Gå til innhold

Failer hver gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da gikk det ikke veien denne gangen heller. 3 mann jeg dater i år. Jeg begynner å lure på om det er noe i veien med de sosiale antennene mine, da jeg selv har oppfattet at det har gått bra i 2 av 3 tilfeller. Kjemien har vært der, på samme sted i livet, samme fremtidsønsker o.l. Men så begynner de å fade ut. Bruker noen ekstra timer på å svare på sms. Bruker plutselig noen dager på å svare på sms. Helt til du til slutt innser at de ikke vil mer. 

Har vært singel i 4 år nå og har ikke hatt hell med noen jeg har datet. Er litt fristende å legge seg ned å bare gi opp hele datingen egentlig, men så er jeg jo bare et menneske og jeg har jo lyst til å dele livet med noen. 

Dere menn som klager over at dere gir opp kvinner fordi dere ikke får noen matcher på Tinder eller hva det nå skal være. Jeg får dater, men jeg finner ingen som vil ha meg som kjæreste. Så det er ikke bare dere som har det vanskelig altså :P 

Anonymkode: ef8c3...f1e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åheidu. Skulle nesten tro jeg hadde skrevet dette selv jo. Eller en av mine single venninner. 

Jeg kjenner menn som dater og de dater absolutt alle damer de kan få med på date. Seriøst. Og de dater nye hver dag/så ofte som mulig. De er veldig flyktige og mer ute etter bekreftelse enn et forhold. 

Anonymkode: 57e85...f90

• Liker 5
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da gikk det ikke veien denne gangen heller. 3 mann jeg dater i år. Jeg begynner å lure på om det er noe i veien med de sosiale antennene mine, da jeg selv har oppfattet at det har gått bra i 2 av 3 tilfeller. Kjemien har vært der, på samme sted i livet, samme fremtidsønsker o.l. Men så begynner de å fade ut. Bruker noen ekstra timer på å svare på sms. Bruker plutselig noen dager på å svare på sms. Helt til du til slutt innser at de ikke vil mer. 

Har vært singel i 4 år nå og har ikke hatt hell med noen jeg har datet. Er litt fristende å legge seg ned å bare gi opp hele datingen egentlig, men så er jeg jo bare et menneske og jeg har jo lyst til å dele livet med noen. 

Dere menn som klager over at dere gir opp kvinner fordi dere ikke får noen matcher på Tinder eller hva det nå skal være. Jeg får dater, men jeg finner ingen som vil ha meg som kjæreste. Så det er ikke bare dere som har det vanskelig altså :P 

Har du bildet av deg selv? Send på pm eller vis her. Et helt vanlig bildet av deg

Er du slitsom?

Ustabil? Blir fort sur?

Vil du si at du er pen?

Vil du si at du er deilig? Kropp altså

Er du positiv og ålreit å være med?

Svar på alt så kan jeg hjelpe deg

Anonymkode: 47da0...c38

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åheidu. Skulle nesten tro jeg hadde skrevet dette selv jo. Eller en av mine single venninner. 

Jeg kjenner menn som dater og de dater absolutt alle damer de kan få med på date. Seriøst. Og de dater nye hver dag/så ofte som mulig. De er veldig flyktige og mer ute etter bekreftelse enn et forhold. 

Mann her... kjenner ingen som gjør dette og vet ikke om de heller. En mann som dater absolutt hver eneste dag dater nok mest kvinner han ikke liker fordi man får ikke datet pene kvinner i fleng som mann.

Å date kvinner man ikke er interessert er det ingen som gjør. Ingen som orker å bruke tid eller energi på en kvinne man ikke får eller har lyst til å pule

Sorry men den må du lengre på la det med

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Skrevet

Hvorfor ikke spørre de hva som gjorde at de ikke var interessert mer? Jeg tenker det kan være lurt, og det kan jo være de er så behjelpelige at de gir deg tilbakemelding på det. 

Jeg har hell på kjærestefronten ihvertfall og etter den tilbakemeldingen jeg har fått så er det fordi jeg er veldig blid og positiv, svært aktiv (altså er det aktive menn som liker meg naturligvis) og blir sett på som oppegående og reflektert. Jeg tror altså det er lurt å vise at man har litt hjerne og ikke bare le med av alt som blir sagt, og så må du naturligvis finne en mann som har like interesser som deg sånn at dere har ting dere kan gjøre sammen og ting dere kan prate om. Man skulle tro ut i fra dette forumet at menn liker kvinner som sitter og er pyntedukke, men det er i alle fall ikke min erfaring. Svært mange menn i 20 og 30-åra i dag liker tøffe jenter. Jeg har aldri fått negative tilbakemeldinger på alle mine svært maskuline interesser i alle fall ;)

Anonymkode: ea930...b6f

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bildet av deg selv? Send på pm eller vis her. Et helt vanlig bildet av deg

Er du slitsom?

Ustabil? Blir fort sur?

Vil du si at du er pen?

Hva definerer du som slitsom da?

Jeg vil ikke si jeg er ustabil. Jeg blir ikke fort sur.

Jeg tror ikke jeg er stygg, for jeg har aldri slitt med å finne noen å date og har som regel alltid en eller annen mann som er på for å få med meg på en date. Problemet er vel at enten så klaffer det ikke for min del eller så klaffer det ikke for hans del.

Hva som er en deilig kropp er jo opp til mannen som ser da. Men de jeg har vært sammen med har jo ment at jeg er deilig ja.

Pleier ikke sitte på date å være en drittkjerring akkurat, om det var det du lurte på...? I datingsituasjoner er man vel stort sett positive og blide?

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke spørre de hva som gjorde at de ikke var interessert mer? Jeg tenker det kan være lurt, og det kan jo være de er så behjelpelige at de gir deg tilbakemelding på det. 

Jeg har hell på kjærestefronten ihvertfall og etter den tilbakemeldingen jeg har fått så er det fordi jeg er veldig blid og positiv, svært aktiv (altså er det aktive menn som liker meg naturligvis) og blir sett på som oppegående og reflektert. Jeg tror altså det er lurt å vise at man har litt hjerne og ikke bare le med av alt som blir sagt, og så må du naturligvis finne en mann som har like interesser som deg sånn at dere har ting dere kan gjøre sammen og ting dere kan prate om. Man skulle tro ut i fra dette forumet at menn liker kvinner som sitter og er pyntedukke, men det er i alle fall ikke min erfaring. Svært mange menn i 20 og 30-åra i dag liker tøffe jenter. Jeg har aldri fått negative tilbakemeldinger på alle mine svært maskuline interesser i alle fall ;)

Anonymkode: ea930...b6f

Hvor mange forhold har du hatt da?

Jeg tror ikke det er så aktuelt å spørre om det, da det ofte blir til at de fader en ut. Når jeg avviser noen, sier jeg det enten ansikt til ansikt eller skriver en forklarende melding, slik at det ikke ender med at den andre blir sittende som et spørsmålstegn. I mine tilfeller har han enten

a) den ene dagen gledet seg helgen, den neste kuttet all kontakt uten et ord

b) sluttet å svare på sms uten at noe galt (som jeg har fått med meg) har skjedd på forhånd

c) vært veldig ivrig på å møtes igjen, for så å bare fordufte

Egentlig litt det samme alle tre.

Jeg er ingen pyntedukke som bare sitter der, jeg trener, studerer, jobber og har mange interesser. Jeg flyr ikke på fjellet hver helg om det er det du mener, men det gjør ikke de mennene jeg er intr. i heller. Jeg tror ikke man må ha maskuline interesser for å få en mann, ingen av mine venninner har det hvertfall og de er da i forhold flesteparten av dem.

Skulle ønske jeg visste hva som var galt, hvorfor det aldri klaffer, men vanskelig å vurdere. Vet jeg kan være litt tilbaketrukket, men vet om mange som er veldig mye mer tilbaketrukket enn meg som både er i forhold og er gift.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde samme problemet.

Trodde alt var greit og plutselig fadet det bare ut!

Jeg ser nå hva jeg gjorde feil..

Var alltid tilgjengelig hvis de ville finne på noe,sa ikke ifra hvis noe irriterte meg og hvis de brøt en avtale i siste liten,så latet jeg som alt var i skjønneste orden,enda jeg hadde brukt 2 timer på å dusje,shave og ordne meg og jeg egentlig var sykt skuffet! 

Ville rett å slett ikke være den dama som blir furtete og naggy om du skjønner. 

Han jeg dater nå har jeg gjort helt motsatt med,sier ifra med engang hvis det er noe(menn er som kjent ikke tankelesere),forventer at han respekterer tiden min og sier ifra hvis han ikke kan i god tid(bruker selfølgelig skjønn,kan jo dukke opp noe veldig viktig).

Kommuniserer hva jeg tenker å føler,så han skal slippe å gjette hva som foregår i topplokket!

forventer også det samme tilbake. 

Å hvis jeg ikke hører fra han på en hel dag så sitter jeg ikke å venter på at han skal ta kontakt. 

Lever livet mitt som vanlig og analyserer ikke hver minste ting! 

Å denne gangen ser det ut til at jeg endelig har funnet noe som kan vare!😁

Å jeg trenger ikke gå å irritere meg over han fordi jeg tør å si ifra hvis det er noe..aldri i verden om jeg hadde turt det tidligere. 

Anonymkode: 174f7...cf3

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde samme problemet.

Trodde alt var greit og plutselig fadet det bare ut!

Jeg ser nå hva jeg gjorde feil..

Var alltid tilgjengelig hvis de ville finne på noe,sa ikke ifra hvis noe irriterte meg og hvis de brøt en avtale i siste liten,så latet jeg som alt var i skjønneste orden,enda jeg hadde brukt 2 timer på å dusje,shave og ordne meg og jeg egentlig var sykt skuffet! 

Ville rett å slett ikke være den dama som blir furtete og naggy om du skjønner. 

Han jeg dater nå har jeg gjort helt motsatt med,sier ifra med engang hvis det er noe(menn er som kjent ikke tankelesere),forventer at han respekterer tiden min og sier ifra hvis han ikke kan i god tid(bruker selfølgelig skjønn,kan jo dukke opp noe veldig viktig).

Kommuniserer hva jeg tenker å føler,så han skal slippe å gjette hva som foregår i topplokket!

forventer også det samme tilbake. 

Å hvis jeg ikke hører fra han på en hel dag så sitter jeg ikke å venter på at han skal ta kontakt. 

Lever livet mitt som vanlig og analyserer ikke hver minste ting! 

Å denne gangen ser det ut til at jeg endelig har funnet noe som kan vare!😁

Å jeg trenger ikke gå å irritere meg over han fordi jeg tør å si ifra hvis det er noe..aldri i verden om jeg hadde turt det tidligere. 

Takk for innspill. Det som er så kjipt, er at jeg er ikke hun som finner meg i alt mulig og som ikke tør å si fra. Jeg er heller ikke alltid tilgjengelig, da jeg har masse greier å drive med - så møter må planlegges. Men det er kanskje feil det også? (Altså sett fra en manns perspektiv). Enten er vi for tilgjengelige eller så er vi for opptatte?

MEN - du traff meg på den med å ikke sitte å vente på at han skal ta kontakt. Jeg er litt gammeldags og har blitt fortalt til det kjedsommelige at menn ikke sitter å ser på telefonen om de er intr. i en dame, da gir de lyd fra seg og sørger for at du vet at de er intr. Så når noen begynner å fade ut, så tenker jeg jo at jeg bør ta et hint. Har hendt én gang at jeg ikke ga meg, og krevde svar på hva som skjedde og det førte bare til en melding fra han hvor han skrev at han ønsket meg lykke til videre, uten noe mer.

Men mener du at jeg bør være mer "på" med å invitere mannen ut på date i startfasen? Det føles veldig unaturlig for meg - alle de jeg har vært i et forhold med har "jaktet" på meg, om du skjønner..

Skrevet

Kan det være at det du oppfatter som fading er alenetid de trenger (mas med kontakt hver dag) eller at de venter på at du skal ta litt intiativ? 

3 menn på nesten et år er ikke mange altså. Tenk så kjedelig og uspesiell kjærligheten hadde vært om man matchet med alle! Man skal kysse mange frosker for å finne prinsen som det heter :)

Anonymkode: b8281...4cd

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann her... kjenner ingen som gjør dette og vet ikke om de heller. En mann som dater absolutt hver eneste dag dater nok mest kvinner han ikke liker fordi man får ikke datet pene kvinner i fleng som mann.

Å date kvinner man ikke er interessert er det ingen som gjør. Ingen som orker å bruke tid eller energi på en kvinne man ikke får eller har lyst til å pule

Sorry men den må du lengre på la det med

Du har mye å lære og mye å se ;) slike menn finnes. Jeg har kompiser som holder på slik, og jeg har selv møtt slike. De vet hvordan de skal vekke en dames interesse. De er veldig selektive men får til gjengjeld også veldig mange treff. Og så kan de det med å flørte. Og de flørter. Big time. Og får derfor veldig lett ja når de ber om date. Datene er gjerne korte og uforpliktende. Ikke noe mer enn en kopp kaffe eller en kort spasertur. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg datet aktivt i 3 år før jeg fant en det klaffet med. Datet (altså alt fra 1 til flere dater) rundt 20 menn på de årene. I dag har vi alt for mange valgmuligheter så man må skille seg ut fra mengden. Jeg hørte på alle råd, spilte dette idiotiske spillet og ventet på at han skulle ta initiativ. Det funket dårlig. 

Helt til jeg møtte drømmemannen. Jeg klarte ikke spille med han. Han fikk meg til å slappe av så jeg turte å vise hvem jeg egentlig er. Jeg inviterte på dater, sendte meldinger først og var omtrent alltid tilgjengelig (jeg ville jo bare være med han). Vi snakket om alt man ikke skal snakke om allerede første date (ekser, tidligere sexpartnere, turbulent fortid osv). Vi brøyt så og si alle spillereglene og alle ting man tenkte man aldri skulle gjøre så tidlig for en partner igjen. Vi har bodd sammen et år nå. 

Jeg tror det er viktig å ta initativ selv også. Vise at man er interessert. Med tinder på telefonen vinner ofte den som er mest interessant. 

• Liker 2
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Er du slitsom?

Ustabil? Blir fort sur?

Vil du si at du er pen?

Hvor skulle hun liksom sende den pm'en?

Er du en slags "datecoach"? :rolleyes:

Anonymkode: 9f9c6...da4

Skrevet

Kjemien har jo tydeligvis ikke vært der da...

Anonymkode: 9e9d4...02f

Skrevet

Dere kvinner bør være litt mer frempå. Ta kontakt, og ta initiativ til møter og aktivitet.

Jeg har lært meg at jeg må være frempå selv etter å ha vært alt for forsiktig når det kommer til kvinner og dating. Men, jeg liker og forventer litt initiativ. Særlig etter en date eller to. Hvis alt skal ligge på meg så mister jeg interessen, og føler også at kvinnen ikke egentlig er så interessert i meg. Og da dabber det av, og jeg ser meg om etter noen andre...

Anonymkode: 074fd...357

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for innspill. Det som er så kjipt, er at jeg er ikke hun som finner meg i alt mulig og som ikke tør å si fra. Jeg er heller ikke alltid tilgjengelig, da jeg har masse greier å drive med - så møter må planlegges. Men det er kanskje feil det også? (Altså sett fra en manns perspektiv). Enten er vi for tilgjengelige eller så er vi for opptatte?

MEN - du traff meg på den med å ikke sitte å vente på at han skal ta kontakt. Jeg er litt gammeldags og har blitt fortalt til det kjedsommelige at menn ikke sitter å ser på telefonen om de er intr. i en dame, da gir de lyd fra seg og sørger for at du vet at de er intr. Så når noen begynner å fade ut, så tenker jeg jo at jeg bør ta et hint. Har hendt én gang at jeg ikke ga meg, og krevde svar på hva som skjedde og det førte bare til en melding fra han hvor han skrev at han ønsket meg lykke til videre, uten noe mer.

Men mener du at jeg bør være mer "på" med å invitere mannen ut på date i startfasen? Det føles veldig unaturlig for meg - alle de jeg har vært i et forhold med har "jaktet" på meg, om du skjønner..

Ja,jeg tar kontakt selv hvis jeg ikke hører noe. 

Du kan godt invitere han med på noe selv,så det går begge veier. Vi lever tross alt i 2017,så ingenting i veien for det. 

Nå er vell vi litt forbi selve dating fasen,men jeg sender meldinger å hører om han vil ha besøk eller finne på noe.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du slitsom?

Ustabil? Blir fort sur?

Vil du si at du er pen?

Herregud. Face palm. 

Anonymkode: 3cabe...94d

Skrevet

Kanskje du ønsker det for myenår du liker noen godt? Det er turnoff for meg hvertfall., da de føles litt desperate da. Liker best de som tar det chill som meg. Jeg er kvinne da. 

Anonymkode: 3693b...df7

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du ønsker det for myenår du liker noen godt? Det er turnoff for meg hvertfall., da de føles litt desperate da. Liker best de som tar det chill som meg. Jeg er kvinne da. 

Anonymkode: 3693b...df7

Hvordan da tenker du? 

TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...