Gå til innhold

Hva er viktig for deg på treningssenteret du trener på?

philippa starck

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer....hvorfor trener du der du trener? Er det pga instruktørene, servicen, prisen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Litjmæ

Jeg har trent der jeg trener i mange år og har alltid gått dit pga. intruktørene, nå har det også blitt blant de billigste stedene i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på SATS pga de har flinke instruktører, god standard på apparatene, varierte timer og fine/rene lokaler. Betaler gjerne litt mer for å trives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på Family fordi det er ujålete miljø, dyktige instruktører og så lite at du lett blir kjent med både de som jobber der og de du trener sammen med.

Godt utvalg av timer er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener på SATS, men er ikke 100% fornøyd...Det er overfullt, både i sal og på timene, men jeg skjønner at de kan gjøre pent lite med det. Samtidig har de helt klart det beste og mest allsidige tilbudet her i byen (dessverre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på Nautilus av følgende årsaker:

Det er billig. Dessuten sponser arbeidsplassen min en del.

Kort vei.

Jeg har kun behov for apparater & ergometersykkel.

Gratis tilgang til svømmehall. (ikke så viktig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Beliggenhet

2. Kjede - slik jeg har mulighet til å trene på andre senter om nødvendig

3. De fleste instruktørene er fysioterapauter eller utdannet innen idrett (trente på Sats tidligere, og der virket det som de tok inn alt de fikk tak i av studenter som hadde lyst å prøve seg om instruktører...)

4. Gratis parkering

5. Mange timer på timeplanen

Skulle ønske det var litt mindre folk der, men er vel ganske fullt over alt for tiden. Gleder meg til januar er over og nyttårsforsett-folka går lei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye folk, men samtidig god plass.

Gruppetrening i flere kategorier og for ALLE.

Parkeringsplasser

Åpent lenge om kvelden.

Hjelp når man trenger det og lite mas når man vil være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på Friskis & Svettis. Det er pga pris' date=' type trening og miljøet (ikke fullt så hipt og kuult).[/quote']

Ditto. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beliggenhet, flinke instruktører og mange timer å velge mellom.

Det er først og fremst instruktørene som gjør at jeg ikke engang vurderer å skifte, det kan godt være at de er flinke hos konkurrenten også, men jeg er veldig fornøyd der jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beliggenhet og mange timer å velge i gjorde at de ble SATS, selv om de er alt for dyre. Kunne trent hos SiO til en brøkdel av prisen. Men det er for mye pes å komme seg dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beliggenhet og (viktigst) pris.

Jeg trener på egen hånd, og er derfor ikke avhengig av at tilbudet i sal er bredt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beliggenhet og pris er viktigst, og jeg trener på SiO. Jeg er samboer med en student, så da blir det veldig billig i forhold til andre treningssentre. I tillegg er det kort vei. Men de viktigste fasilitetene for meg er: God aircondition (noe det ikke alltid er hos SiO...), mange tredemøller, og god plass til å strekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kombinasjon av tilgang til symjehall (inkludert i medlemsskapet) og pris. Eg trener på Nautilus, som kostar 260 kr/månad. Det er faktisk billegare å vera medlem i Nautilus og koma inn i symjehallen på den måten enn å kjøpa klyppekort i symjehallen og bruka det to gonger i veka... Dessutan så likar eg å trena styrke på Nautilus, og dei har gratis time med instruktør inkludert i prisen. Det set eg veldig pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på Sports Club, på grunn av miljøet, servicen og alternativene som tilbys. Prisen er også overkommelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare et treningssenter der jeg bor nå, så derfor trener jeg der. trives godt, selv om jeg synes det kunne vært større. veldig fornøyd med alle som jobber der, men syes noen ganger at det kunne vært bedre musikk på spinningen. men alt i alt så er jeg fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...