Gå til innhold

Gulvkaldt i barnehagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt på 1år har begynt i en barnehage hvor det er skikkelig gulvkaldt. Har foreløpig hatt på seg ullsokker, tøfler, body og ullbukse, men blir iskald. Hva slags ulltøy bør jeg kle på for å holde varmen? Er opptatt av at det ikke blir så mye at det hemmer bevegeligheten:/ Har noen tykkere ullgensere, men de er så klumpete. Hjelp!

Anonymkode: 89c42...75f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at mangelen på gulvvarme er problemet? Det skal være en gradestokk på avdelingen som viser innetemperaturen. Jeg ville sjekket om rommet i seg selv er for kaldt før jeg hadde kledd på mer.

Skrevet

Er det såpass kaldt bør vel barnehagen utbedres? 

Anonymkode: f51b1...6f5

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Barnet mitt på 1år har begynt i en barnehage hvor det er skikkelig gulvkaldt. Har foreløpig hatt på seg ullsokker, tøfler, body og ullbukse, men blir iskald. Hva slags ulltøy bør jeg kle på for å holde varmen? Er opptatt av at det ikke blir så mye at det hemmer bevegeligheten:/ Har noen tykkere ullgensere, men de er så klumpete. Hjelp!

Hva skal du ha på barnet når det blir skikkelig kaldt, tenker jeg. 

Tøfler, ullsokker og ullbukse i september., Så kaldt kan det da ikke være rett etter sommeren? Er det ditt første bhgbarn kanskje?

Endret av Hermine3011
Skrevet

Det er ikke mitt første barn, nei. I barnehagen til mitt første barn var ikke dette et problem. I tillegg var barn nr1 en varmere og mer aktiv type. 

Septembersol? Her er det regn og vind:/

Følger rådet om å sjekke om barnehagen følger retningslinjene. Men er nylaget brakkebarnehage med trekk fra ventilasjonsanlegget og kaldt nede på gulvet. Går jo ut i fra at de skru opp varmen når det blir kaldere ute, men tror aldri det blir rom med ordentlig god varme.  

Tenkte å handle inn litt ull som er litt tykkere enn ullundertøy og god å leke i. Har noen tips om det? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mitt første barn, nei. I barnehagen til mitt første barn var ikke dette et problem. I tillegg var barn nr1 en varmere og mer aktiv type. 

Septembersol? Her er det regn og vind:/

Følger rådet om å sjekke om barnehagen følger retningslinjene. Men er nylaget brakkebarnehage med trekk fra ventilasjonsanlegget og kaldt nede på gulvet. Går jo ut i fra at de skru opp varmen når det blir kaldere ute, men tror aldri det blir rom med ordentlig god varme.  

Tenkte å handle inn litt ull som er litt tykkere enn ullundertøy og god å leke i. Har noen tips om det? 

Hva med ullfleece? Tykt og mykt :) 

Anonymkode: f51b1...6f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...