Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #1 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg er ufrivillig barnløs, vært prøver i 4 år, utredet på alle mulige måter men ikke funnet noe feil ved oss. Har mens bare i 2-3 dager, og blør ikke så mye heller, kan det være en årsak??? har syklus på 28 dager. Noen som har det på samme måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 17. januar 2005 #2 Del Skrevet 17. januar 2005 Min mens varte ikke i mer enn halvannen til to dager etter at jeg sluttet med p-piller i april 2004, og nå er jeg gravid, så det behøver ikke ha noe å si. Blødningene var ikke sterkere enn at jeg ikke hadde trengt å bytte bind/tampong mer enn en gang om dagen (mengde). Kan legge til at det var en ganske stor endring fra hvordan jeg var tidligere, både før og under p-pillebruk. (Alltid en ukes mens). Har du luftet spørsmålet hos legen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 18. januar 2005 #3 Del Skrevet 18. januar 2005 Tror nokk legen din hadde sagt ifra for lenge siden hvis det hadde vert et problem. Vi får ha lykke til alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 18. januar 2005 #4 Del Skrevet 18. januar 2005 Legen min brydde seg ikke noe om det. Og han er veldig flink og annarkjent innen området. Så det er sikkert ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #5 Del Skrevet 19. januar 2005 Det var godt å høre Neida legene ville sikkert sagt noe hvis det har noe å si... fikk bare noen rare tanker i disse laaaange prøveperioder.... Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå