Gå til innhold

Guerlain pudderkuler


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest igjennom en del tråder som omhandler pudder her inne på forumet.

Jeg ble veldig nysgjerrig på Guarlain pudderet.

Men har ikke helt forstått hva det er...Vanlig pudder?..Solpudder?

Disse kulene..

Var i parfymeri i dag for å se etter dette. Og fant disse kulene..i 3 forskjellige nyanser!?

Jeg er lys, veldig lys..er dette et pudder jeg kan bruke?

Eller er det et såkalt solpudder? (som gir farve?)

Og hva koster det? (jeg spurte ikke etter pris da damen i butikken var svært opptatt, og jeg hadde det travelt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare sett og prøvd den ene typen, med rosa, grønne og blå kuler, og den var av typen transparent, det matter samtidig som det har litt små- glimmer i seg, tror det er et populært produkt.

Den andre typen med kuler i bronze-farger er vel av typen solpudder om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har bare sett og prøvd den ene typen, med rosa, grønne og blå kuler, og den var av typen transparent, det matter samtidig som det har litt små- glimmer i seg, tror det er et populært produkt.

Den andre typen med kuler i bronze-farger er vel av typen solpudder om jeg ikke tar helt feil.

Har du prøvd pudderet? Om du har, var du fornøyd? Og...hvor mye koster det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett og prøvd den ene typen, med rosa, grønne og blå kuler, og den var av typen transparent, det matter samtidig som det har litt små- glimmer i seg, tror det er et populært produkt.

Den andre typen med kuler i bronze-farger er vel av typen solpudder om jeg ikke tar helt feil.[/quoteSorry! Jeg ser nå at du har prøvd det :)

Gikk litt fort i svingene her..(utolmodig sjel)

Men , var du fornøyd? Og..prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg prøvde det bare da jeg var innom tax-free, ikke fordi at jeg hadde tenkt å kjøpe det, bare fordi jeg lurte på om det var et bra produkt. Så jeg prøvde det bare på hånda, og det så ut som det var veldig bra, og hadde jeg brukt pudder hadde jeg sikkert kjøpt det.

Men tror det er veldig dyrt i butikkene, er ikke helt sikker på hvor mye, men leste på en tråd her inne, at det lønte seg å bestille fra nettet, da ble det rundt 200-300 kr om jeg ikke husker helt feil.

Søk på guerlain pudderkuler her inne på forumet, så finner du en del informasjon, bla. den rette prisen. Eller gå et par sider bakover, inne på disse sidene så finner du den nok. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...