Gå til innhold

Vekke treåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hvordan fungerer dette med å vekke om nattan når han har sydd i hodet ? Fått beskjed om dette men vet ikke hva man skal gjøre/se etter. 

Håper noen vet? 🙂

Anonymkode: aec89...da0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Hvordan fungerer dette med å vekke om nattan når han har sydd i hodet ? Fått beskjed om dette men vet ikke hva man skal gjøre/se etter. 

Håper noen vet? 🙂

Tenker det nok er hjernerystelse de vil du skal se etter. Det er å se om han lar seg vekke normalt og at han ikke er helt i "koma".

Skrevet

Du vekker han til de tidene du har fått beskjed om. Prøver å få han våken, ser om han snakker normalt, klarer å reise seg opp og stå på beina, såør om han er tørst, ser om han er uvanlig på noen måte eller sitt gode gamle jeg. Gir han god kontakt tiltross for at det er natt og han er trøtt, så trenger du ikke gjøre noe mer. Er han uvanlig eller du er bekymret ringer du legevakten eller på 113 for medisinsk rådgivning. (Og nei, før noen skriker opp, å ringe 113 betyr ikke at man ringer ambulanse, man kan og få rådgivning der når legevakten eller fastlege er utilgjengelig. Og man opptar ikke 113-folkene dersom det ikke er nødvendig.)

Anonymkode: 8f122...4e8

Skrevet

Vi har ikke fått beskjed om hvor ofte eller til hvilke tider. Ikke om hvordan heller.

Vekket han istad og han var vanskelig å vekke og sutrete så klart , av å bli "maset" på av mammaen sin 🙈 Men jeg spurte ett spørsmål ang hva som skjedde idag og det svarte han riktig på. Men han ville bare sove. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke fått beskjed om hvor ofte eller til hvilke tider. Ikke om hvordan heller.

Vekket han istad og han var vanskelig å vekke og sutrete så klart , av å bli "maset" på av mammaen sin 🙈 Men jeg spurte ett spørsmål ang hva som skjedde idag og det svarte han riktig på. Men han ville bare sove. 

Det høres helt greit ut. 

Sett klokken på vrkking midt mellom tidspunktet du legger deg på og dere står opp. Gjenta det samme som du gjorde når du vekket han nå. 

Jeg ville latt dørene stå åpne mellom soverommene i natt slik at du lettere hører han. 

Håper dette går bra.

Anonymkode: 8f122...4e8

Skrevet

Takk for svar. Det gikkhelt fint inatt bare litt trøtt på jobb idag 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...