AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Spontanaborterte i kveld. Vi hadde ikke planlagt barn og det hele var veldig nytt men vi ble begge veldig glade når vi fant ut om graviditeten. Så i kveld skjedde det som ikke skulle skje, blødningen kom. Jeg fikk noen voldsomme kramper for noen timer siden og en styrtblødning. Det var over i løpet av tre kvarter og jeg føler meg helt kvalm nå. Krampene og blødningen har gitt seg men tapet av den lille er vondt. Barnet var så ønsket. Anonymkode: e7dec...2cb
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 Ca 8 uker Anonymkode: e7dec...2cb
Gjest NotNaomi Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 Veldig leit å lese Ts. Ps. husk å kontakt legen din.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 Prøv igjen. Anonymkode: cab27...814
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #6 Skrevet 13. september 2017 Prøv igjen ts. Husk at 1 av 3 graviditeter ender i spontanabort. Aldri få forhåpningene opp før du er over 13ukers kneika, først da regnes det som trygt. Kjøp folat/folsyretabletter på apoteket for å øke sjansen for sunne forhold for foster. Klem <3 Er ordentlig mental påkjenning å abortere men nå vet du at du kan bli gravid og det er jo topp! Anonymkode: fbd9f...da9
Jerry Lee Skrevet 13. september 2017 #7 Skrevet 13. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spontanaborterte i kveld. Vi hadde ikke planlagt barn og det hele var veldig nytt men vi ble begge veldig glade når vi fant ut om graviditeten. Så i kveld skjedde det som ikke skulle skje, blødningen kom. Jeg fikk noen voldsomme kramper for noen timer siden og en styrtblødning. Det var over i løpet av tre kvarter og jeg føler meg helt kvalm nå. Krampene og blødningen har gitt seg men tapet av den lille er vondt. Barnet var så ønsket. Anonymkode: e7dec...2cb ...ufattelig trist.
Gakkepus Skrevet 13. september 2017 #8 Skrevet 13. september 2017 Det var leit, Ts. Jeg vet hvordan du har det, da jeg opplevde det samme på søndag. Var 12 uker på veg. Men jeg kan si, at selv om det kun har gått et par dager, føler jeg meg litt bedre. Snakk med kjæresten din åpent om deres følelser, ta tiden til hjelp og prøv igjen om dere er klare for det. Pass godt på deg selv nå,og gi deg selv tid til å sørge. Jeg for min del var på jobb allerede på mandag, dette er min 3 dag på jobb siden hendelsen, og for meg har det vært en løsning, men om du kan, føler for det, ta deg fri. Klem.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #9 Skrevet 13. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv igjen ts. Husk at 1 av 3 graviditeter ender i spontanabort. Aldri få forhåpningene opp før du er over 13ukers kneika, først da regnes det som trygt. Kjøp folat/folsyretabletter på apoteket for å øke sjansen for sunne forhold for foster. Klem <3 Er ordentlig mental påkjenning å abortere men nå vet du at du kan bli gravid og det er jo topp! Anonymkode: fbd9f...da9 Sjansen for abort er forsvinnende liten etter uke 9, det er da det flater ut. Men jeg er ellers enig, prøv igjen og forsøk å tenke at det var kanskje meningen, ikke helt friskt eller levedyktig. Anonymkode: 0cffb...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå