Gå til innhold

er alle kristne i kristiansand?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Litt sånne sprø folk uten bein som bare svever bortover gatene? :o

Er de fleste der hjernevaska og kristne?

Bare nysgjerrig jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Ikke som jeg har erfart. Det er veldig mange menigheter da. Synes det var litt morsomt med en menighet og rett over gaten er det en sexbutikk med utstilling i vinduet

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Ja de er det, det er helt sant :) Herlig land vi bor i, med så mange ytterligheter rundt omkring :hoho: Isbjørner og rein i Finnmark også..... For ikke og snakke om alle satanister på Hell :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv
Ikke som jeg har erfart. Det er veldig mange menigheter da. Synes det var litt morsomt med en menighet og rett over gaten er det en sexbutikk med utstilling i vinduet

:-)

dronningens? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG er ikke kristen. Ikke svever jeg over bakken heller etter det jeg kan erfare. At kr.sand er inne i et "bibelbelte" kan jeg skrive under på,men å dra alle under en kam syns jeg er litt drøyt. Om alle hadde vært kristne, hadde det gjort noe? er vel mange ålreite folk blandt de og? :klø: Så lenge de respekterer meg,respekterer jeg dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, jeg tror de fleste i Kristiansand er litt sånn gladkristne som svever avgårde i et naivt univers.

Litt sånn som risla pmees frites på rutebilstasjonen-aktig Bård og Harald naivitet-på en ironisk måte uten at de vet om det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha' date=' ja altså.. egentlig er vi alle en gjeng med skapsatanister da, som synder bak gardinene... :hoho:[/quote']

Med deg tviler jeg ikke... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
JEG er ikke kristen. Ikke svever jeg over bakken heller etter det jeg kan erfare. At kr.sand er inne i et "bibelbelte" kan jeg skrive under på' date='men å dra alle under en kam syns jeg er litt drøyt. Om alle hadde vært kristne, hadde det gjort noe? er vel mange ålreite folk blandt de og? :klø: Så lenge de respekterer meg,respekterer jeg dem.[/quote']

Ja, men det hele blir så synlig når byen er full av dem. Kan de ikke, som andre gode avvikere, avvike for seg selv innenfor hjemmets vegger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så lenge de respekterer meg' date='respekterer jeg dem.[/quote']

Ja....

De fanatikerne som protesterte mot sexhibitionen(-02) og mot sexshopen i dronningens, "for å fremme guds ord og fjerne synd", de har jeg bare latter til overs for,...

Det er nok ikke usant at sørlandet er mer religiøst enn resten av Norge, men jeg er ikke en av dem selv om jeg bor her i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å generalisere vilt: alle jeg kjenner fra sørlandet er enten gla'kristne eller gla'narkiser. liksom ingen mellomting.

og siden alle sørlendinger jeg kjenner er sånn, gjelder nok det alle andre sørlendinger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Ja, men det hele blir så synlig når byen er full av dem. Kan de ikke, som andre gode avvikere, avvike for seg selv innenfor hjemmets vegger?

Men hvis byen er full av dem er de jo ingen avvikere, kanskje vi heller burde respektere de kristne på deres territorium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...