AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Finnes det noen form for økologisk plastelina? Anonymkode: 57def...147
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Kan du ikke bare lage det selv? Det gjøt de i bhg til ungene:) Anonymkode: 34871...9fe
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare lage det selv? Det gjøt de i bhg til ungene:) Anonymkode: 34871...9fe Om det hadde vært til hjemmebruk, så ja, men det skal være en gave. Anonymkode: 57def...147
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 Her Jeg ser forresten ikke problemet med å gi bort hjemmelaget plastelina. Trygg, hjemmelaget plastelina i spreke farger gitt bort i tette bokser som f.eks. passer i en annen større boks må da være en topp gave å få. Anonymkode: d5bfe...f2c
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 7 hours ago, AnonymBruker said: Her Jeg ser forresten ikke problemet med å gi bort hjemmelaget plastelina. Trygg, hjemmelaget plastelina i spreke farger gitt bort i tette bokser som f.eks. passer i en annen større boks må da være en topp gave å få. Anonymkode: d5bfe...f2c Jeg tenker det samme. Legg det i en fin eske, eventuelt pynt esken med klistremerker o.l., og sett en sløyfe rundt esken. Jeg hadde iallefall syntes det hadde vært kjempefint. Anonymkode: 7b666...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå