Gjest TomKrus Skrevet 19. januar 2005 #21 Del Skrevet 19. januar 2005 Men hvis byen er full av dem er de jo ingen avvikere, kanskje vi heller burde respektere de kristne på deres territorium. De kan dra tilbake til det landet som ga dem den religionen hvis de ønsker å utøve den synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 19. januar 2005 #22 Del Skrevet 19. januar 2005 Ja , men nå har det jo vart så lenge at de kristne har tatt over området og gjort det til sitt eget. Jeg mener det er rett og rimelig at vi respekterer deres væremåte og forandrer vår når vi besøker deres område. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #23 Del Skrevet 19. januar 2005 Nå må vi ikke glemme at Sven O. faktisk er fra Kr.sand! Vi må heller ikke gløemme at Cowboy-Laila og stripperen fra Vennesla er svært ofte på besøk hos Sven O. "Morrapilsen". Til informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya22 Skrevet 20. januar 2005 #24 Del Skrevet 20. januar 2005 Må jo være ærlig å si at jeg til tider har følt meg litt utstøtt her i byen Men etterhvert så skjønner man jo at ikke alle er like,og jeg er jo litt "rar" jeg og?Men uansett så er det av og til litt små frustrerende når man bor i et byggefelt der omtrent 95% av naboene er kristne og jeg sitter ute på verandaen om sommeren med armene fulle av tatoveringer og hører på nightwish,mens jeg tar meg en kald en...har fått mange rare blikk,men det skulle bare mangle. Har gitt dem mange rare blikk jeg og når de har gjort noe som er motsatt av det jeg er vant til..så sånn sett er vi jo skuls? Uansett tror jeg vi gjør verden litt mer farverik ved å vise motsetninger! litt artig er det jo og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 20. januar 2005 #25 Del Skrevet 20. januar 2005 Nå må vi ikke glemme at Sven O. faktisk er fra Kr.sand! som forøvrig er den kuleste innbyggeren vi har her og Nei, jeg tuller faktisk ikke! Jeg begynte å grine av glede da jeg så han utenfor VIctoria her om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 21. januar 2005 #26 Del Skrevet 21. januar 2005 Naturligvis er alle fra Kristiansand gladkristne! :o Og alle utenfra Oslo er bønder. Dermed er alle i Kristiansand gladkristne bønder! (Ser for seg menn i kjeledress med Felleskjøpet-caps som bedriver tungetale samtidig som de steker vafler...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. januar 2005 #27 Del Skrevet 21. januar 2005 for å generalisere vilt: alle jeg kjenner fra sørlandet er enten gla'kristne eller gla'narkiser. liksom ingen mellomting. og siden alle sørlendinger jeg kjenner er sånn, gjelder nok det alle andre sørlendinger også. Nå må jeg sitte her og fundere over hvilken katogori jeg skal sette meg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #28 Del Skrevet 23. januar 2005 Vi må heller ikke gløemme at Cowboy-Laila og stripperen fra Vennesla er svært ofte på besøk hos Sven O. "Morrapilsen". Til informasjon. We know som forøvrig er den kuleste innbyggeren vi har her og Nei, jeg tuller faktisk ikke! Jeg begynte å grine av glede da jeg så han utenfor VIctoria her om dagen! Følsom??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #29 Del Skrevet 23. januar 2005 Det er vel på disse trakter at Bibelbeltet ligger, men å si at alle kristne er hjernevaska blir vel feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #30 Del Skrevet 24. januar 2005 Ja, jeg tror nok at de aller felste er kristne der borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå