AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Så satt jeg her og har fått avslag på søknaden om voldsoffererstatning. Har brukt mange tusen på advokat da jeg ikke hadde rett på å få dette dekket. Så jeg lurer på: har du fått avslag i en egentlig god sak? har du klaget? gikk klagen gjennom? hva gjaldt søknaden? hva fikk du i erstatning? Noen som kan svare på ett eller flere av disse spørsmålene? Takk! Anonymkode: baf62...eea
Belima Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Nå vet jeg veldig lite om dette, men ville prøvd stiftelsen: Rettferd for taperne. http://www.taperne.no/
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #4 Skrevet 20. september 2017 Så jeg lurer på: har du fått avslag i en egentlig god sak? - ja. Hadde klare bevis, en av Norges beste advokater på området mente at dette var en klar sak. Smell nr 1 var når politiet henla saken til alles forbauselse, og smell nr. 2 var når erstatningskravet ble avvist. har du klaget? - ja. gikk klagen gjennom? - nei. Fikk avslag på klagen også. hva gjaldt søknaden? - ménerstatning, spesialistutgifter (både psykolog og gynekolog. Store skader nedentil) hva fikk du i erstatning? - kr. 0. Anonymkode: 33c80...e53
Rotemor Skrevet 20. september 2017 #5 Skrevet 20. september 2017 Er det erstatning eller oppreisning du har søkt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå