AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 River meg litt i håret nå ass Drev for et par uker tilbake og datet en type. Vi møttes bare et par ganger. Vi hadde egentlig en turavtale, men dagen før avslo han uten å foreslå nytt tidspunkt, and you know all that jazz. Han hadde i tillegg vært treig til å svare på meldinger, så jeg gikk ut ifra at han ikke var så into it, og sendte bare et kort svar tilbake. Regna å ikke høre noe mer fra han, men plutselig fikk jeg en melding om at kan skulle kontakte meg om han 'fikk tid'. Haha. Jeg tenkte som så at jeg ikke ønsket å bli holdt på gress av fyren, så jeg fortalte han bare at han ikke behøvde det, fordi jeg ikke gadd sånne vinglete typer. Da ble han veldig på, og 'beklaget seg'. Gadd ikke svare, og igår fikk jeg enda en melding hvor han sa at hadde jeg lyst til å finne på noe og gi han en ny sjanse, så var det bare å ta kontakt, etc. Jeg var egentlig litt ferdig med fyren. Det virker som om han kun vil ha det han ikke kan få..? Skal jeg svare han, eller? Jeg gidder ikke å leke kostbar og spille spill for å 'få' han. Er redd for at dersom jeg viser interesse igjen, så blir han 'av', og deet merker jeg at jeg ikke gidder. At all. Men han var så forsåvidt en hyggelig fyr. Tips? Anonymkode: 2cde7...cba
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Haha og kg-menn påstår menn ikke liker å jage det gjør de. Så til de grader. Du får bare avvente og se om det bare er snakk eller om han viser noe action også. Anonymkode: 13b87...66c 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha og kg-menn påstår menn ikke liker å jage det gjør de. Så til de grader. Du får bare avvente og se om det bare er snakk eller om han viser noe action også. Anonymkode: 13b87...66c Jau jau. Er forsåvidt litt sånn likeglad hva som skjer, men synes at dersom jeg skal gidde å svare han, må han kan ta initiativ til og møtes igjen, dersom det ikke bare er tomme ord. Merker jeg er litt ferdig med sånt. Jeg vil ha en som vil ha meg, og som ikke er usikker på det. Anonymkode: 2cde7...cba
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 Enten så var han ikke så interessert i utangspunktet eller så møtte han ei i mellomtiden som han ble mer interessert i som ikke var interessert i han. I begge tilfeller er du en midlertidig løsning. Er det greit for deg, så kjør på. Anonymkode: f2f51...68f 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #5 Skrevet 12. september 2017 Vært borti det samme. Var på et par dater, han var kjempebegeistret og ivrig på å sees igjen. Så hørte jeg ikke noe på 1 ukes tid, sendte han en sms og han var positiv og pratsom, men fortsatt ikke noe tegn til å planlegge neste treff. Etter 3 uker til med stillhet fra hans side, tikket det inn en sms hvor han lurte på hva jeg skulle til helgen. Skal man date noen, så må man nesten være litt mer stabil enn som så tenker jeg. Jeg droppa bare å svare. Om det var mitt livs kjærlighet, så..vel, det kan det ikke ha vært, for jeg gidder ikke gå i ukesvis mellom hver gang vi skal ha kontakt om vi skal bli kjent med hverandre. Anonymkode: 1b184...05a 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #6 Skrevet 12. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vært borti det samme. Var på et par dater, han var kjempebegeistret og ivrig på å sees igjen. Så hørte jeg ikke noe på 1 ukes tid, sendte han en sms og han var positiv og pratsom, men fortsatt ikke noe tegn til å planlegge neste treff. Etter 3 uker til med stillhet fra hans side, tikket det inn en sms hvor han lurte på hva jeg skulle til helgen. Skal man date noen, så må man nesten være litt mer stabil enn som så tenker jeg. Jeg droppa bare å svare. Om det var mitt livs kjærlighet, så..vel, det kan det ikke ha vært, for jeg gidder ikke gå i ukesvis mellom hver gang vi skal ha kontakt om vi skal bli kjent med hverandre. Anonymkode: 1b184...05a Haha Hjelp.. Nei, det er jeg helt enig i. Å la det gå 3 uker virker weird. Litt mer stabile greier må man kunne forvente av en man dater. Anonymkode: 2cde7...cba
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #7 Skrevet 13. september 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: River meg litt i håret nå ass Drev for et par uker tilbake og datet en type. Vi møttes bare et par ganger. Vi hadde egentlig en turavtale, men dagen før avslo han uten å foreslå nytt tidspunkt, and you know all that jazz. Han hadde i tillegg vært treig til å svare på meldinger, så jeg gikk ut ifra at han ikke var så into it, og sendte bare et kort svar tilbake. Regna å ikke høre noe mer fra han, men plutselig fikk jeg en melding om at kan skulle kontakte meg om han 'fikk tid'. Haha. Jeg tenkte som så at jeg ikke ønsket å bli holdt på gress av fyren, så jeg fortalte han bare at han ikke behøvde det, fordi jeg ikke gadd sånne vinglete typer. Da ble han veldig på, og 'beklaget seg'. Gadd ikke svare, og igår fikk jeg enda en melding hvor han sa at hadde jeg lyst til å finne på noe og gi han en ny sjanse, så var det bare å ta kontakt, etc. Jeg var egentlig litt ferdig med fyren. Det virker som om han kun vil ha det han ikke kan få..? Skal jeg svare han, eller? Jeg gidder ikke å leke kostbar og spille spill for å 'få' han. Er redd for at dersom jeg viser interesse igjen, så blir han 'av', og deet merker jeg at jeg ikke gidder. At all. Men han var så forsåvidt en hyggelig fyr. Tips? Anonymkode: 2cde7...cba Nei han virker helt normal. Jeg tenker at du allerede har lekt kostbar og spillt spill med han ved å bli fornærmet og ta det så personlig at han måtte utsette daten. Kort tid etter sa han at han skulle si fra når han fikk tid. Dette er jo bare et par uker siden dere datet, så SÅ lang tid kan han jo ikke ha vært opptatt med andre ting. Da er det overdrivelse av deg å bli så fornærmet over det. Det er helt vanlig å være ekstra opptatt i perioder og ikke treffes hver uke i en tidlig bli kjent fase. Ikke alle er sånne som driver å tekster på fritiden heller, man skal jo ha noe å snakke om når man møtes. Skjønner at du ikke gidder en fyr som bare vil ha det han ikke kan få og som blir av igjen så fort du er på, men ut fra bare én utsettelse av date på to uker så kan du ikke dømme han for å være en sånn type ut i fra det. Gi han en sjanse og ikke stress og overanalyser kontakten så mye! Ofte er det det som ødelegger potensielle forhold og ikke at det faktisk er sånn man overanalyserer i hodet. Anonymkode: ca4da...8d3
Inwe Skrevet 13. september 2017 #8 Skrevet 13. september 2017 Synes alle menn kommer tilbake før eller senere jeg. Har nå hatt kjæreste i et år, det finnes ingen tegn til han på noen åpne sosiale medier så ingen av disse mennene vet om han. I løpet av dette året har jeg fått melding fra omtrent alle jeg har datet de tre siste årene med spørsmål om hvordan det går og om vi kanskje skal ta en kaffe en dag. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #9 Skrevet 13. september 2017 Han hadde nok møtt en annen som virket mer interessant enn deg, men ikke klaffet. Så du er sikkert en god nummer 2,3,4,5..... Anonymkode: bb45b...f6e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #10 Skrevet 13. september 2017 Har dårlig erfaring med sånne menn som er av og på. Hadde gått videre og ikke sett meg tilbake. Når du møter en mann som vet hva han vil ha, så er det natt og da, og du vil aldri vurdere en vingle-petter igjen. Anonymkode: 868d9...81d 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #11 Skrevet 13. september 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei han virker helt normal. Jeg tenker at du allerede har lekt kostbar og spillt spill med han ved å bli fornærmet og ta det så personlig at han måtte utsette daten. Kort tid etter sa han at han skulle si fra når han fikk tid. Dette er jo bare et par uker siden dere datet, så SÅ lang tid kan han jo ikke ha vært opptatt med andre ting. Da er det overdrivelse av deg å bli så fornærmet over det. Det er helt vanlig å være ekstra opptatt i perioder og ikke treffes hver uke i en tidlig bli kjent fase. Ikke alle er sånne som driver å tekster på fritiden heller, man skal jo ha noe å snakke om når man møtes. Skjønner at du ikke gidder en fyr som bare vil ha det han ikke kan få og som blir av igjen så fort du er på, men ut fra bare én utsettelse av date på to uker så kan du ikke dømme han for å være en sånn type ut i fra det. Gi han en sjanse og ikke stress og overanalyser kontakten så mye! Ofte er det det som ødelegger potensielle forhold og ikke at det faktisk er sånn man overanalyserer i hodet. Anonymkode: ca4da...8d3 Jeg har ikke blitt fornærma, ha-ha. Herre, vi har møttes et par ganger bare Synes det er helt fair om han ikke er interessert. Og jeg har faktisk sagt ting som de er, og langt fra spilt spill. Jeg er ærlig og sier det jeg føler for, for spill gidder jeg ikke. For meg virket han ikke interessert, fordi han ikke sendte meg melding på 4 dager, samt avlyste uten å foreslå et nytt møte. Jeg liker heller ikke, og krever ikke at man skal snakke på meldinger 24/7. Men en liten, bekreftende melding forventer jeg faktisk fra en person som er interessert. Er det vanskelig, så orker jeg rett og slett ikke. Anonymkode: 2cde7...cba 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #12 Skrevet 14. september 2017 Jeg hadde ikke giddet. Når han ikke klarer vise mer interesse etter et par dater så er det ikke noe særlig interesse der. Helt greit at man ikke har tid til å sende masse meldinger, men når det går flere dager uten koktakt, og man avlyser avtale uten en skikkelig forklaring og forslag til nytt tidspunkt så har man sendt tydelige signaler tenker jeg. Da er det for sent å gå tilbake når den personen som var mer interessant ikke er aktuell(virker veldig sansynlig at det er noe sånt som har skjedd). Anonymkode: 7bb2c...082
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #13 Skrevet 14. september 2017 På 9/12/2017 den 21.48, AnonymBruker skrev: River meg litt i håret nå ass Drev for et par uker tilbake og datet en type. Vi møttes bare et par ganger. Vi hadde egentlig en turavtale, men dagen før avslo han uten å foreslå nytt tidspunkt, and you know all that jazz. Han hadde i tillegg vært treig til å svare på meldinger, så jeg gikk ut ifra at han ikke var så into it, og sendte bare et kort svar tilbake. Regna å ikke høre noe mer fra han, men plutselig fikk jeg en melding om at kan skulle kontakte meg om han 'fikk tid'. Haha. Jeg tenkte som så at jeg ikke ønsket å bli holdt på gress av fyren, så jeg fortalte han bare at han ikke behøvde det, fordi jeg ikke gadd sånne vinglete typer. Da ble han veldig på, og 'beklaget seg'. Gadd ikke svare, og igår fikk jeg enda en melding hvor han sa at hadde jeg lyst til å finne på noe og gi han en ny sjanse, så var det bare å ta kontakt, etc. Jeg var egentlig litt ferdig med fyren. Det virker som om han kun vil ha det han ikke kan få..? Skal jeg svare han, eller? Jeg gidder ikke å leke kostbar og spille spill for å 'få' han. Er redd for at dersom jeg viser interesse igjen, så blir han 'av', og deet merker jeg at jeg ikke gidder. At all. Men han var så forsåvidt en hyggelig fyr. Tips? Anonymkode: 2cde7...cba Virker som han faktisk var opptatt men du taklet det ikke. Menn kan bli opptatt de også akkurat dom kvinner selv om de liker noen. Om han er opptatt med jobb, familie eller andre ting som stresser ham i voksen livet. Han var nok interessert fra første stunf. Bare du som er paranoid og entitled. Kjør på Hilsen mann Anonymkode: b683d...dd8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #14 Skrevet 14. september 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Virker som han faktisk var opptatt men du taklet det ikke. Menn kan bli opptatt de også akkurat dom kvinner selv om de liker noen. Om han er opptatt med jobb, familie eller andre ting som stresser ham i voksen livet. Han var nok interessert fra første stunf. Bare du som er paranoid og entitled. Kjør på Hilsen mann Anonymkode: b683d...dd8 Men da tenker jeg man må kommunisere det på en litt mer tydelig måte. Jeg datet nylig en kar som kom tilbake med halen mellom beina etter nesten 2 mnd. Gikk 3 dater før jeg ikke orket mer av at han var så vinglete. Angrer på at jeg startet opp med han igjen. Kommer neppe til å gjøre det igjen. Anonymkode: add1a...fb1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå