Gå til innhold

Musikk i Trondheimsområdet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg sitter her og lurer på hvordan vi skal ordne med musikk på vår dag. Vi gifter oss i Orkdal og trenger tips om evnt musikere i Trondheims området som kan anbefales. Er det noen her på KG som kan hjelpe meg med det?? Jeg regner med at jeg ikke er den eneste jenta som skal gifte meg i Trøndelag her. :D Hadde blitt kjempeglad hvis noen kan hjelpe meg. det kan være Dj eller det kan være levende musikk. alt av tips er til hjelp. :)

Håper at noen kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig ingen som kan hjelpe en brud i nød?? :-? Jeg trenger virkelig hjelp....

Gjest Anonymous
Skrevet

Sjekk ut http://www.nowak-entertainment.no/

Det ser ut til at de har mye å velge i, men jeg aner ikke hva prisene ligger på hos de forskjellige artistene.

Selv skal vi ha Bjørn Fjellvær til å spille i vårt bryllup. Han ble anbefalt av venners venner - (pris 6000,- hvis jeg husker riktig). Han står blant artistene på lenken over, men er også å finne i telefonkatalogen. Spiller musikk av type Bruce Springsteen o.l.

Lykke til!

Gjest ann helen
Skrevet

I vårt bryllup nå 3.8 hadde vi en som heter Gaute Oterholm, se www.oterholm.com. Han må jeg få anbefale på det sterkeste. Veldig allsidig gitarist, med mange musikere på boks. Det ble kjempegod stemning. Vi betalte kr 3500 for musikk fra 2000 - 0200.

:D

Skrevet

Tusen takk for tipsene så langt. Har selv fått undersøkt litt ang DJ. Min kjære og jer er litt uenig om hva slags type musikk vi skal ha. Klarer liksom ikke å bli enig om det. Men jeg håper det ordner seg til slutt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...