Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #1 Skrevet 17. januar 2005 Hvordan kan jeg regne omkrets om til diameter?
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #3 Skrevet 17. januar 2005 Hørt om google? En meget grei måte å unngå flaue situasjoner som denne på.
Gjest Eurodice Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 Synes jeg må hjelpe til litt her. Ettersom gjest nr. 1 ikke husker formelen for omkrets, er det ikke sikkert hun (han) husker hva pi er, heller. Pi = 3,14. Diameter blir da omkretsen dividert med 3,14.
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #5 Skrevet 18. januar 2005 Hørt om google? En meget grei måte å unngå flaue situasjoner som denne på. Hørt om god oppdragelse. En meget grei måte å unngå flause som det du selv presterer her ved å opptre svært hovent og nedlatende.
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #6 Skrevet 18. januar 2005 Hørt om google? En meget grei måte å unngå flaue situasjoner som denne på. :fy: En gammel regel (som er eldre en google) sier at det finnes få eller ingen dumme spørsmål. Det er heller svarene som er gale eller lite gjennomtenkte.
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #7 Skrevet 18. januar 2005 Ok....så det er meningen at jeg skal skjemmes over å spør hvordan man regner om dette her? Hmmmm....interessant......*kjenner etter*....nei, kan ikke si jeg skjemmes det aller minste over spørsmålet 8) ... Tusen takk for svar til dere som svarte seriøst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå