AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Det er mulig jeg har plassert denne i feil kategori, men hvordan blir man kebab-kokk og hva slags yrke må man ha for å få drive et kebabsted? Jeg har alltid drømt om å servere kebab, sånn som de gjør i Danmark, de store kebabstedene der som vi endelig har klart å ta med oss til Norge. Hvordan har de klart dette og kan jeg klare det? Jeg har så lyst til å etablere meg med en kjempe gigantisk Kebabkjede så jeg kan vise min versjon av kebab, for mange Kebabsteder gjør ting feil, det vet jeg. Jeg kjenner folk i danmark som kan lage mye bedre kebab enn de store stedene og jeg har oppskrifter på mange typer kebab. Hvordan kan jeg få frem? Jeg har masse å kverulere på når det gjelder hva som er feil når det gjelder kebablaging i Norge. Anonymkode: 2b288...fa3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Det står feil i overskriften, det skal stå: sånn lager man denne retten. Anonymkode: 2b288...fa3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mulig jeg har plassert denne i feil kategori, men hvordan blir man kebab-kokk og hva slags yrke må man ha for å få drive et kebabsted? Jeg har alltid drømt om å servere kebab, sånn som de gjør i Danmark, de store kebabstedene der som vi endelig har klart å ta med oss til Norge. Hvordan har de klart dette og kan jeg klare det? Jeg har så lyst til å etablere meg med en kjempe gigantisk Kebabkjede så jeg kan vise min versjon av kebab, for mange Kebabsteder gjør ting feil, det vet jeg. Jeg kjenner folk i danmark som kan lage mye bedre kebab enn de store stedene og jeg har oppskrifter på mange typer kebab. Hvordan kan jeg få frem? Jeg har masse å kverulere på når det gjelder hva som er feil når det gjelder kebablaging i Norge. Anonymkode: 2b288...fa3 Å du mener de i Danmark laget den riktig? Du burde nok spandere på deg noen flybiletter å komme deg rundt i verden. Kebab er ikke noe som blir lagd riktig i Danmark. Anonymkode: 31722...af7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å du mener de i Danmark laget den riktig? Du burde nok spandere på deg noen flybiletter å komme deg rundt i verden. Kebab er ikke noe som blir lagd riktig i Danmark. Anonymkode: 31722...af7 Det er der jeg har mine oppskrifter i fra. Anonymkode: 2b288...fa3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå