AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Jeg har alltid hatt en flørtende tone med mange av mine venninner. De vet blant annet at jeg er ganske velutstyrt, og vi tuller en del med dette i fylla og slikt. I det siste har det også blitt litt klåing og slikt på byen med to av dem, og det virker som begge to (uavhengig hverandre) er interessert i sex. Hva er folks erfaringer med sex med venner? Dette er pene jenter, men jeg har kjent dem i mange år nå og det er ingen fare for at det blir noe seriøst med noen av dem. Anonymkode: 4ea17...f77
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Jeg er jente, og har selv hatt sex flere ganger med en kompis jeg har kjent hele livet. Vi er fortsatt gode venner, men nå har jeg kjæreste, og om tilfellet hadde vært at jeg var singel, ville jeg nok ikke hatt sex med han igjen. Har egentlig ikke hatt noen problemer rundt det, annet enn at hele vennekretsen vår vet det, noe de liker å ta opp fra tid til annen. Det var litt kleint mellom oss rett etter første gangen det skjedde, men det gikk fort over. Anonymkode: 6f716...365
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 For å spørre helt enkelt, er det kun du som klår eller alle? Menn har noen ganger en virkelig forskrudd tankegang. Anonymkode: fb5cd...494 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 Jeg har ikke sex med de i venngjengen. Da må det være en langt ute som jeg bare ser en gang i blant. Anonymkode: a9f10...53a 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 Ødelegger vennskapet før eller senere. Anonymkode: 581fa...374
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #6 Skrevet 13. september 2017 Hadde sex med en kompis mens jeg gikk på videregående, og vi er fremdeles nære venner i dag 10 år senere 😊 Ingen problem for oss selv om vennegjengen liker å 'mobbe' oss litt for det Anonymkode: abef9...092
Gjest Alterego666 Skrevet 14. september 2017 #7 Skrevet 14. september 2017 Jeg er redd det ville forandre vennskapet om jeg jadde sex med en venninne. På den andre siden er det flere tidligere partnere som er blitt gode venninner over lang tid.
Måbarefåsiat... Skrevet 14. september 2017 #8 Skrevet 14. september 2017 (endret) Hatt sex med en venn. Det var noe som hadde bygget seg opp siden videregående, vi møttes igjen som voksne. Det var for det første dårlig sex, men det skjedde flere ganger "når det passet sånn". Vi hadde aldri noe forhold. Jeg møtte mannen min og vi giftet oss, og fra denne kompisen fikk jeg en ganske forstyrrende sms dagen før bryllupet... noe med at "siden du ikke ville ha meg" eller noe i den dur. Vi omgås ikke lenger noe særlig, det ble for kleint. Endret 14. september 2017 av Måbarefåsiat...
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #9 Skrevet 14. september 2017 Jeg har ikke hatt sex med noen som i utgangspunktet bare er kompiser, men min erfaring med venner som har hatt sex med noen innenfor vennekretsen er at hvis en av de får kjæreste så skaper det litt problemer. Det er sjelden at den nye kjæresten ikke får høre om at noe har skjedd og jeg har sett at det ofte blir slik at dette paret da unngår situasjoner der de kan møte på den andre involverte. Anonymkode: 3a0c5...cef
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #10 Skrevet 14. september 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: For å spørre helt enkelt, er det kun du som klår eller alle? Menn har noen ganger en virkelig forskrudd tankegang. Anonymkode: fb5cd...494 ts De tafser og klår definitivt mer enn meg. Så dette er ikke kun min "tankegang". Jeg har faktisk aldri tatt initiativ til denne klåinga eller veldig seksuelle flørtinga. Men, det er søte jenter, og jeg er nå singel, så da tenker jeg "hvorfor ikke?". For min del vil det gå greit å holde til kun vennskap+sex, men jeg aner ikke hvordan de vil reagere. Klarer de å holde det til kun venner som har sex, eller vil de plutselig ønske mer. Vi har vært venner i lang tid, men man vet jo aldri med damer og følelser... Anonymkode: 95529...da2
draug 75 Skrevet 14. september 2017 #11 Skrevet 14. september 2017 Ha sex med de edru, ikke i fylla, og vær ærlig om hva du gjør. Jentene blir garantert uvenner, men det er ikke ditt problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå