Gå til innhold

Utflod (ekkelt bilde advarsel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er 9 DPO i dag og har de siste dagene hatt økende utflod som er følgende:

kremete, hvit, danner topper mellom fingrende samt små slimtråder som bare strekker seg noen mm før det ryker. Jeg sliter med hvir jeg skal plassere det i kategori på appen min? Noen erfaringer? Er det vanlig med økt slim rundt denne tiden eller kan det være et graviditetstegn😊?

IMG_1106.JPG

Anonymkode: c6709...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Soppinfeksjon? 

Anonymkode: a826f...c01

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Soppinfeksjon? 

Anonymkode: a826f...c01

Nei det har jeg ingen tegn til🤔

Skrevet

"alle" får jo det under eggløsning. Normalt gså fra tid til annen, noen har slik utflod hele tiden. Alle er forskjellige.

Anonymkode: 79b23...c96

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"alle" får jo det under eggløsning. Normalt gså fra tid til annen, noen har slik utflod hele tiden. Alle er forskjellige.

Anonymkode: 79b23...c96

Eggløsningen min var for over en uke siden.. er klar over at folk er forskjellige. Lurer på om noen kjenner seg igjen i beskrivelsen og tidspunktet dette dukket opp på, samt hvor i kategorien jeg skal putte det [kremet, vannaktig, slimete, klissete]...

Skrevet

Dytt

Skrevet

En av mine syklusapper (ovia) sier at når utfloden blir mer tykkere og kremete kan det være en tegn på at mensen nærmer seg.

Skrevet
6 timer siden, Alvea skrev:

En av mine syklusapper (ovia) sier at når utfloden blir mer tykkere og kremete kan det være en tegn på at mensen nærmer seg.

Okei!  Håper ikke det er det.. :/ nå er det litt mindre mengde men samme konsistens..

Skrevet

Jeg får alltid sånn utflod omtrent en ukes tid etter el. Og da kommer mensen etter ca en uke.

Anonymkode: ae544...ec3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...