AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 En fyr jeg hadde sex med fant jeg ut var i et forhold. Har snakket litt med han på snap, men aldri sendt nakenbilder. Han synes visstnok jeg har så fin kropp mm og ber innimellom om bilder selv om det nå er 2 mnd siden vi hadde sex en gang. En helg han og dama var i nabobyen spurte han "trekant"? Da må jo dette være noe de er enige om eller? Anonymkode: 12440...264
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Det er umulig å vite. Ville holdt meg unna. Anonymkode: 1a13e...cee
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er umulig å vite. Ville holdt meg unna. Anonymkode: 1a13e...cee Kommer ikke til å skje igjen. Han bor langt unna meg og jeg synes jo det er en smule umoralsk å be om slikt i et forhold... Anonymkode: 12440...264
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 Ikke nødvendigvis noe dama vet om. Han vet jo at du bor langt unna og ikke hadde mulighet til å komme løpende den kvelden for å delta på trekant så det var nok noe han bare spurte om for å sjekke hva du sa for å fantasere videre på det. Jeg syntes forsåvidt du burde be han slutte å be deg om bilder og spurt han hva han hadde syntes om dama hans sexsnappet og pulte på andre menn. Uansett hva han sier (sier sikkert at han ikke ville brydd seg bare for å fraskrive seg skyld, så si at jaha jeg får spørre dama di da, hvis han ikke stopper!!) Ville uansett ha sagt fra til dama hans om at han var utro mot henne og jevnlig spør deg om sexbilder. Fryktelig trist for de skjebnene som tror de er elsket av den de elsker og alt er bare flott i forholdet, mens egentlig blir de pissa på og løyet til og bedratt. Ingen fortjener det! Anonymkode: a6d5e...1a7
SlemUlv Skrevet 12. september 2017 #5 Skrevet 12. september 2017 Eneste måten å vite det sikkert på, er å snakke med henne
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #6 Skrevet 12. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis noe dama vet om. Han vet jo at du bor langt unna og ikke hadde mulighet til å komme løpende den kvelden for å delta på trekant så det var nok noe han bare spurte om for å sjekke hva du sa for å fantasere videre på det. Jeg syntes forsåvidt du burde be han slutte å be deg om bilder og spurt han hva han hadde syntes om dama hans sexsnappet og pulte på andre menn. Uansett hva han sier (sier sikkert at han ikke ville brydd seg bare for å fraskrive seg skyld, så si at jaha jeg får spørre dama di da, hvis han ikke stopper!!) Ville uansett ha sagt fra til dama hans om at han var utro mot henne og jevnlig spør deg om sexbilder. Fryktelig trist for de skjebnene som tror de er elsket av den de elsker og alt er bare flott i forholdet, mens egentlig blir de pissa på og løyet til og bedratt. Ingen fortjener det! Anonymkode: a6d5e...1a7 Helt enig der. Men føler egentlig ikke det er mitt ansvar heller. Jeg gjør mitt ved å holde meg unna, jeg gir han ikke nakenbilder og skal ikke ha sex med han mer. Men han er nok en sånn stadig utro type, ikke en jeg ville hatt som kjæreste☺ Han er 16 år eldre enn meg også, skulle tro han var mer moden for alderen. Han reiser mye ifb med jobb, så lett å være utro da.. Anonymkode: 12440...264
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #7 Skrevet 12. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig der. Men føler egentlig ikke det er mitt ansvar heller. Jeg gjør mitt ved å holde meg unna, jeg gir han ikke nakenbilder og skal ikke ha sex med han mer. Men han er nok en sånn stadig utro type, ikke en jeg ville hatt som kjæreste☺ Han er 16 år eldre enn meg også, skulle tro han var mer moden for alderen. Han reiser mye ifb med jobb, så lett å være utro da.. Anonymkode: 12440...264 Det er veldig bra du velger å holde deg unna og ikke sende bilder eller vil møte han mer, det er jo din del av jobben mot utroskap å ikke bidra til det! Men tenk også litt solidarisk her, om menn bare får fortsette utroskap i fred uten konsekvens avler jo en større aksept blandt menn å være utro, og så dårlige holdninger vil vi ikke skal spre seg i samfunnet vårt. Ingen av våre søstre fortjener å bli nedverdiget til å bli bedratt og plutselig sitter du der selv med utro mann fordi de har skjønt at kompisen dems klarte å holde det skjult så da er det greit for han også... Du bestemmer selv hva du gjør, du kan også be damen ikke nevne ditt navn til han så du blir innblandet i dems oppgjør, de fleste ville respektert det men bare det å vite det gir hun hvertfall en sjanse til å trekke seg ut så hun ikke blir holdt for narr i enda flere år. Kjenn på det og se hun som du ville sett deg selv eller en bestevenninne. Det er viktig at vi damer holder sammen og utkjemper menn med dårlige holdninger syntes jeg! 👍 Anonymkode: a6d5e...1a7 1
Gjest Frøyahjerte Skrevet 12. september 2017 #8 Skrevet 12. september 2017 Be om å få Damas telefonnummer så hun kan bekrefte at de lever i et åpent forhold. Grønt lys med andre ord! Hvis han ikke har baller til å ta utfordringen, kall en spade for en spade og fortell han hvor umoden og patetisk han er, og at du ikke vil bygge opp hans allerede oppblåste ego til et nytt nivå (om han er utro med andre ord...) 😀
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #9 Skrevet 12. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt enig der. Men føler egentlig ikke det er mitt ansvar heller. Jeg gjør mitt ved å holde meg unna, jeg gir han ikke nakenbilder og skal ikke ha sex med han mer. Men han er nok en sånn stadig utro type, ikke en jeg ville hatt som kjæreste☺ Han er 16 år eldre enn meg også, skulle tro han var mer moden for alderen. Han reiser mye ifb med jobb, så lett å være utro da.. Anonymkode: 12440...264 Og likevel valgte du å ha sex med en slik mann...du er ikke så nøye på det du heller... Anonymkode: 45dd2...e9a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #10 Skrevet 12. september 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og likevel valgte du å ha sex med en slik mann...du er ikke så nøye på det du heller... Anonymkode: 45dd2...e9a Hva forstår du ikke? Jeg sa jeg hadde sex FØR jeg visste han var i et forhold. Var kun et ons og jeg var beruset. Han ikke. Anonymkode: 12440...264
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå