Gå til innhold

Hvordan slutte å angre på ting man har gjort i fortiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har vel noe man har gjort i fortiden som man ikke er så stolt over, men hvordan kan man slutte å angre på det?

Anonymkode: 25848...72e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lobotomi.

Anonymkode: e1aef...d15

Skrevet

Alt jeg har gjort og alle valg jeg har tatt har ført meg hit jeg er nå og har gjort meg til den jeg er, så ser ingen grunn til å angre.

Skrevet

Det skjer når man blir voksen.

Skrevet

Jeg angrer faktisk mer på ting jeg ikke har gjort. 

Anonymkode: 2e98b...b56

Gjest chisandra
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har vel noe man har gjort i fortiden som man ikke er så stolt over, men hvordan kan man slutte å angre på det?

Anonymkode: 25848...72e

Rett og slett ved å trene på tanken om at det kun er fremtiden du får gjort noe med. 

Skrevet

Bruk tiden på å være den beste versjonen av deg selv. Etterhvert kommer selvtilliten og fokuset vil heller være på fremtiden. Med mindre tankene er så ille at du egentlig burde prate med en profesjonell da.. 

Skrevet
33 minutter siden, asterix skrev:

Alt jeg har gjort og alle valg jeg har tatt har ført meg hit jeg er nå og har gjort meg til den jeg er, så ser ingen grunn til å angre.

Dette! Jeg tenker at jeg har lært mer av mine dumme valg enn av mine gode, og den lærdommen har gjort meg til et klokere og mer sympatisk menneske, som forstår at å feile er en del av livet. Uten egne feil hadde jeg sikkert ikke hatt så stor forståelse for andres feil, og vært kjappere til å dømme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...