AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Barnet mitt på 1år har begynt i en barnehage hvor det er skikkelig gulvkaldt. Har foreløpig hatt på seg ullsokker, tøfler, body og ullbukse, men blir iskald. Hva slags ulltøy bør jeg kle på for å holde varmen? Er opptatt av at det ikke blir så mye at det hemmer bevegeligheten:/ Har noen tykkere ullgensere, men de er så klumpete. Hjelp! Anonymkode: 89c42...75f
Papirfly Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Er du sikker på at mangelen på gulvvarme er problemet? Det skal være en gradestokk på avdelingen som viser innetemperaturen. Jeg ville sjekket om rommet i seg selv er for kaldt før jeg hadde kledd på mer.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Er det såpass kaldt bør vel barnehagen utbedres? Anonymkode: f51b1...6f5
Hermine3011 Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Barnet mitt på 1år har begynt i en barnehage hvor det er skikkelig gulvkaldt. Har foreløpig hatt på seg ullsokker, tøfler, body og ullbukse, men blir iskald. Hva slags ulltøy bør jeg kle på for å holde varmen? Er opptatt av at det ikke blir så mye at det hemmer bevegeligheten:/ Har noen tykkere ullgensere, men de er så klumpete. Hjelp! Anonymkode: 89c42...75f Hva skal du ha på barnet når det blir skikkelig kaldt, tenker jeg. Tøfler, ullsokker og ullbukse i september., Så kaldt kan det da ikke være rett etter sommeren? Er det ditt første bhgbarn kanskje? Endret 12. september 2017 av Hermine3011
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 Det er ikke mitt første barn, nei. I barnehagen til mitt første barn var ikke dette et problem. I tillegg var barn nr1 en varmere og mer aktiv type. Septembersol? Her er det regn og vind:/ Følger rådet om å sjekke om barnehagen følger retningslinjene. Men er nylaget brakkebarnehage med trekk fra ventilasjonsanlegget og kaldt nede på gulvet. Går jo ut i fra at de skru opp varmen når det blir kaldere ute, men tror aldri det blir rom med ordentlig god varme. Tenkte å handle inn litt ull som er litt tykkere enn ullundertøy og god å leke i. Har noen tips om det? Anonymkode: 89c42...75f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #6 Skrevet 13. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke mitt første barn, nei. I barnehagen til mitt første barn var ikke dette et problem. I tillegg var barn nr1 en varmere og mer aktiv type. Septembersol? Her er det regn og vind:/ Følger rådet om å sjekke om barnehagen følger retningslinjene. Men er nylaget brakkebarnehage med trekk fra ventilasjonsanlegget og kaldt nede på gulvet. Går jo ut i fra at de skru opp varmen når det blir kaldere ute, men tror aldri det blir rom med ordentlig god varme. Tenkte å handle inn litt ull som er litt tykkere enn ullundertøy og god å leke i. Har noen tips om det? Anonymkode: 89c42...75f Hva med ullfleece? Tykt og mykt Anonymkode: f51b1...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå