AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Har noen av dere opplevd å få mens selv om dere har vært gravide? Hva slags type blødninger hadde dere? Når fant dere ut at dere var gravide? Anonymkode: d7e8f...39f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Yes! Hadde mensen og trodde ikke jeg var gravid.. skjønte først jeg var gravid i uke 7.. hadde vanlig blødning 5 dager +/- hver gang jeg skulle hatt mens, akkurat som om jeg skulle hatt mens utenom graviditet! Er ikke så vanlig, men flere som har det! 😊 Anonymkode: 5ef7e...0f0
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Ikke hatt det selv, men en venninne av meg hadde det. Det var vist litt mindre en normalt men regelmessig gjennom 1.trimester, så falt den bort. Anonymkode: d4225...dd6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 Man har ikke mensen når man er gravid. Man kan ha blødninger, men det er ikke mensen.. .Mensen er når kroppen støter ut slimhinner og blod og evt et ubefruktet egg om man har hatt el, for å rydde opp siden man IKKE er gravid. Anonymkode: b5308...f9b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #5 Skrevet 13. september 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Yes! Hadde mensen og trodde ikke jeg var gravid.. skjønte først jeg var gravid i uke 7.. hadde vanlig blødning 5 dager +/- hver gang jeg skulle hatt mens, akkurat som om jeg skulle hatt mens utenom graviditet! Er ikke så vanlig, men flere som har det! 😊 Anonymkode: 5ef7e...0f0 Wow! Hvordan skjønte du at du var gravid?😃 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man har ikke mensen når man er gravid. Man kan ha blødninger, men det er ikke mensen.. .Mensen er når kroppen støter ut slimhinner og blod og evt et ubefruktet egg om man har hatt el, for å rydde opp siden man IKKE er gravid. Anonymkode: b5308...f9b Det vet jeg jo, menstruasjon var nok et feil ord å bruke. Men tror alle skjønte hva jeg mente😅 Anonymkode: d7e8f...39f 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #6 Skrevet 13. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev:Wow! Hvordan skjønte du at du var gravid?😃 Anonymkode: d7e8f...39f Skjønte det når jeg begynte å bli dårlig 😉 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Man har ikke mensen når man er gravid. Man kan ha blødninger, men det er ikke mensen.. .Mensen er når kroppen støter ut slimhinner og blod og evt et ubefruktet egg om man har hatt el, for å rydde opp siden man IKKE er gravid. Anonymkode: b5308...f9b Nei, det blir jo ikke mensen, men blir jo nesten det samme.. til og med gyn kalte det for mensen hos meg.. fordi det varte hele svangerskapet.. er jo kroppen som ikke har gjort seg ferdig med mens før svangerskapet, slik legen forklarte for meg. Anonymkode: 5ef7e...0f0
våren14 Skrevet 15. september 2017 #7 Skrevet 15. september 2017 Jepp. Dette svangerskapet startet med mensliknende blødning (jeg trodde det var mensen). Hadde to positive tester (stigende i styrke), men mensen kom allikevel da den skulle. Med menssmerter og det som føltes som en helt normal blødning. Antok da at det ble en kjemisk/SA og en uke senere spottet jeg fortsatt endel (uvanlig, pleier blø i 4-5 dager og det er det), og jeg tok en ny test som var knallpositiv. Dro til legen, målte hcg som var på rett nivå og hadde flott stigning. Fikk bekreftet graviditeten med tidlig UL 7+3, men ble kjempedårlig fra uke 6, så visste jo at jeg var gravid. Var gods å se liv kan man si. Er nå 14 uker på vei og alt er bra. Har kjent progesteronmangel og bruker progesteronstøtte for å lage barn. Nå ammer jeg også, så antagelig for lite progesteron til å holde blødning unna elv med progesteronstøtte. Superspire som virkelig ville bli noe av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå