AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Hvordan klarer noen folk å studere, jobbe, trene 5 ganger i uka (2 timer hver gang), etc? Hvordan får de det til å gå rundt? Kjenner dere noen som er sånn? En venninne til bestevenninna mi er sånn. Studerer medisin, har deltidsjobb, trener 5 ganger i uka (2 timer hver gang!). På toppen av dette så er hun kjempe pen. Vakkert ansikt, blondt velstelt hår, fine perky pupper, fin rumpe, fine former (helt rå kropp fordi hun trener så mye), glatt og ren hud. Hun får blikket til alle gutta med en gang hun går inn i et rom. Det er så til de grader overlegent. Jeg blir helt satt ut. Sjalu, trist og motivert samtidig. Hvordan får hun det til? Anonymkode: 70d1d...91b
Gjest NotNaomi Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Tja. Noen er vel født med mer energi og utholdenhet. Kan kanskje få litt prestasjonsangst av sånne som "spinner rundt"og har tid til alt. Jeg blir hverken motivert eller sjalu. Ikke trist heller :-) Har jo ikke noe ønske om å være den typen menneske heller da. Har nok,og iblant mer enn nok med unger,hunder og jobb.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Nå studerer ikke jeg medisin, men jeg holder på med en mastergrad samtidig som jeg jobber 50-70%. Hadde jeg ikke trent 4 ganger i uken i tillegg så hadde jeg ikke hatt nok energi og vært klar nok i hodet til å fikse jobb og studier. Jeg sitter i forelesning, på lesesalen eller i resepsjonen hvor jeg jobber store deler av tiden, og treningen gjør at jeg kommer meg opp og ut og bruker kroppen samtidig som jeg "skrur av hodet". Det at hun er pen handler jo om gener, og de fleste av oss vil jo holde oss vil jo være velstelte og velkledde, no? Hva studerer/jobber du med, TS? Den situasjonen du beskriver er jo ikke særlig unormal for unge i 20-årene? Anonymkode: ce876...948 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 At hun er pen med glatt hud handler om gener, og det kan hun ikke ta æren for. Fin rumpe er til en viss grad også genetisk. Det andre hun gjør er imponerende, men likevel langt fra umulig å få til. Regner med hun ikke har barn? Og det hun gjør er jo feks ikke noe mer avansert enn å være småbarnsmor i full jobb. Anonymkode: c1ff4...4ac
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #6 Skrevet 12. september 2017 Selvdisiplin. Kjenner en jente som også trener 4-5 ganger i uke, går siviløkonomstudiet og får nesten bare A. Har selv en eldre bror som er sånn du beskriver. Trente 7 dager i uka, ferdigutdannet sivilingeniør, jobber nå for et oppkjøpsfond i London (trives ikke da). Mitt inntrykk er at det er veldig mye mental innsats. Anonymkode: 1e61e...07c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #7 Skrevet 12. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: At hun er pen med glatt hud handler om gener, og det kan hun ikke ta æren for. Fin rumpe er til en viss grad også genetisk. Det andre hun gjør er imponerende, men likevel langt fra umulig å få til. Regner med hun ikke har barn? Og det hun gjør er jo feks ikke noe mer avansert enn å være småbarnsmor i full jobb. Anonymkode: c1ff4...4ac Enig, også må de være blide og ha god humor og være underholdene. Hvis ikke ditcher jeg dama ass. Selv elsker jeg å beundre jenter og finne frem de fine tingene med jentene, ved utseendet deres og gi gode råd om hva som er pent og ikke pent. Anonymkode: 21576...75d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #8 Skrevet 13. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvdisiplin. Kjenner en jente som også trener 4-5 ganger i uke, går siviløkonomstudiet og får nesten bare A. Har selv en eldre bror som er sånn du beskriver. Trente 7 dager i uka, ferdigutdannet sivilingeniør, jobber nå for et oppkjøpsfond i London (trives ikke da). Mitt inntrykk er at det er veldig mye mental innsats. Anonymkode: 1e61e...07c Det gjør hun jeg dater på si også. Viktig at de har utdannelse i tillegg til fin kropp og en fin booty. Det er også et must at de kan bake og lage gode middager. Anonymkode: 21576...75d
Kamikatze Skrevet 13. september 2017 #9 Skrevet 13. september 2017 Hun bytter bort to timer sofa, serie og såpeopera med trening - og skaffer seg sånn overskudd til resten. Har hun pene trekk i utgangspunktet, blir det bare bedre når kroppsholdningen preges av trening, med rak rygg og uanstrengt spenst.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #10 Skrevet 13. september 2017 50 minutter siden, Kamikatze skrev: Hun bytter bort to timer sofa, serie og såpeopera med trening - og skaffer seg sånn overskudd til resten. Har hun pene trekk i utgangspunktet, blir det bare bedre når kroppsholdningen preges av trening, med rak rygg og uanstrengt spenst. Enig. Det er veldig Viktig at jenter trener mye og holder seg i form for oss gutta boys. 😀 Så vi har noe fint å se på. 😎 Anonymkode: 21576...75d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #11 Skrevet 13. september 2017 Det er ikke vanskelig. Det er bare disiplin og det at man klarer forsake morro for alvor. Og det har sin pris. En forsaker som regel sosialt liv og har lite omgang med venner/kjæreste/familie i et sånt liv. Mange som lever sånn er faktisk ensomme. Noe som ser "perfekt" ut, betyr ikke at den "perfekte" personen er lykkelig. Anonymkode: 9a0e6...5ca
pelici Skrevet 13. september 2017 #12 Skrevet 13. september 2017 Det handler rett og slett om prioriteringer og selvdisiplin, som mange andre har vært innpå her. I tillegg gjør hun gjerne ting som hun trives med. Kanskje treningen er noe hun er veldig glad i, og ikke noe hun ser på som et tiltak? Slik er det for eksempel for meg. Det hjelper å bevege på kroppen etter en lang dag med forelesninger og studier - man får en mental avkobling og det gir overskudd. Jobb er noe de fleste studenter må ha for å leve på mer enn brød og vann - og kanskje har hun også en jobb hun trives i - noe som bidrar til at dette heller ikke ansees som et altfor stort tiltak. Man har forskjellig personlighet og man verdsetter, liker og prioriterer ulike ting - og det er vel rett og slett det som bidrar til at noen "får det til".
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #13 Skrevet 13. september 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Det er veldig Viktig at jenter trener mye og holder seg i form for oss gutta boys. 😀 Så vi har noe fint å se på. 😎 Anonymkode: 21576...75d Tok ikke lang tid før det trampet inn en gutt som tror at alt handler om ham. Anonymkode: 14414...8b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå