AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Del Skrevet 12. september 2017 Jeg har alltid vært hvitblond, men håret ble mørkere etter at jeg fikk barn. Jeg er askeblond i bunnen nå, ikke veldig mørk, men vil gjerne bli lysere. Ikke helt Mette-Marit-lys, men helt klart lys blond, hvis dere skjønner Jeg vil helst unngå bleking siden det sliter så fælt, så jeg vil gjerne farge det i stedet. Eller er det striper man bruker? Jeg har aldri gjort noe med håret så jeg er virkelig helt uvitende Noen tips fra dere som har litt peiling på hår? Anonymkode: c89f7...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #2 Del Skrevet 13. september 2017 Er du ganske lys naturlig så vil en lysfarge kunne lysne håret en del. Om du er for mørk vil en lysfarging gjøre at håret blir oransje og ikke helt lyst som du vil ha det. Det er da mulig å gjøre en eventuell korigering etterpå. Dra innom en salong å be de vurdere hva som er mulig ut i fra hårfargen din. Jeg har mørkblond hår naturlig og en lysfarging tok ikke skikkelig og jeg fikk derfor oransje skjær i håret. Så jeg foretrekker å bruke bleiking. Bruk olaplex i bleikingen og du vil ikke skade håret for mye. Anonymkode: c9fb4...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #3 Del Skrevet 13. september 2017 Vask håret i cola og gå ut i sola. Sitronsyre bleker helt sykt. Anonymkode: d1405...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 13. september 2017 #4 Del Skrevet 13. september 2017 Du kan ikke farge håret lysere, du er nødt til å bleke i så fall. Men hva med å legge inn noen lyse striper hos frisøren? Lyse foliestriper lysner håret og ser naturlig ut. Etterveksten blir heller ikke alt for gal. Det vil så klart slite litt på håret, men det er ikke noe en god hårkur ikke kan fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #5 Del Skrevet 13. september 2017 Synes jeg har lest om at honning kan lysne håret. Anonymkode: c994e...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #6 Del Skrevet 13. september 2017 7 timer siden, Khloe skrev: Du kan ikke farge håret lysere, du er nødt til å bleke i så fall. Men hva med å legge inn noen lyse striper hos frisøren? Lyse foliestriper lysner håret og ser naturlig ut. Etterveksten blir heller ikke alt for gal. Det vil så klart slite litt på håret, men det er ikke noe en god hårkur ikke kan fikse. Jo man kan lysne håret med lysfarging. Men kun på naturhår(hår som ikke er farget eller stripet), og håret må opprinnelig være ganske lyst for å kunne få en optimal effekt uten at det blir oransje/gult. Anonymkode: c9fb4...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå