonymkode: 73120...718 Apper: Yellow og Hey Vina. Det finnes noen facebookgrupper også, https://www.facebook.com/groups/1026399430716586/?fref=ts f. eks. Anonymkode: 2c93e...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå