AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Har dere noen tips om hva man burde si når man følger opp en innlevert jobbsøknad med å ringe? Holder det med et par enkle spørsmål om jobben, holder det å bare minne de på at du er interessert? Noen arbeidsgivere her som kan si hva som er beste fremgangsmåte? Jeg er genuint interessert i alle jobber jeg søker på, men føler at det blir så påtatt når jeg prøver å vise dette. Anonymkode: 83579...f40
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Som arbeidsgiver vil jeg helst ikke få telefon annet enn etter intervju (med spørsmål eller info som ble uteglemt). Anonymkode: 8af86...769 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som arbeidsgiver vil jeg helst ikke få telefon annet enn etter intervju (med spørsmål eller info som ble uteglemt). Anonymkode: 8af86...769 Ok, takk for svar:) Leser at det er enorm variasjon i anbefalinger når det gjelder denne prosessen. Det gjør det så vanskelig å vite hvilke telefoner som blir oppfattet som rent mas og hvilke samtaler som er innafor. Anonymkode: 83579...f40
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk for svar:) Leser at det er enorm variasjon i anbefalinger når det gjelder denne prosessen. Det gjør det så vanskelig å vite hvilke telefoner som blir oppfattet som rent mas og hvilke samtaler som er innafor. Anonymkode: 83579...f40 Hvorfor ringe? Det blir fort oppfattet som mas. Anonymkode: 8af86...769 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 Som arbeidsgiver som ansetter ca 20 mennesker hvert år- IKKE RING! Er du kvalifisert og interessant ringer VI deg Anonymkode: 01868...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå