Attpåklatt'n Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Hei. For å begynne ett sted: jeg gikk på p-sprøyte lenge, siste sprøyte gikk ut 4 januar i år.... så nå har vi prøvd i ni måneder, ett helt svangerskap altså :-/ fikk mensen og eggløsning så å si med en gang. Men vi får det altså ikke til. Frustrasjonen bygger seg opp, og stemningen er heller dårlig i perioder. Jeg blir ikke lei meg når mensen kommer.... blir rett og slett rasende :-o er det noen som har noen tips og råd? Har to barn sammen, en på 15 og en på 10... og begge kom som en overraskelse, så dette var jeg ikke forbered på...
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Forstår deg så godt... har lyst til å grine, skrike og kjefte, synes verden er urettferdig og har lyst til å sykemelde meg fordi jeg er så deprimert for å ikke bli gravid....tenker ikke på noe annet.. :-( krysser fingrene for deg og meg ..... Anonymkode: 14829...e02
Attpåklatt'n Skrevet 13. september 2017 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2017 Huff... det er slitsomt å ha det slik og mannen min....ja han tar det såååå fint...og da blir jeg mer sint! Har du lagt merke til at "alle" er gravide? Og det er babyer overalt?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 mannen har verdens tålmodighet, men ikke jeg... overalt ja... ble så sur når en kollega og meg snakket om at hun ikke skulle ha flere barn, nei nei, for mye stress... 2 mnd senere var hun gravid og alle gratulerte henne.... så sjalu :-( Anonymkode: 14829...e02
Attpåklatt'n Skrevet 13. september 2017 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2017 Det forstår jeg godt! Der jeg jobber er det 4 gravide, unngår de så godt jeg kan... tenk at man skal være så toskete. Klarer ikke å glede meg over andres lykke, helt ulikt slik jeg bruker å være! Du skal se at det ordner seg... skal ikke si at vi må smøre oss med tålmodighet, men vi får prøve å holde hodet skrudd rett på 😅
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #6 Skrevet 14. september 2017 Kjenner meg veldig igjen! Det er utrolig hvor mye destruktive tanker som går gjennom hodet mens man prøver... Lykke til! Anonymkode: e0a32...cb5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #7 Skrevet 14. september 2017 Kjenner meg igjen! Jeg har tatt eggeløsningstester og de er positive på dag 12 i syklusen, har stabil syklus.. men likevel blir jeg altså ikke gravid.Har prøvd i 2 år uten hell. Jeg har bestemt meg for at NÅ gir jeg opp, tar en god pause fra prøvingen! Er 28 år og foreløpig barnløs, kanskje jeg rett å slett er steril eller har endometriose. Vil ikke til gynekolog ennå, har ikke lyst å prøve mer på å bli gravid,blir like skuffet hver gang. Så jeg forstår frustrasjonen din❤ Anonymkode: 32c0f...04d
Attpåklatt'n Skrevet 14. september 2017 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2017 Tenker at når dere har prøvd i 2 år er det tid for å ringe legen. Ring fastlegen å få tadd prøver og få råd om veien vidre 😊 Og det med gynekolog... det kan være lurt å få sjekket at alt er ok. 👍🏼 Og kanskje det er det som skal til... hjelper nok å "slappe av" å vite at kroppen er ok😊
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #9 Skrevet 14. september 2017 Hvis de andre barna er 10 og 15 er du kanskje ikke helt ung lenger? Hvis du er over 35 er det gjerne bare alderen som gjør det vanskelig.. Anonymkode: 3b6a0...897
Vin_fruen Skrevet 14. september 2017 #10 Skrevet 14. september 2017 Ikke alene! 11 mnd på oss nå, har før blitt gravid med uhell 2(!!!) Ganger. Ikke gøy å ha ei på jobben som ble gravid etter 3 mnd med kjæresten uten vilje...
Attpåklatt'n Skrevet 15. september 2017 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis de andre barna er 10 og 15 er du kanskje ikke helt ung lenger? Hvis du er over 35 er det gjerne bare alderen som gjør det vanskelig.. Anonymkode: 3b6a0...897 Jeg er 32 år... har allerede pratet med lege om alderen min, og har som mål å bli gravid før 35. Hehe, har faktisk ikke tenkt at jeg er "gammel" før vi bestemte oss for å få flere barn😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå