AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #1 Del Skrevet 13. september 2017 Noen som har gjort det, og hva er prisene der? Er det kvalifiserte folk? Anonymkode: 8fb69...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. september 2017 #2 Del Skrevet 13. september 2017 Det er såpass billig i Norge at det ville jeg aldri gamblet på å tatt i et annet land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #3 Del Skrevet 14. september 2017 Det hadde jeg aldri turt. Er kun de med sykepleier og legeutdanning som kan ta det her i norge (videre utdannelse som kosmetisk sykepleier etter endt sykepleier studie) og jeg tror ikke engang det er noe krav om utdanning i polen, kanskje bare et kort kurs som gir autorisasjon. Uansett er ikke sykepleier studiet der like innviklet og seriøst som her. Filler satt feil trenger ikke være noe krise siden det finnes stoff man løser det opp med om ting går galt, men man kan få en pose på huden der man tar der om det renner feil så det skal mye presisjon til. Filler legges under muskulaturen så det er veldig komplisert forhold til botox som bare er i nerven i huden. Men på den andre siden er botox i værstefall dødelig om det settes i feil nerve og kan føre til alt fra blindhet, kroniske smerter til død. Og ja også etter kun den første gangen man tar det på sine uskyldige sinnarynker. Det er en gruppe som heter botox almost killed me på facebook anbefaler deg å lese i den før du bestemmer deg for om du vil ta Botox , og sørger for at det isåfall KUN er autorisert helsepersonell som gjør det på deg om du vil minske risken litt. Anonymkode: ed2fd...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Del Skrevet 14. september 2017 Botox settes ikke i nervene. Anonymkode: ff70b...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. september 2017 #5 Del Skrevet 14. september 2017 Og filler settes heller ikke under muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 14. september 2017 #6 Del Skrevet 14. september 2017 Jeg ville gjort en hel del research først på samme måte som jeg ville gjort det i Norge for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #7 Del Skrevet 14. september 2017 6 minutter siden, Mystix skrev: Og filler settes heller ikke under muskler. Spørs hvor i ansiktet, noen steder settes det under muskel Anonymkode: ff70b...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #8 Del Skrevet 14. september 2017 dere er dumme som i det hele tatt vil gjøre/har gjort dette Anonymkode: c2808...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #9 Del Skrevet 14. september 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: dere er dumme som i det hele tatt vil gjøre/har gjort dette Anonymkode: c2808...f74 Hvorfor det? (I Norge hos erfarne folk vel å merke.) Anonymkode: ff70b...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå