Gå til innhold

Uerfaren mann - sex - kommer det til å vare??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det for en mann ca 40 år, aldri hatt et forhold, og hatt 1-2 sexpartnere (ONS), og få kjæreste? 

Blir han først og fremst glad for å få kjæreste, eller er det mest sex'en som står i fokus? Vil første forhold vare? Altså, når forelskelsen er over?

Han er en litt laidback type, og jeg skjønner nå etterhvert hvorfor han aldri har hatt kjæreste... Han er en typisk mann som står med henda i lommen, men er venner med alle og humørspreder, samtidig som han er skikkelig mannemann. Men har merket at sexlysten er STOR! Det er derfor jeg er usikker :) 

Anonymkode: f9ae4...c6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan er det for en mann ca 40 år, aldri hatt et forhold, og hatt 1-2 sexpartnere (ONS), og få kjæreste? 

Blir han først og fremst glad for å få kjæreste, eller er det mest sex'en som står i fokus? Vil første forhold vare? Altså, når forelskelsen er over?

Han er en litt laidback type, og jeg skjønner nå etterhvert hvorfor han aldri har hatt kjæreste... Han er en typisk mann som står med henda i lommen, men er venner med alle og humørspreder, samtidig som han er skikkelig mannemann. Men har merket at sexlysten er STOR! Det er derfor jeg er usikker :) 

Jeg tror om han kommer til å glede seg for at han har fått en kjæreste. Men det kan hende at han sliter litt med å behandle en kjæreste på en riktig måte fordi han har ikke mye forholds ærfaringer uansett om han er 40.

• Liker 1
Skrevet

En drømme mann. Du får lære ham opp da du som har erfaring....!

Anonymkode: c11bb...7f9

• Liker 2
Skrevet
På 9/13/2017 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Han er nok veldig glad for å få kjæreste om han har vært singel så lenge. Uanserr om det er frivellig eller ufrivellig. Om sex ee fokus spiller ingen rolle. Det er det uansett i helt nye forhold.  Lykke til. Han høres ut som en bra mann

Hilsen mann

Anonymkode: cb9b3...378

Skrevet

Havner i samme situasjon som det du beskriver om ikke lange tiden, og jeg kan skrive under på at om jeg fikk meg kjæreste, så hadde jeg gjort absolutt alt i min makt for å bli den perfekte mannen for henne.

Anonymkode: 02572...6b5

• Liker 1
Skrevet

Han blir nok hekta på sex ja. Men det viktige her er jo hvorfor han aldri har hatt noe forhold før??? De fleste må ha et par forhold før de lærer seg å leve i et forhold så jeg hadde aldri satset på en sånn mann. Må være enten noe feil med kvinnesynet hans eller personligheten hans når så ingen gidder å møte han igjen når han kun har hatt 2 one night stands og aldri fast partner i en alder av 40 år. 

Anonymkode: c1a59...c76

• Liker 3
Skrevet

Han kommer til å lære seg noen tricks, skjønner hvordan han kan dra damer, også skal han ut og lufte svansen. Hilsen bitterguri 😜

Anonymkode: 2ba25...f04

• Liker 1
Skrevet
På 13.9.2017 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Slapp av du...det ordner seg. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke så rart at sexlysten er stor:hoho:

lær han opp:alice:

Anonymkode: 96301...4e9

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer til å lære seg noen tricks, skjønner hvordan han kan dra damer, også skal han ut og lufte svansen. Hilsen bitterguri 😜

Anonymkode: 2ba25...f04

Ikke nødvendigvis. Noen er bare glad for å ha kjæreste. Eksen var sånn, men forholdet fungerte ikke etter hvert. Han ville allikevel fortsette det, og det er nesten så jeg lurer på om noe av grunnen var at det var veldig vanskelig for han å få seg dame.

Ikke fordi han ikke er kjekk eller ikke har gode kvaliteter, men fordi han er veldig passiv og knapt går ut av huset. I tillegg er han veldig opptatt av gaming, så det kan jo bli en deal breaker for mange.

Anonymkode: 8d059...357

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han blir nok hekta på sex ja. Men det viktige her er jo hvorfor han aldri har hatt noe forhold før??? De fleste må ha et par forhold før de lærer seg å leve i et forhold så jeg hadde aldri satset på en sånn mann. Må være enten noe feil med kvinnesynet hans eller personligheten hans når så ingen gidder å møte han igjen når han kun har hatt 2 one night stands og aldri fast partner i en alder av 40 år. 

Anonymkode: c1a59...c76

Tenk at du tenker sånn? Det finnes viktigere opplevelser enn en hel haug med one night stands.

TS beskriver mannen som en jovial humørspreder som er godt likt, selv om du er oppdratt av vår kultur til å tro at alle menn har så fryktelig kvinnesyn..så tror jeg du vil bli overrasket om du senker garden din litt og faktisk forstår at de aller fleste menn ville kastet seg foran en kvinne om noen angrep.

Slik som Kinomassakren i USA, der nesten utelukkende menn døde siden de kastet seg over kvinner og barn. 

I Norge ble ikke det nevnt med et ord i avisene, for guds skyld må det ikke skrives noe positivt om menn.

Skrevet

Sex er vel i fokus i alle nye forhold.  Herregud...vi hadde sex ørten ganger om dagen, overalt. 

Anonymkode: 90033...d87

Skrevet

Sikkelig mannmann 😂

Anonymkode: 999bc...081

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...