AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Kjæresten min er bortreist på jobb, og nå er han så langt nord at de verken har mobildekning eller internettdekning. De skal ikke hjem før om to uker, og jeg sliter allerede første dagen med savn. Aner ikke hvordan jeg skal takle det rett og slett. Noen tips? Anonymkode: 79b4e...244
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min er bortreist på jobb, og nå er han så langt nord at de verken har mobildekning eller internettdekning. De skal ikke hjem før om to uker, og jeg sliter allerede første dagen med savn. Aner ikke hvordan jeg skal takle det rett og slett. Noen tips? Anonymkode: 79b4e...244 t-skjorte med hans lukt ( ikke slik svettegreier, men parfyme selvsagt eller noe du liker ) Anonymkode: 032f5...5ba
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: t-skjorte med hans lukt ( ikke slik svettegreier, men parfyme selvsagt eller noe du liker ) Anonymkode: 032f5...5ba Det var ikke dumt, har en liggende Anonymkode: 79b4e...244
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå