fjær Skrevet 13. september 2017 #21 Del Skrevet 13. september 2017 7 minutes ago, smalls said: En annen ting som provoserer meg er at hun blir hetset og må tåle masse drittkommentarer fra folk generelt. Jeg skjønner ikke dette hatet. Er det fordi hun er datter av Michael Jackson? Prince og Blanket får ikke på langt nær så mye dritt. Hun lagde en video hvor hun gråt og var så lei alt hatet hun fikk. 😢 Blanket eller Bigi som han kalles nå er det nesten ikke bilder av da han ikke stikker seg fram og holder seg veldig i skjul.... Prince er en flott ung mann som bruker statusen sin til noe bra, og han forsetter der faren slapp, men heal LA (MJ hadde heal the world) Søk opp Prince Jackson på youtube og finn en av intervjuene med Prince, så flott og reflektert... Både Prince og Paris er såpass aktive på sosiale medier at det er ingen problem for media å finne bilder av de to. Paparazziene har ingen grunn til å torturere Paris på denne måten, hun har fått gjennomgå.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. september 2017 #22 Del Skrevet 13. september 2017 (endret) 39 minutter siden, Onbothsides skrev: Selvsagt skal de få ha et privatliv, men alle skjønner at det er umulig å ha et privatliv når man heter Paris Jackson, Prinsesse Diana og Kardashian. Kjendisene tjener også fett på dette, det øker markedsverdien deres også så det er nok en del av livet de er vant til og må "betale" for. Dessuten tror jeg at barna til Michael Jackson er ekstra populær å få bilder av nettopp fordi faren gjemte de da de var små istedet å la de være så normale de kunne være. Uansett om man er kongelig, født inn i en kjernefamilie osv, så er ikke dette greit overhode. Det er ting å ta bilder av kjendiser de ser på gaten(dette er noe de ikke kan unngå når de er kjendiser) , men det er en annen ting å jage de og løper etter de. Man ser tydelig Paris stresser og blir redd. På randen til panikkanfall, synes du det er greit? Eller er dette noe hun bare må finne seg i fordi paparazziene skal tjene penger? Applaus til MJ som gjemte barna i oppveksten. Paris har sagt ingen visste hvem hun var på privatskole hun gikk på og det var utrokig deilig. Endret 13. september 2017 av smalls 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. september 2017 #23 Del Skrevet 13. september 2017 11 minutter siden, fjær skrev: Blanket eller Bigi som han kalles nå er det nesten ikke bilder av da han ikke stikker seg fram og holder seg veldig i skjul.... Prince er en flott ung mann som bruker statusen sin til noe bra, og han forsetter der faren slapp, men heal LA (MJ hadde heal the world) Søk opp Prince Jackson på youtube og finn en av intervjuene med Prince, så flott og reflektert... Både Prince og Paris er såpass aktive på sosiale medier at det er ingen problem for media å finne bilder av de to. Paparazziene har ingen grunn til å torturere Paris på denne måten, hun har fått gjennomgå.... Jeg har sett intervju med Prince og han er en flott ung mann ja Virker sympatisk og som ålreit fyr. Han er heller ikke interessert i å være en kjendis. Verken han eller hun stiller opp på mange intervjuer. Bra han gjør hva han gjør. Michael ville vært stolt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. september 2017 #24 Del Skrevet 13. september 2017 Jeg lurer på hvem som virkelig er foreldrene til disse ungene? Ser jo lett hvem som er moren til Paris da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 13. september 2017 #25 Del Skrevet 13. september 2017 1 minute ago, Mystix said: Jeg lurer på hvem som virkelig er foreldrene til disse ungene? Ser jo lett hvem som er moren til Paris da. Mor til Prince og Paris er Debbie Rowe, mor til Bigi er det vell "ingen" som vet, da han brukte donor. Far er Michael Jackson. Prince har vitiligo som sin far. Og om så er at MJ brukt donorsperm og så er MJ virkelig far til disse tre uansett, det var han som oppdro de, matet de og skiftet på de. Han var pappa, uansett hva DNA sier.. Men som sagt jeg tror MJ er biologisk far. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 13. september 2017 #26 Del Skrevet 13. september 2017 2 timer siden, Mystix skrev: Jeg lurer på hvem som virkelig er foreldrene til disse ungene? Ser jo lett hvem som er moren til Paris da. Faren var Michael Jackson. Er det noe å lure på? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. september 2017 #27 Del Skrevet 14. september 2017 På 13.9.2017 den 20.11, fjær skrev: Mor til Prince og Paris er Debbie Rowe, mor til Bigi er det vell "ingen" som vet, da han brukte donor. Far er Michael Jackson. Prince har vitiligo som sin far. Og om så er at MJ brukt donorsperm og så er MJ virkelig far til disse tre uansett, det var han som oppdro de, matet de og skiftet på de. Han var pappa, uansett hva DNA sier.. Men som sagt jeg tror MJ er biologisk far. Ingen av disse barna har afrikanske trekk og de er alt for lyse i huden. Nope. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 14. september 2017 #28 Del Skrevet 14. september 2017 24 minutes ago, Mystix said: Ingen av disse barna har afrikanske trekk og de er alt for lyse i huden. Nope. Stemmer ikke.... Prince er olivenfarget, og har mørke farger i øyne og hår, Paris er også mørk i håret, har blå øyne (men far til MJ har også lyse øyne) Og se på nesen til Prince den er ganske bred. Bigi er jo mørk... Familien Jackson er foresten ikke ren afrikansk. Er mye innblandet der, både indianer og "hvite" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 14. september 2017 #29 Del Skrevet 14. september 2017 Denne babyen ser jo ikke akkurat afrikansk ut den heller: http://www.mirror.co.uk/news/ampp3d/how-white-baby-can-born-4145688 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 14. september 2017 Forfatter #30 Del Skrevet 14. september 2017 27 minutter siden, fjær skrev: Stemmer ikke.... Prince er olivenfarget, og har mørke farger i øyne og hår, Paris er også mørk i håret, har blå øyne (men far til MJ har også lyse øyne) Og se på nesen til Prince den er ganske bred. Bigi er jo mørk... Familien Jackson er foresten ikke ren afrikansk. Er mye innblandet der, både indianer og "hvite" Nemlig. Merker jeg er lei denne "hvem er foreldrene" diskusjonen. Begynner å bli gammelt. Michael Jackson var faren til de. Ferdig snakket 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hererjeg2 Skrevet 14. september 2017 #31 Del Skrevet 14. september 2017 54 minutter siden, Mystix skrev: Ingen av disse barna har afrikanske trekk og de er alt for lyse i huden. Nope. Se på barna til Seal og Heidi Klum, da ser man hvor forskjellige barn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 14. september 2017 Forfatter #32 Del Skrevet 14. september 2017 På 13.9.2017 den 19.40, fjær skrev: Blanket eller Bigi som han kalles nå er det nesten ikke bilder av da han ikke stikker seg fram og holder seg veldig i skjul.... Prince er en flott ung mann som bruker statusen sin til noe bra, og han forsetter der faren slapp, men heal LA (MJ hadde heal the world) Søk opp Prince Jackson på youtube og finn en av intervjuene med Prince, så flott og reflektert... Både Prince og Paris er såpass aktive på sosiale medier at det er ingen problem for media å finne bilder av de to. Paparazziene har ingen grunn til å torturere Paris på denne måten, hun har fått gjennomgå.... Veldig enig. Prince Jackson er en veltalende, ydmyk, snill, sympatisk, oppegående og flott ung mann. Flott han bruker kjendisstatusen til noe bra. Hjelper og redder barn som lider. Jeg liker han veldig godt ☺ Folk må la Paris være i fred! Slutt å jag og terrorisere henne. Ser de ikke at dette er en jente som sliter? Har prøvd å selvmord flere ganger etter MJ døde. Kvalmt at paparazziene vil tjene penger av å terrorisere kjendiser på den måten, burde vært ulovlig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. september 2017 #33 Del Skrevet 15. september 2017 18 timer siden, fjær skrev: Stemmer ikke.... Prince er olivenfarget, og har mørke farger i øyne og hår, Paris er også mørk i håret, har blå øyne (men far til MJ har også lyse øyne) Og se på nesen til Prince den er ganske bred. Bigi er jo mørk... Familien Jackson er foresten ikke ren afrikansk. Er mye innblandet der, både indianer og "hvite" Godt gjort å få tre barn som overhodet ikke har hverken hudfarge eller trekk fra seg selv..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 15. september 2017 #34 Del Skrevet 15. september 2017 2 minutes ago, Mystix said: Godt gjort å få tre barn som overhodet ikke har hverken hudfarge eller trekk fra seg selv..... Er det? Synes jeg ser trekk av MJ jeg.. Prince har en ganske bred nese, Paris har smilet, og Bigi han er ganske lik han og mørk. Og som sagt Prince har vitiligo som MJ, dette er ikke en såpass utbredt sykdom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Dolly Skrevet 15. september 2017 #35 Del Skrevet 15. september 2017 Ser ut som et jaget dyr. Trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 15. september 2017 #36 Del Skrevet 15. september 2017 7 minutes ago, Mystix said: Godt gjort å få tre barn som overhodet ikke har hverken hudfarge eller trekk fra seg selv..... Hun her, hvilket opphav har hun? http://www.imdb.com/name/nm0429069/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 15. september 2017 #37 Del Skrevet 15. september 2017 1 minute ago, fjær said: Hun her, hvilket opphav har hun? http://www.imdb.com/name/nm0429069/ Her er også søstra: http://www.imdb.com/name/nm0428588/?ref_=nmbio_mbio Altså to søstre men en hvit mor og en svart far... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 15. september 2017 Forfatter #38 Del Skrevet 15. september 2017 23 minutter siden, Mystix skrev: Godt gjort å få tre barn som overhodet ikke har hverken hudfarge eller trekk fra seg selv..... Tror du må lese deg litt opp på temaet og studere nærmere, for de har alle tre trekk etter Michael, og man ser veldig tydelig Bigi ikke er hvit f.eks. Prince har Vitiligo, men det er vel bare en tilfeldighet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 15. september 2017 #39 Del Skrevet 15. september 2017 7 timer siden, fjær skrev: Er det? Synes jeg ser trekk av MJ jeg.. Prince har en ganske bred nese, Paris har smilet, og Bigi han er ganske lik han og mørk. Og som sagt Prince har vitiligo som MJ, dette er ikke en såpass utbredt sykdom. Kvinnen som fødte de to eldste barna sier at Michael ikke er barnas far. http://www.tv2.no/a/2794528/ https://www.nrk.no/urix/_-ikke-jacksons-biologiske-barn-1.6675286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 15. september 2017 #40 Del Skrevet 15. september 2017 6 minutes ago, Diamant said: Kvinnen som fødte de to eldste barna sier at Michael ikke er barnas far. http://www.tv2.no/a/2794528/ https://www.nrk.no/urix/_-ikke-jacksons-biologiske-barn-1.6675286 Kilden her er avisen News of the World, og vet ikke om det er den mest pålitelige kilden... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg