AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Hvis man sender en melding via messenger-appen til en man ikke er venn med (men som man har felles venner med), og den havner i "meldingsforespørsler"-boksen, blir meldingen da markert som kun "sendt" eller "levert"? Hvis meldingsforespørselen havner i innboksen og vedkommende velger å avslå, forsvinner meldingen fra innboks da? Og hva skjer om man sender en ny melding etter at den forrige er avslått? Kommer en ny forespørsel? Havner man rett i spam? (-og som "sendt", men ikke "levert" siden forrige melding var uønsket?) Har forsøkt å Google, men ble ikke klokere. Anonymkode: 2d787...4b3
rikoChett Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Hvis vedkommende avslår blir den nok å stå som "sendt", og du får ikke noe oppdatering etter det. Om du sender en ny, om vedkommende ikke blokkerer, så blir den nok bare å stå som sendt.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 12 timer siden, rikoChett skrev: Hvis vedkommende avslår blir den nok å stå som "sendt", og du får ikke noe oppdatering etter det. Om du sender en ny, om vedkommende ikke blokkerer, så blir den nok bare å stå som sendt. Takk for svar. Har sendt to meldinger der nr 1 er "levert", og nr 2 er kun "sendt". Den meldingsforespørsler-boksen er vel sjelden at meldinger havner i regner jeg med. Anonymkode: 2d787...4b3
rikoChett Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 De fleste mine som ikke er fra venner kommer dit.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 4 timer siden, rikoChett skrev: De fleste mine som ikke er fra venner kommer dit. Har det skjedd nå nylig? Jeg skulle ønske det var mulig å vite når det skjer :-/ Jeg får de fleste som pop-up når jeg åpner messenger-appen, har kun fått to i meldingsforespørsler. Har uansett lært, neste gang sender jeg heller en sms... Anonymkode: 2d787...4b3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #6 Skrevet 15. september 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Har sendt to meldinger der nr 1 er "levert", og nr 2 er kun "sendt". Den meldingsforespørsler-boksen er vel sjelden at meldinger havner i regner jeg med. Anonymkode: 2d787...4b3 Det betyr bare at meding 2 ikke er lest enda, mens den andre ble lest. Hvis det ikke kommer lest har vedkommende enten ikke goddet lese eller avlått. Anonymkode: 871e5...f68 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 På 15.9.2017 den 20.08, AnonymBruker skrev: Det betyr bare at meding 2 ikke er lest enda, mens den andre ble lest. Hvis det ikke kommer lest har vedkommende enten ikke goddet lese eller avlått. Anonymkode: 871e5...f68 Man kan lese meldingen uten at sender får vite det også, da står det kun levert. Hvis man avslår, hva skjer med meldinger som kommer etterpå? Blir de automatisk avslått av telefonen, slik at mottaker aldri mottar de? (Om du forstår hva jeg mener) Eller kommer den som en ny forespørsel ? Anonymkode: 2d787...4b3
Tiara07 Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 Forrige uke så jeg at jeg hadde en melding sendt fra en jeg ikke var venn med. Denne ble sendt i slutten av august. Fikk ingen varsel, før jeg selv gikk inn og så på meldingsforespørsler. Først da fikk jeg spørsmål om å akseptere.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #9 Skrevet 19. september 2017 16 timer siden, Tiara07 skrev: Forrige uke så jeg at jeg hadde en melding sendt fra en jeg ikke var venn med. Denne ble sendt i slutten av august. Fikk ingen varsel, før jeg selv gikk inn og så på meldingsforespørsler. Først da fikk jeg spørsmål om å akseptere. Skullle ønske man kunne vite hva som er årsaken til at en melding havner der, og ikke som forespørsel når man åpner appen. :-/ Anonymkode: 2d787...4b3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 #10 Skrevet 21. september 2017 På 19.9.2017 den 8.51, AnonymBruker skrev: Skullle ønske man kunne vite hva som er årsaken til at en melding havner der, og ikke som forespørsel når man åpner appen. :-/ Anonymkode: 2d787...4b3 Ja, det er jo veldig dumt... Man kan gå glipp av ting man faktisk egentlig ønsket å se/lese. F.eks. invitasjon etc... Eller en man liker som sender melding - også få man aldri vite det :/ Det er dumt for både avsender og mottaker. Anonymkode: 0f49d...841
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #11 Skrevet 8. oktober 2017 Oppdatering: Første meldingen havnet i meldingsforespørsler, og ble først åpnet da han fysisk gikk inn på den mappen. Ingen varsler indikerte at den var der, så det var kun flaks at den ble oppdaget. De etterfølgende meldingene ble først levert til han, da han trykket "godta" på den første. (Godt å slippe usikkerheten med å ikke vite om meldingen var avslått eller ikke sett. ) Anonymkode: 2d787...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå