AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Hva mener dere er gode grunner til å blokkere noen? Hva er dårlig grunn til å blokkere noen? Jeg selv ble blokkert på facebook etter å ha gjort vedkommende oppmerksom på at h*n ikke bare kunne dele videre mitt naturbilde som jeg hadde fotografert og lagt ut på profilen min, uten å spørre først. Da ble jeg blokkert. Ingen hyggelig respons etter å først ha tatt bildet mitt og brukt det på sin egen profil med annen tekst til... Anonymkode: 8284b...cf4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Det var teit av vedkommende. Var muligens fordi han dret i deg og ville fortsette å bruke bildet og skjule det for deg... Jeg har blokkert folk fordi de har gitt meg ubehag. Noen trakasserende, noen veldig masete skremmende stalkere. Har blitt blokkert av 1 såvidt jeg vet og det var fordi jeg skrev helt psyko ting i fylla til vedkommende fordi jeg ikke fikk vilja mi skjønte godt blokken når jeg leste samtalen edru! Anonymkode: dfc3f...38b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Jo også blokkerte jeg en jente jeg skulle kjøpe en jakke av, jakken var ikke som på første bildet når hun sendte fler bilder og glidelåsen var ødelagt så trakk jeg meg fra avtalen fordi jakka ikke var brukbar,hun klikka helt og maste og trua meg og tok ikke nei for et nei og skrev at jeg var en falsk bitch osv. Jeg bare okei ja nå kjøper jeg hvertfall ikke jakka di ;p Hun maste i sikkert en uke etterpå og jeg sa nei flere ganger og ba hun slutte å skrive. Men hun fortsatte så da blokka jeg hu Anonymkode: dfc3f...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå