Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #1 Del Skrevet 17. januar 2005 Litt sånne sprø folk uten bein som bare svever bortover gatene? :o Er de fleste der hjernevaska og kristne? Bare nysgjerrig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. januar 2005 #2 Del Skrevet 17. januar 2005 herregud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #3 Del Skrevet 17. januar 2005 herregud ja ...wuuuhuuuuu HALLELULJA HOSSIANAH!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. januar 2005 #4 Del Skrevet 17. januar 2005 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 17. januar 2005 #5 Del Skrevet 17. januar 2005 Ikke som jeg har erfart. Det er veldig mange menigheter da. Synes det var litt morsomt med en menighet og rett over gaten er det en sexbutikk med utstilling i vinduet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. januar 2005 #6 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja de er det, det er helt sant Herlig land vi bor i, med så mange ytterligheter rundt omkring Isbjørner og rein i Finnmark også..... For ikke og snakke om alle satanister på Hell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 17. januar 2005 #7 Del Skrevet 17. januar 2005 Ikke som jeg har erfart. Det er veldig mange menigheter da. Synes det var litt morsomt med en menighet og rett over gaten er det en sexbutikk med utstilling i vinduet :-) dronningens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya22 Skrevet 17. januar 2005 #8 Del Skrevet 17. januar 2005 JEG er ikke kristen. Ikke svever jeg over bakken heller etter det jeg kan erfare. At kr.sand er inne i et "bibelbelte" kan jeg skrive under på,men å dra alle under en kam syns jeg er litt drøyt. Om alle hadde vært kristne, hadde det gjort noe? er vel mange ålreite folk blandt de og? :klø: Så lenge de respekterer meg,respekterer jeg dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 17. januar 2005 #9 Del Skrevet 17. januar 2005 dette er jo bare tull da ikke noe å hisse seg opp over for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 18. januar 2005 #10 Del Skrevet 18. januar 2005 næhæhei! og tipper det var i dronningens ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 18. januar 2005 #11 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg trodde det var omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #12 Del Skrevet 18. januar 2005 Ja, jeg tror de fleste i Kristiansand er litt sånn gladkristne som svever avgårde i et naivt univers. Litt sånn som risla pmees frites på rutebilstasjonen-aktig Bård og Harald naivitet-på en ironisk måte uten at de vet om det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz_69 Skrevet 18. januar 2005 #13 Del Skrevet 18. januar 2005 Neida, det er noen innflyttere der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 19. januar 2005 #14 Del Skrevet 19. januar 2005 Haha, ja altså.. egentlig er vi alle en gjeng med skapsatanister da, som synder bak gardinene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 19. januar 2005 #15 Del Skrevet 19. januar 2005 Haha' date=' ja altså.. egentlig er vi alle en gjeng med skapsatanister da, som synder bak gardinene... [/quote'] Med deg tviler jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 19. januar 2005 #16 Del Skrevet 19. januar 2005 JEG er ikke kristen. Ikke svever jeg over bakken heller etter det jeg kan erfare. At kr.sand er inne i et "bibelbelte" kan jeg skrive under på' date='men å dra alle under en kam syns jeg er litt drøyt. Om alle hadde vært kristne, hadde det gjort noe? er vel mange ålreite folk blandt de og? :klø: Så lenge de respekterer meg,respekterer jeg dem.[/quote'] Ja, men det hele blir så synlig når byen er full av dem. Kan de ikke, som andre gode avvikere, avvike for seg selv innenfor hjemmets vegger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #17 Del Skrevet 19. januar 2005 Nå må vi ikke glemme at Sven O. faktisk er fra Kr.sand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2005 #18 Del Skrevet 19. januar 2005 Så lenge de respekterer meg' date='respekterer jeg dem.[/quote'] Ja.... De fanatikerne som protesterte mot sexhibitionen(-02) og mot sexshopen i dronningens, "for å fremme guds ord og fjerne synd", de har jeg bare latter til overs for,... Det er nok ikke usant at sørlandet er mer religiøst enn resten av Norge, men jeg er ikke en av dem selv om jeg bor her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 19. januar 2005 #19 Del Skrevet 19. januar 2005 for å generalisere vilt: alle jeg kjenner fra sørlandet er enten gla'kristne eller gla'narkiser. liksom ingen mellomting. og siden alle sørlendinger jeg kjenner er sånn, gjelder nok det alle andre sørlendinger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 19. januar 2005 #20 Del Skrevet 19. januar 2005 Ja, men det hele blir så synlig når byen er full av dem. Kan de ikke, som andre gode avvikere, avvike for seg selv innenfor hjemmets vegger? Men hvis byen er full av dem er de jo ingen avvikere, kanskje vi heller burde respektere de kristne på deres territorium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå