Gå til innhold

Kollega med upassende oppførsel på jobbtur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke for å være ei snærpe her men jeg har en yngre kollega på 26 år, selv er jeg 36 så vi skiller 10 år. Vi var på jobbtur med resten av kollegaene våre og midt i rundturen på besøk hos et annet firma er vi inne i et stort stooort rom med sånne høye fabrikkvinduer. Hun bryter ut i noe sånt som "oi, dette er jo settet til Flashdance"

Så spør hun sjefen om hun kan prøve noe. Han sier ja det kan du vel.. så tar hun av seg dressjakken og skoene, går ut på gulvet tar sats og løper noen skritt før hun slår hul og tar en trippel salto..... på en jobbtur. Alle blir stumme, så henter hun jakke og sko, sier noe sånt som at "ja det var noen år siden".... og resten av turen er hun midtpunktet.

Jeg mener, ville dere gjort noe lignende?????

Anonymkode: 47071...c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantert ikke! Men det er bare fordi jeg ikke klarer... ;) 

• Liker 26
Skrevet

Hvis jeg var like sprek som din kollega så ja, hvorfor ikke?

En trippel salto er ganske imponerende da! :blink:

Hvorfor mener du det var så galt av henne? 

Anonymkode: bdf44...06b

• Liker 11
Skrevet

Jeg ville ikke gjort noe liknende - haha det ville nok vært et syn for mine kollegaer. Men ellers synes jeg du overreagerer. Dette var kanskje en litt rar ting å gjøre, men upassende? Jeg har kollegaer som har gjort masse rare ting. Må være lov å ha det litt gøy på jobb også, med mindre det var en dønnseriøs omvisning hos et begravelsesbyrå eller noe. 

Hva så om hun "ble midtpunktet". Er du sjalu? 

Anonymkode: aafdc...17c

• Liker 7
Skrevet

'Ikke for å være snærpete'- du avslørte deg allerede der. Du virker bitter, sur og sjalu fordi kollegaen din gjorde noe som satte henne i fokus. Du får begynne å turne du også ;)

Anonymkode: ed6e4...9a8

• Liker 25
Skrevet

Jeg hadde seriøst blitt imponert dersom noen tok en trippel salto foran meg, kollega eller ikke :fnise: 

Jeg skjønner ikke helt hvordan dette var upassende ? Uvanlig, ja, men nå kan vel de færreste ta salto uansett :P 

Anonymkode: 1372b...6c6

• Liker 17
Skrevet

Upassende? Nei, ærlig talt så er du ei snærpe. Jeg hadde blitt imponert og sett på dama som ei som ikke tar seg så høytidelig. Kanskje hu ville lette på stemninga i et kjedelig i miljø. Noe det virket som hu klarte. 

Anonymkode: 51119...884

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde neppe gjort det selv nei, selv om jeg kunne, rett og slett fordi jeg ikke ville sett poenget med å "vise meg frem". 

Det ville nok likevel ikke plaget meg nevneverdig om en annen gjorde det.

Anonymkode: 3af05...abb

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være ei snærpe her men jeg har en yngre kollega på 26 år, selv er jeg 36 så vi skiller 10 år.

Det var egentlig alt du trengte å si.

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert på den ene episoden, det var jo bare festlig. Men hvis hun alltid må være midtpunkt og dere andre ikke får inn et kløyva ord så skjønner jeg jo at det kan være irriterende.

Anonymkode: 739bf...a72

• Liker 3
Skrevet

Ser ikke hva som er upassende med dette (og jeg er eldre enn deg igjen siden alder tydeligvis er et tema her). 

Regner med du egentlig er litt sur fordi hun ble midtpunktet? 

Nei, jeg hadde ikke gjort noe liknende, for jeg kan ikke slå hjul engang. Men hadde bare syntes det var festlig om en kollega viste fram ferdigheter. :) 

Anonymkode: 3bcfa...a31

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er problemet? Og jeg jobber i en superseriøs bransje med høy snippfaktor. Her høres det bare ut som om du er misunnelig fordi noen andre enn deg fikk oppmerksomhet. 

Anonymkode: e3d5d...7dd

Skrevet

Kult!!!!!

Anonymkode: 815f8...82f

• Liker 1
Skrevet

Bøyer meg i støvet.

Trippelsalto! Klarte nesten dobbel på trampoline i mine yngre dager.

Skrevet

Du er snærpete! Synes det var artig jeg!

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være ei snærpe her men jeg har en yngre kollega på 26 år, selv er jeg 36 så vi skiller 10 år. Vi var på jobbtur med resten av kollegaene våre og midt i rundturen på besøk hos et annet firma er vi inne i et stort stooort rom med sånne høye fabrikkvinduer. Hun bryter ut i noe sånt som "oi, dette er jo settet til Flashdance"

Så spør hun sjefen om hun kan prøve noe. Han sier ja det kan du vel.. så tar hun av seg dressjakken og skoene, går ut på gulvet tar sats og løper noen skritt før hun slår hul og tar en trippel salto..... på en jobbtur. Alle blir stumme, så henter hun jakke og sko, sier noe sånt som at "ja det var noen år siden".... og resten av turen er hun midtpunktet.

Jeg mener, ville dere gjort noe lignende?????

Upassende? Tok hun salto i miniskjørt el.l.?

Anonymkode: 5f6fb...940

• Liker 2
Skrevet

Synes dette høres ut som en morsom gest jeg! Kanskje litt upassende under en omvisning. Men pytt pytt.

Skrevet

Så kult! Du burde gå litt i deg selv om du lar noe sånt plage/irritere deg..

Anonymkode: 8f082...4f6

Skrevet

upassende?  du overeagerer

Anonymkode: 32947...5bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...