AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #41 Del Skrevet 8. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk ikke antydning til disse engang og er 47 år. Men så har jeg venninner som er 10 år yngre som har de. Rart. Anonymkode: a2258...8f5 Hvor man får rynker og linjer osv er genetisk, det avhenger bla av musklene i ansiktet og hudtypen. Anonymkode: 8dfe1...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #42 Del Skrevet 8. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Men skriver fastleger ut denne kremen uten videre når man ber om den da? Er det legen som gir ut vedtaket? Anonymkode: 8dfe1...6a6 Min fastlege gjorde ikke det. Han ba meg kontakte hudlege. Anonymkode: 731a5...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyChix Skrevet 8. april 2020 #43 Del Skrevet 8. april 2020 Jeg har retirdies 0,1%. Kjøpte den på hudsalongen. De selger den i apotek også. Kraftige, kraftige saker. Kan brukes sammen med hydraqcion. Jeg er godt vant til kjemisk peels, medisinske peels, retinoler og slikt, men akkurat denne flerrer altså huden min over natta. Du kan også kjøpe radical night repair eller anti wrinkle and texture repair fra ZO. De inneholder ganske mye retinol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #44 Del Skrevet 8. april 2020 45 minutter siden, FluffyChix skrev: Jeg har retirdies 0,1%. Kjøpte den på hudsalongen. De selger den i apotek også. Kraftige, kraftige saker. Kan brukes sammen med hydraqcion. Jeg er godt vant til kjemisk peels, medisinske peels, retinoler og slikt, men akkurat denne flerrer altså huden min over natta. Du kan også kjøpe radical night repair eller anti wrinkle and texture repair fra ZO. De inneholder ganske mye retinol. De fra zo innehomder 1% retinol. Anonymkode: 8dfe1...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 11. april 2020 #45 Del Skrevet 11. april 2020 Hva er forskjellen på Retinol og Epiduo? jeg fikk epiduo etter endr iso-kur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå