AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Jeg har altså aldri fått orgasme under samleie før. Eksene mine prøvde og prøvde med både fingre og munn, men ingenting har funket. Jeg har måttet bruke vibrator hver gang under sex. Har ofte lurt på om jeg er blitt "herdet" av å bruke vibrator over mange år? Jeg fikk min første vibrator da jeg var 14 år og har igrunn brukt den hver dag siden. Må ofte komme opp til 3-4 ganger før jeg er fornøyd, så ja, den har blitt brukt MYE. Nesten sånn at jeg er litt avhengig. Men nå har jeg altså vært uten både vibrator og sex i 3-4 uker. Har møtt en som jeg gjerne vil ha sex med når vi blir litt bedre kjent (kan ikke møtes før om en mnd grunnet avstand). Så da har tanken min vært - om jeg er lenge nok uten vibrator og orgasme, og rett og slett venner meg av det, blir muligheten større for at jeg kan oppleve å få orgasme under samleie igjen? Noen som har prøvd ut det samme og evt har erfaringer? Takk Anonymkode: 4917d...faa
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Ja, man kan bli avhengig av vibrator, men dette går over igjen. Dess kåtere du er, dess større sjanse for å få det til med fingre/tunge. Men det gjør jo ikke noe å bruke vibrator heller? Jeg har heller aldri fått orgasme under samleie, men får alltid med vibrator. Anonymkode: 332df...080
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 15 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg fikk min første vibrator da jeg var 14 år og har igrunn brukt den hver dag siden. Må ofte komme opp til 3-4 ganger før jeg er fornøyd WTF Det var mye. Anonymkode: d4289...6ee
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 Er ikke noe vits å gjøre dette til et problem når det ikke er det. Anonymkode: 2175d...d36
Gjest padawan Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke noe vits å gjøre dette til et problem når det ikke er det. Anonymkode: 2175d...d36 Hadde TS vært en fyr som er avhengig av Dødsgrepet og måtte ha 3-4 orgasmer hver dag hadde dette definitivt vært et problem. TS: gjør deg selv og legg vekk vibratoren, iallefall for en periode. Lær hjernen din til at andre stimulig funker.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #6 Skrevet 13. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: WTF Det var mye. Anonymkode: d4289...6ee Jeg har alltid vært glad i orgasne, ok? Anonymkode: 4917d...faa 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #7 Skrevet 13. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid vært glad i orgasne, ok? Anonymkode: 4917d...faa Orgasme* Anonymkode: 4917d...faa
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #8 Skrevet 13. september 2017 1 time siden, padawan skrev: Hadde TS vært en fyr som er avhengig av Dødsgrepet og måtte ha 3-4 orgasmer hver dag hadde dette definitivt vært et problem. TS: gjør deg selv og legg vekk vibratoren, iallefall for en periode. Lær hjernen din til at andre stimulig funker. Takk, jeg skal prøve det ut Anonymkode: 4917d...faa
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #9 Skrevet 13. september 2017 5 timer siden, padawan skrev: Hadde TS vært en fyr som er avhengig av Dødsgrepet og måtte ha 3-4 orgasmer hver dag hadde dette definitivt vært et problem. TS: gjør deg selv og legg vekk vibratoren, iallefall for en periode. Lær hjernen din til at andre stimulig funker. Så fjollete med folk som skal belære andre i seksualitet når de selv bare er i startfasen. Anonymkode: 2175d...d36
Gjest padawan Skrevet 13. september 2017 #10 Skrevet 13. september 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fjollete med folk som skal belære andre i seksualitet når de selv bare er i startfasen. Anonymkode: 2175d...d36 Du vet fint lite om hvor gammel jeg er eller hvor mye seksuell erfaring jeg her så slike innlegg kan du dra lenger ut på landet med.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. september 2017 #11 Skrevet 13. september 2017 Ja du må legge vekk vibratoren, har venninner som har blitt helt bedøvd av den og måtte avvennes Jeg har aldri brukt vibrator og kommer veldig lett. Ville helt klart ha lagt den vekk og vent meg til å komme sammen med en mann uten bruk av hjelpemidler
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #12 Skrevet 13. september 2017 15 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja du må legge vekk vibratoren, har venninner som har blitt helt bedøvd av den og måtte avvennes Jeg har aldri brukt vibrator og kommer veldig lett. Ville helt klart ha lagt den vekk og vent meg til å komme sammen med en mann uten bruk av hjelpemidler Så heldig du er som kommer så lett! Tusen takk for svar Er veldig spent på å se om det kan fungere. Har opplevd flere som har blitt frustrert fordi de ikke har klart å få meg til å komme, enda jeg har forklart "problemet". Slitsomt å måtte forklare og å overbevise de om at jeg faktisk nyter sexen selv om jeg ikke kommer Ts Anonymkode: 4917d...faa
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #13 Skrevet 13. september 2017 Det er vel normslt at for noen damer så er ikke sensitiviteten så høy uansett og derfor må vibrator brukes? Er vel ikke det mest vanlige å ha vibrator fra 14 års alder akkurat slik at de fleste har vel utforsket og funnet ut av dette for lenge siden? Anonymkode: 2175d...d36
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #14 Skrevet 13. september 2017 4 timer siden, padawan skrev: Du vet fint lite om hvor gammel jeg er eller hvor mye seksuell erfaring jeg her så slike innlegg kan du dra lenger ut på landet med. Sier du det Anonymkode: 2175d...d36
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #15 Skrevet 13. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel normslt at for noen damer så er ikke sensitiviteten så høy uansett og derfor må vibrator brukes? Er vel ikke det mest vanlige å ha vibrator fra 14 års alder akkurat slik at de fleste har vel utforsket og funnet ut av dette for lenge siden? Anonymkode: 2175d...d36 Skjønte ikke helt slutten av svaret ditt. Men nei, jeg var tidlig ute. Fikk orgasmer med dusjhodet noen år før det også 😱 Var vel bare tidlig nysgjerrig. Men pga at jeg har holdt på med så sterk stimuli av klitoris så lenge så aner jo ikke jeg om jeg bare "er sånn" eller om det er pga nettopp det. Håper jeg kan finne ut av det nå da Mener at det nærmer seg en måned uten noe som helst stimuli eller orgasme. Føler meg som en alkoholiker på avvenning 😂 Ts Anonymkode: 4917d...faa
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #16 Skrevet 13. september 2017 Ja vibrator kan gjøre deg herda. Tenkbdet er veldig intens stimuli og da blir du nesten følelsesløs til tunge og pikk stimuli... Slutt helt med vibrator, sørg for at dere har lenge foreplay så du er max kåt så du nesten ikke greier å holde deg lenger, og at han knuller deg lenge nok og bra nok og ikke er en one minute man. Så får du nok orgasme du også! Vet av erfaring at perioder jeg har brukt mye vibrator kommer jeg aldri under sex så nå har jeg kasta vibratoren for lengst og kommer hver gang under sex Anonymkode: 0de75...463
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. september 2017 #17 Skrevet 14. september 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Så heldig du er som kommer så lett! Tusen takk for svar Er veldig spent på å se om det kan fungere. Har opplevd flere som har blitt frustrert fordi de ikke har klart å få meg til å komme, enda jeg har forklart "problemet". Slitsomt å måtte forklare og å overbevise de om at jeg faktisk nyter sexen selv om jeg ikke kommer Ts Anonymkode: 4917d...faa Ja, det gjør jo sitt til at man stresser mer, når de vil at vi skal komme Ja, jeg er heldig som har det sånn at jeg kommer veldig fort uansett. Men skjønner jo problemet andre veien. Håper du blir mer sensitiv og føler mer om du venner deg av vibratoren
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #18 Skrevet 14. september 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel normslt at for noen damer så er ikke sensitiviteten så høy uansett og derfor må vibrator brukes? Er vel ikke det mest vanlige å ha vibrator fra 14 års alder akkurat slik at de fleste har vel utforsket og funnet ut av dette for lenge siden? Anonymkode: 2175d...d36 Nei, ,det kommer an på når man er født. Man hadde ikke det på 70- og 80-tallet på samme måte som nå. Anonymkode: 332df...080
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå