AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Jeg handler alltid fra nett, hm, cubus og internasjonale sider som asos. Fra de norske sidene har jeg pakken i posten etter to maks tre dager. Fra asos tar det ca en uke og de shipper fra usa, sender varene dagen etter bestilling. Nå har jeg handlet på nelly to ganger og først og fremst så får jeg ikke "nå er sendingen pakket og sendt" melding før etter 3 dager, og første bestilling tok 12 dager å få, og den andre har jeg nå ventet ti dager på å få og fortsatt ingenting! Mektig irriterende siden det står rask leveringstid og man bestiller til en spesiell anledning og ikke får klærne til da. Når jeg mottar den pakken jeg venter på nå må jeg bare sende den i retur siden jeg aldri får anledning til å bruke de igjen. Er det bare jeg som er uheldig eller er de generelt sykt trege med sendingen??? De sender jo fra norge også og kan ikke måle seg med Hm som kommer to dager etter bestillingen! Er det bare én person som jobber i nelly eller hvor (u)seriøse er de egentlig? Anonymkode: 53164...8d3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Aldri opplevd. Bestilt fra dem sikkert 20-30 ganger og aldri opplevd lenger leveringstid enn fem-seks dager. Hvor i landet bor du? Kanskje du bor på et sted der postnord (som er nellys leverandør) har dårlige rutiner. Så vidt jeg vet sendes både asos og h&m med vanlig post, så jeg tipper problemet ligger der Anonymkode: 2ebdb...308
Miranda16 Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Jeg hadde et helvete med retur. Da de ikke har kundeservice per tlf så var e mail eneste mulighet. Jeg måtte purre flere ganger og butikken ligger i SWE, og de skjønte ikke norsk. Så da måtte jeg gå over til å kommunisere på engelsk. Eneste nettbutikken jeg aldri handler med igjen!
Sirah Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 Jeg har handlet på Nelly "en million ganger" og alltid fått varene raskt. Har aldri hatt noe problem med retur heller. Tror nok bare du har hatt skikkelig uflaks... En gang tok det dritlang tid men da hadde post nord rotet vekk pakken min og det skal vel nelly strengt tatt ikke få skylden for...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå