Snuppah00 Skrevet 13. september 2017 #1 Del Skrevet 13. september 2017 Kom over dette klippet og har egentlig ikke ord. Greit nok at paparzziene lever av å ta bilder og filme kjendiser, men her går de over streken. Slenger ut en upassende kommentar og da løper hun vekk, men de løper de etter! Hun gråter og sier "please stop" Stakkars jente 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. september 2017 #2 Del Skrevet 13. september 2017 Det er synd, ja. Disse paparatzziene har ingen hemninger, og hun er dessverre ikke alene om å ha det sånn. Det er ren galskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 13. september 2017 #3 Del Skrevet 13. september 2017 8 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Det er synd, ja. Disse paparatzziene har ingen hemninger, og hun er dessverre ikke alene om å ha det sånn. Det er ren galskap. Enig. De tar helt av og gjør absolutt alt for å få bilder. Det er ganske eksternt. Man kan ikke gå noen plasser uten å bli jaget av paparazzi. Dette var grunnen til Michael lot de gå med masker i offentligheten da de var barn. Glad jeg kan leve et liv uten å bli fotografert så fort jeg er ute av døra. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 13. september 2017 #4 Del Skrevet 13. september 2017 Et bilde av en kjendis betaler godt. Jo mere omtale jo mere verdi. Fordi leserne vil se bildene. Paparazziene vil bare tjene pengene sine på jobben sin, forståelig nok. Bilde/blogg, paparazzi/blogger, leser/leser/oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 13. september 2017 #5 Del Skrevet 13. september 2017 8 minutter siden, Onbothsides skrev: Et bilde av en kjendis betaler godt. Jo mere omtale jo mere verdi. Fordi leserne vil se bildene. Paparazziene vil bare tjene pengene sine på jobben sin, forståelig nok. Bilde/blogg, paparazzi/blogger, leser/leser/oss. Jo, men noen ganger går de over grensa. Var det ikke derfor Princess Diana døde? Fordi hun ble jaget av paparazzi? Det levebrødet til de (fair enough) men det går an å ikke bare tenke "penger penger penger" og holde på som mange gjør. Det er galskap hvor langt mange av de er villige til å gå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clementina Skrevet 13. september 2017 #6 Del Skrevet 13. september 2017 6 minutter siden, Onbothsides skrev: Et bilde av en kjendis betaler godt. Jo mere omtale jo mere verdi. Fordi leserne vil se bildene. Paparazziene vil bare tjene pengene sine på jobben sin, forståelig nok. Bilde/blogg, paparazzi/blogger, leser/leser/oss. Tenk på alle de norske mammabloggerne som gjør alt de kan for at barna skal bli kjente. Mamma til Michelle, Caroline Berg Eriksen, Villa Paprika osv. Sykt at de ønsker seg kjendisunger. Ungene skal nok være glade for at det ikke finnes slike ville tilstander her i Norge (ennå). Selv om både Mamma til Michelle og Caroline Berg Eriksen har snakket om fotografer i buskene? Vet ikke om der var sant da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 13. september 2017 #7 Del Skrevet 13. september 2017 Jeg sliter mye med angst og har lest flere ganger at Paris også sliter med det. Hjertet mitt blør når jeg ser denne videoen, får angst bare av å se på og kan bare tenke meg hvor grusomt sånt som dette er for henne og andre som utsettes for samme behandlingen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. september 2017 #8 Del Skrevet 13. september 2017 32 minutter siden, elisaday skrev: Jeg sliter mye med angst og har lest flere ganger at Paris også sliter med det. Hjertet mitt blør når jeg ser denne videoen, får angst bare av å se på og kan bare tenke meg hvor grusomt sånt som dette er for henne og andre som utsettes for samme behandlingen. Hun har prøvd å ta selvmord et par ganger Håper hun har det litt bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 13. september 2017 #9 Del Skrevet 13. september 2017 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 13. september 2017 #10 Del Skrevet 13. september 2017 30 minutter siden, smalls skrev: Hun har prøvd å ta selvmord et par ganger Håper hun har det litt bedre i dag. Det håper virkelig jeg også. Den jenta har opplevd så mye fælt. Paparazzier er verste sort, null respekt for "motivene" sine. Må være forferdelig å leve med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 13. september 2017 #11 Del Skrevet 13. september 2017 hun er så nydelig. stakkar jente 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anthrax Skrevet 13. september 2017 #12 Del Skrevet 13. september 2017 For en pikk! "Paris, what do you think about the murder on your dad?" for så å si 2 sek etterpå til de andre "give her room". For noen rævhull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. september 2017 #13 Del Skrevet 13. september 2017 1 time siden, Hege899 skrev: hun er så nydelig. stakkar jente Hun er veldig pen 2 timer siden, elisaday skrev: Det håper virkelig jeg også. Den jenta har opplevd så mye fælt. Paparazzier er verste sort, null respekt for "motivene" sine. Må være forferdelig å leve med. Ikke lett å miste faren sin i en så ung alder. Så blir hun jaget av paparazzi som ikke eier skam. Mange av de er så utrolig frekke! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 13. september 2017 #14 Del Skrevet 13. september 2017 (endret) Enig med de som skriver at Paris er pen! Veldig trist at hun blir jaget av paparazziene, de burde skamme seg! Endret 13. september 2017 av Skribent09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. september 2017 #15 Del Skrevet 13. september 2017 4 timer siden, Onbothsides skrev: Et bilde av en kjendis betaler godt. Jo mere omtale jo mere verdi. Fordi leserne vil se bildene. Paparazziene vil bare tjene pengene sine på jobben sin, forståelig nok. Bilde/blogg, paparazzi/blogger, leser/leser/oss. Det er ikke god nok grunn at de vil tjene penger! Kjendiser er mennesker og skal ha rett til et privatliv og hvis man ikke forstår det er det noe galt et sted. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 13. september 2017 #16 Del Skrevet 13. september 2017 Hun et nydelig, samtidig som hun er åpen og ærlig om hva livet hun har levd har gjort med henne. Hun er ikke redd for å vise at hun et sårbar, og derfor gjør det litt ekstra vondt å se henne bli behandlet på den måten. Jeg vet mange kjendiser blir behandlet på samme måte. Men ikke alle disse kjendisene har hatt samme oppvekst og livserfaring som henne og hun har vært åpen om at hun virkelig har slitt psykisk i mange år og at hun stadig jobber med seg selv for å bli bedre. Så blir hun bokstavlig talt jaget og plaget til tårer på en flyplass. Helt grusomt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 13. september 2017 #17 Del Skrevet 13. september 2017 Vampyrer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 13. september 2017 #18 Del Skrevet 13. september 2017 Jeg har aldri forstått at det er paparazzi er et lovlig yrke. De lever av å forfølge og plage folk. Om vanlige folk hadde oppført seg sånn mot f.eks naboen sin så hadde de fått blitt straffet på en eller annen måte 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 13. september 2017 #19 Del Skrevet 13. september 2017 9 minutter siden, Mystix skrev: Det er ikke god nok grunn at de vil tjene penger! Kjendiser er mennesker og skal ha rett til et privatliv og hvis man ikke forstår det er det noe galt et sted. Selvsagt skal de få ha et privatliv, men alle skjønner at det er umulig å ha et privatliv når man heter Paris Jackson, Prinsesse Diana og Kardashian. Kjendisene tjener også fett på dette, det øker markedsverdien deres også så det er nok en del av livet de er vant til og må "betale" for. Dessuten tror jeg at barna til Michael Jackson er ekstra populær å få bilder av nettopp fordi faren gjemte de da de var små istedet å la de være så normale de kunne være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. september 2017 #20 Del Skrevet 13. september 2017 En annen ting som provoserer meg er at hun blir hetset og må tåle masse drittkommentarer fra folk generelt. Jeg skjønner ikke dette hatet. Er det fordi hun er datter av Michael Jackson? Prince og Blanket får ikke på langt nær så mye dritt. Hun lagde en video hvor hun gråt og var så lei alt hatet hun fikk. 😢 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg